Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vadå?! Falsk anklagelser om försummelse?! Jag taggade ju visst dig! Ta på dig läsglasögonen och titta igen.

@ullo Det säger man bara om man är motsatsen... Är man nykter så behöver man inte påpeka att man är det, vilket du gjorde varför min vetenskapliga slutsats på hypotesen "Ullo - på lyset eller ej" är att du är på lyset.
mad_professor-620x310.jpg

Hur funkar det åt andra hållet då!? Den som säger att den är på lyset??? :confused::confused:

Jag är nämligen på lyset! :up:
Hemkommen från typ 5-6 timmars frustrerande kvällsmöte (allvarligt talat, alla vet att 80% av tiden går åt till inappropriate skämt!) firar jag nu min kick från ulvleken med att skita i disken och dricka ett "glas" rosé i mina av min farmor ärvda rosdekorerade kaffekoppar! (Hon var till på köpet rabiat nykterist!) Höjdare. :D

Så vad säger faux-Einstein (hade han bara en kula?) om det då? Va? Va? Va?:cool:

Förresten... En random fundering pga en annons jag just såg "mer tjejhäst än en killhäst trots sin storlek"...

1. Å ena sidan kan det ju stämma, då det är en valack. Om man nu ska hänfalla åt skamlöst generaliserande á la 1136 A.D så kan det, hårddraget, stämma att en kille som inte längre är kille (med hänsyftning till de mer privata delarna) faktiskt är en tjej.

2. Jag trodde att det var allmänt känt att tjejer lägger stor vikt vid storlek. Så borde det inte stå "mer tjejhäst än en killhäst pga sin storlek"?

Over and out...

Hur funkar det åt andra hållet då!? Den som säger att den är på lyset??? :confused::confused:

Jag är nämligen på lyset! :up:
Hemkommen från typ 5-6 timmars frustrerande kvällsmöte (allvarligt talat, alla vet att 80% av tiden går åt till inappropriate skämt!) firar jag nu min kick från ulvleken med att skita i disken och dricka ett "glas" rosé i mina av min farmor ärvda rosdekorerade kaffekoppar! (Hon var till på köpet rabiat nykterist!) Höjdare. :D

Så vad säger faux-Einstein (hade han bara en kula?) om det då? Va? Va? Va?:cool:
Om du säger att du är på lyset så är du naturligtvis det. Jag sa det till min mamma när hon ringde mitt i en fest, och då var jag verkligen på lyset (ok, egentligen på soffan men det var ljust...)

Nu blinkar de med ljuset i datasalen här på Hotel Scania med, så dax att släcka ner. Önskar trådens nattskift en riktigt god vakt och alla övriga en natt fylld med vackra drömmar om Drakar och Enhörningar.

Klart Slut från flaxande pållen

Är sarre detsamma som simmare, menar du? HerrrrrrrrrrrrrrrreGUD!

Man ska lära sig något nytt varje dag, jag bidrog med dagens lärdom ser jag! :up:

Utöka Bläckis ordförråd - check!

@Mammas Din gubbe har förresten nåt vitt i munnen på din avatar. Är det sarre?

I wish! :d Nej, han röker på bilden. En bra bild att ha när jag plågas av skitmångarökfriaår-suget. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17