Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej tråden är inte galen.. @Jannice är galen :eek::eek:

Alltid!
senyum.gif

Ni vet det där med sovmorgon? Det fick ju skitbra... Någon jävel hade vinklat upp persiennen så jag vaknade av att solhelvetet sken mig rakt i ögonen. Så då tänker man ju att: jaja det är bara att kliva upp och ha en härlig dag, solen skiner ju! NEJ det gör den inte, för när jag hade vaknat så gick den idioten och la sig bakom ett par svarta moln... Kul kille...:meh:

Jag dricker heller inte kaffe men man måste ju ha för att kunna bjuda! Allt annat vore en skam :mad:

/bonnjänta som blivit uppfostrad att man måste bjuda på ngt och de ränderna går inte ur

Folk får väl för fan ta med sitt eget kaffe, mitt sällskap är så skinande trevligt att det dessutom är lag på att de ska köpa med fika och gåvor till mig när de kommer och hälsar på! :devil:

//*Ironi*

Ni vet det där med sovmorgon? Det gick ju skitbra... Någon jävel hade vinklat upp persiennen så jag vaknade av att solhelvetet sken mig rakt i ögonen. Så då tänker man ju att: jaja det är bara att kliva upp och ha en härlig dag, solen skiner ju! NEJ det gör den inte, för när jag hade vaknat så gick den idioten och la sig bakom ett par svarta moln... Kul kille...:meh:

Hatar när han gör så! :mad: Skicka en drake på honom!

sun-dragon-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama