Jannice
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå?! Falsk anklagelser om försummelse?! Jag taggade ju visst dig! Ta på dig läsglasögonen och titta igen.
@ullo Det säger man bara om man är motsatsen... Är man nykter så behöver man inte påpeka att man är det, vilket du gjorde varför min vetenskapliga slutsats på hypotesen "Ullo - på lyset eller ej" är att du är på lyset.
Om du säger att du är på lyset så är du naturligtvis det. Jag sa det till min mamma när hon ringde mitt i en fest, och då var jag verkligen på lyset (ok, egentligen på soffan men det var ljust...)Hur funkar det åt andra hållet då!? Den som säger att den är på lyset???
Jag är nämligen på lyset!
Hemkommen från typ 5-6 timmars frustrerande kvällsmöte (allvarligt talat, alla vet att 80% av tiden går åt till inappropriate skämt!) firar jag nu min kick från ulvleken med att skita i disken och dricka ett "glas" rosé i mina av min farmor ärvda rosdekorerade kaffekoppar! (Hon var till på köpet rabiat nykterist!) Höjdare.
Så vad säger faux-Einstein (hade han bara en kula?) om det då? Va? Va? Va?
Är sarre detsamma som simmare, menar du? HerrrrrrrrrrrrrrrreGUD!
@Mammas Din gubbe har förresten nåt vitt i munnen på din avatar. Är det sarre?
Snabbaste sättet att känna sig populär. Själv hade jag bara en beundrare innan jag snubblade in i modertråden. Nu är jag universums härskarinna
@Jannice Jag må vara taggig på utsidan men inombords... Inombords är jag mjuk och doftar gott (om än lite kladdigt)
Det är vad jag har sagt hela tiden...Okej tråden är inte galen.. @Jannice är galen
Det är vad jag har sagt hela tiden...
F.ö är vi alla skamlösa Tag Whores här...
Förlåååt älskling du vet att jag älskar dig mest av aaaalla
Min gullegryn - det är bra! Jobbar sista natten, så snart är det fem dagars ledigt. Själv?
@stjarnhimmel Jag e på're!