Var det inte den du skulle skicka till mig? Här har jag till och med sagt åt prickikorvarna att vakta brevlådan...
Tror hon sitter och ollar fel fönster, här utanför finns bara buskar, asfalt och @Scata (fast hon påstår att hon aldrig är i Norge)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte den du skulle skicka till mig? Här har jag till och med sagt åt prickikorvarna att vakta brevlådan...
Snååååålt....Jag försökte, men kunde inte med att skiljas från den så nu har jag sytt fast den
på min högra axel och begärt hindersprövning
Du kan få den när jag tröttnat, bättre begagnad!Snååååålt....
Tack men nej tack. Har buketten varit i närheten av ett fönster de närmaste dagarna är den med högsta sannolikhet ihjälfrusen redanDu kan få den när jag tröttnat, bättre begagnad!
Känslig du är dåTack men nej tack. Har buketten varit i närheten av ett fönster de närmaste dagarna är den med högsta sannolikhet ihjälfrusen redan
Snabbaste sättet att känna sig populär. Själv hade jag bara en beundrare innan jag snubblade in i modertråden. Nu är jag universums härskarinnaDen här tråden är ju helt gaaalen, så fort man skriver här har man en hög med notiser varje gång man går in!
Den här tråden är ju helt gaaalen, så fort man skriver här har man en hög med notiser varje gång man går in!
Meh, då har du ju en tvilling någonstans!
@OutOfService Akta dig för @Jannice. Hon är en oseriös ollonbukettsdistributör