Tror någon redan försökt det. Men de skickade en isdrake så det gick åt skogen...Hatar när han gör så! Skicka en drake på honom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror någon redan försökt det. Men de skickade en isdrake så det gick åt skogen...Hatar när han gör så! Skicka en drake på honom!
Då trumfar jag med mango och jordgubbar, hela 4 liter åt mig själv.
Jag läste "massa mask" istället för "massa smask". Tänkte att det måste ju iaf vara gott om protein i den då... Men lät inte så värst lockande jämfört med äkta hemmabryggt, norrländskt kaffe.
Seriöst talat så är täcket helt jävla kvadratiskt. Totalt värdelöst ju!Jag tror att det kan vara för kort i ena ändan och för långt i den andra ändan, alternativt att det kan vara alldeles för brett
Nä, ska det vara något annant ska det vara gurkor (tycker min autocorrect)Körkort heter det.
Det är aldrig bra när felen är trasiga... Fixa silvertejp ASAP
Och en annan var icke-sexuellt inkilad imorse. Liten prick på vä sida, med halva framdelen + huvudet på min mage och resten på täcket, och stor prick på höger sida, bekvämt utsträckt längs med täckets längd (och mitt täcke är rektangulärt, för övrigt). Och jag var tvungen att stiga upp... vem är det mer synd om, egentligen?men jag har ju inte någon silvertejp. Så jag kan inte laga mina trasiga fel. Det är synd om mig. Jättesynd!
@bumpo: Biltema? Finns MYCKET silvertejp där
Det är mest synd om mig. Jag är bitter, oknullad, dumpad och frusen.Och en annan var icke-sexuellt inkilad imorse. Liten prick på vä sida, med halva framdelen + huvudet på min mage och resten på täcket, och stor prick på höger sida, bekvämt utsträckt längs med täckets längd (och mitt täcke är rektangulärt, för övrigt). Och jag var tvungen att stiga upp... vem är det mer synd om, egentligen?
Jag rekommenderar silkestäcke. Superskönt, varmt på vintern, svalt på sommaren och smidigt så man riktigt kan linda in sig i det.Eller köpa nytt täcke? Ett som är lite varmare också kanske... Får helt klart fundera på det här känner jag.
Glömde jag nämna de sakerna? Sommaren har blivit inställd här i norr, jag har inte fått någon action med någon annan än min lila pojkvän och hans föregångare sedan tonåren och nu är den lila trasig... Plus att jag är äkta norrlänning och vi är alltid bittra.Det är mest synd om mig. Jag är bitter, oknullad, dumpad och frusen.
Räcker nog bara till mig.Ro hit! Iaf jordgubbarna, mangon kan du få behålla
Räcker nog bara till mig.