Remedied!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad ska man annars bildgoogla?!... och då är följdfrågan, hur kommer man på att googla det?
Om jag kunde så skulle jag komma nu... Men jag hoppas att jag kan komma uppåt i juli?
Om jag kunde så skulle jag komma nu... Men jag hoppas att jag kan komma uppåt i juli?
Absolut! Jag vågar inte lova någonting... Just nu planerar vi dag för dag...Har inget inplanerat vad jag vet, hojta innan och kolla bara
Äsch - såg du mig ... jag som tyckte att jag var sååååå bra på att smyga .För övrigt så var @Scata nyss utanför mitt kontorsfönster och spionerade...
Nej nej, det är mina kusiner som bor hos dig - dom gillar allsång .@Scata med familj bor utanför mitt sovrumsfönster. Är inte direkt skönsång de bjuder på i arla morgontimme.
Om du är på en jobbdator så kommer IT-supporten att få kul om dom har för vana att kolla historiken... . Förvänta dig ett samtal eller samlag... .Eh, jag har precis bildgooglat penis unicorn/dragon, dick unicorn/dragon, happy dragon/unicorn, unicorn/dragon car och dildo unicorn (fan, har missat dildo dragon!). Allt pga denna tråd
Eh, jag har precis bildgooglat penis unicorn/dragon, dick unicorn/dragon, happy dragon/unicorn, unicorn/dragon car och dildo unicorn (fan, har missat dildo dragon!). Allt pga denna tråd
Om du är på en jobbdator så kommer IT-supporten att få kul om dom har för vana att kolla historiken... . Förvänta dig ett samtal eller samlag... .
Alltså att försöka läsa ikapp när man kommit efter i den här tråden ger en vibe av psykiatrisk slutenvård
Va? Näe...
Ingen som vill ha en nästan tonårig fröken som har sommarlov? Just nu väldigt billigt!