Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GOOOOOOOD MOOORNING DRAK- OCH ENHÖRNINGSDROTTNINGEN STREJKAR-TRÅDEN! (läs a la Robin Williams i "Good Morning Vietnam").
Läget @Barret, @Scata, @Jannice, @Snurrfian, @bumpo, @Blacksmithfarm, @stjarnhimmel, @Mammas, @Pegasus63, @ullo, @OutOfService, @Wingates, @Monstermom, @Jeps, @Killaloe, @mandalaki, @Mia_R och @allajagglömt?
Det är vad jag har sagt hela tiden...
F.ö är vi alla skamlösa Tag Whores här...
GOOOOOOOD MOOORNING DRAK- OCH ENHÖRNINGSDROTTNINGEN STREJKAR-TRÅDEN! (läs a la Robin Williams i "Good Morning Vietnam").
Läget @Barret, @Scata, @Jannice, @Snurrfian, @bumpo, @Blacksmithfarm, @stjarnhimmel, @Mammas, @Pegasus63, @ullo, @OutOfService, @Wingates, @Monstermom, @Jeps, @Killaloe, @mandalaki, @Mia_R och @allajagglömt?
Jag är också vaken!
Mer åt oss!Fast jag dricker inte kaffe så det får ni behålla för er själva
Det är inte jag!
Mer åt oss!
Fast jag dricker inte kaffe så det får ni behålla för er själva
Jag visste inte att det var ett kriterium att vara vaken för att posta här i tråden... Då är jag i deep shit...Det är inte jag!
Då trumfar jag med mango och jordgubbar, hela 4 liter åt mig själv.Mmmmmm, drick ert kaffe ni! Jag kör på jordgubbssmoothie, massa smask är det!
Aj lööööv joKom hit, det finns i min kaffebryggare Mollbergs blandning från Zoegas
Jag läste "massa mask" istället för "massa smask". Tänkte att det måste ju iaf vara gott om protein i den då... Men lät inte så värst lockande jämfört med äkta hemmabryggt, norrländskt kaffe.Mmmmmm, drick ert kaffe ni! Jag kör på jordgubbssmoothie, massa smask är det!
Jag dricker heller inte kaffe men man måste ju ha för att kunna bjuda! Allt annat vore en skam
/bonnjänta som blivit uppfostrad att man måste bjuda på ngt och de ränderna går inte ur
Ni vet det där med sovmorgon? Det gick ju skitbra... Någon jävel hade vinklat upp persiennen så jag vaknade av att solhelvetet sken mig rakt i ögonen. Så då tänker man ju att: jaja det är bara att kliva upp och ha en härlig dag, solen skiner ju! NEJ det gör den inte, för när jag hade vaknat så gick den idioten och la sig bakom ett par svarta moln... Kul kille...