Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hatar när han gör så! :mad: Skicka en drake på honom!

sun-dragon-1.jpg
Tror någon redan försökt det. Men de skickade en isdrake så det gick åt skogen...

men jag har ju inte någon silvertejp. :arghh: Så jag kan inte laga mina trasiga fel. Det är synd om mig. Jättesynd! :cry:
Och en annan var icke-sexuellt inkilad imorse. Liten prick på vä sida, med halva framdelen + huvudet på min mage och resten på täcket, och stor prick på höger sida, bekvämt utsträckt längs med täckets längd (och mitt täcke är rektangulärt, för övrigt). Och jag var tvungen att stiga upp... vem är det mer synd om, egentligen?

Och en annan var icke-sexuellt inkilad imorse. Liten prick på vä sida, med halva framdelen + huvudet på min mage och resten på täcket, och stor prick på höger sida, bekvämt utsträckt längs med täckets längd (och mitt täcke är rektangulärt, för övrigt). Och jag var tvungen att stiga upp... vem är det mer synd om, egentligen?
Det är mest synd om mig. Jag är bitter, oknullad, dumpad och frusen.

Eller köpa nytt täcke? Ett som är lite varmare också kanske... Får helt klart fundera på det här känner jag.
Jag rekommenderar silkestäcke. Superskönt, varmt på vintern, svalt på sommaren och smidigt så man riktigt kan linda in sig i det.

Det är mest synd om mig. Jag är bitter, oknullad, dumpad och frusen.
Glömde jag nämna de sakerna? Sommaren har blivit inställd här i norr, jag har inte fått någon action med någon annan än min lila pojkvän och hans föregångare sedan tonåren och nu är den lila trasig... Plus att jag är äkta norrlänning och vi är alltid bittra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama