Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
anigif_enhanced-7945-1403276451-9.gif

(Janeway <3)

Jag brukade vara en sådan, en korsning mellan psycho-stalker och ninja. Sedan var ju @athena_arabians och de andra tvungna att dra in mig i det hela genom att prata skit om hålan jag bor i... Allt är deras fel!!!

Men fy vad elakt att rubba din image, eller göra så att du var tvungen att rubba den!! Tur ingen vet vart jag bor..så jag kan fortsätta att hålla mig i bakgrunden.. :cautious:

Är det inte lite fel det här? Är det inte vi som ska fjäska för dig istället för tvärtom? :confused:

Förresten, jag hade tänkt gilla ditt inlägg i förra tråden... men insåg att det inte är bra att mata beroendet... plus att jag fortfarande är purken för att du ska få sista ordet jämt...

Roll call:
@Mammas @athena_arabians @mandalaki @bumpo @Scata @Blacksmithfarm @Trani @Snurrfian @niphredil @Pegasus63

pay it forward
Alltså, hallå eller !?

Varför har ingen taggat mig?! Tycker ni inte om mig??

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Alltså, hallå eller !?

Varför har ingen taggat mig?! Tycker ni inte om mig??

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
Vadå?! Falsk anklagelser om försummelse?! Jag taggade ju visst dig! Ta på dig läsglasögonen och titta igen.

@ullo Det säger man bara om man är motsatsen... Är man nykter så behöver man inte påpeka att man är det, vilket du gjorde varför min vetenskapliga slutsats på hypotesen "Ullo - på lyset eller ej" är att du är på lyset.
mad_professor-620x310.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 852
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama