Remedied! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad ska man annars bildgoogla?!... och då är följdfrågan, hur kommer man på att googla det?![]()
Om jag kunde så skulle jag komma nu... Men jag hoppas att jag kan komma uppåt i juli?
Om jag kunde så skulle jag komma nu... Men jag hoppas att jag kan komma uppåt i juli?![]()
Absolut! Jag vågar inte lova någonting... Just nu planerar vi dag för dag...Har inget inplanerat vad jag vet, hojta innan och kolla bara![]()
![]()
Äsch - såg du migFör övrigt så var @Scata nyss utanför mitt kontorsfönster och spionerade...
Nej nej, det är mina kusiner som bor hos dig - dom gillar allsång@Scata med familj bor utanför mitt sovrumsfönster. Är inte direkt skönsång de bjuder på i arla morgontimme.
Om du är på en jobbdator så kommer IT-supporten att få kul om dom har för vana att kolla historiken...Eh, jag har precis bildgooglat penis unicorn/dragon, dick unicorn/dragon, happy dragon/unicorn, unicorn/dragon car och dildo unicorn (fan, har missat dildo dragon!). Allt pga denna tråd![]()
Eh, jag har precis bildgooglat penis unicorn/dragon, dick unicorn/dragon, happy dragon/unicorn, unicorn/dragon car och dildo unicorn (fan, har missat dildo dragon!). Allt pga denna tråd![]()
Om du är på en jobbdator så kommer IT-supporten att få kul om dom har för vana att kolla historiken.... Förvänta dig ett samtal eller samlag...
.
Alltså att försöka läsa ikapp när man kommit efter i den här tråden ger en vibe av psykiatrisk slutenvård![]()
Ingen som vill ha en nästan tonårig fröken som har sommarlov? Just nu väldigt billigt!![]()