Full på en tisdag? Tänk på BARNET!
Nu är du sådär gammalmodig, BARNET har väl två föräldrar?
.....två fulla föräldrar.....
Saftis fattaruväll.
Nope. Saftis är, såvitt jag vet, inte en synonym till vitkiss.
Än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Full på en tisdag? Tänk på BARNET!
Saftis fattaruväll.
Nu är du sådär gammalmodig, BARNET har väl två föräldrar?
.....två fulla föräldrar.....
Nope. Saftis är, såvitt jag vet, inte en synonym till vitkiss.
Än.
Bra jobbat!Yay, jag dödade tråden!
Bra jobbat!
Jag brukade vara en sådan, en korsning mellan psycho-stalker och ninja. Sedan var ju @athena_arabians och de andra tvungna att dra in mig i det hela genom att prata skit om hålan jag bor i... Allt är deras fel!!!
Men visst är det?! Och efter det har de hållit mig gisslan i en och en halv efterföljande tråd... Att man aldrig kan få vara ifred och stalka folk...Men fy vad elakt att rubba din image, eller göra så att du var tvungen att rubba den!! Tur ingen vet vart jag bor..så jag kan fortsätta att hålla mig i bakgrunden..
Men visst är det?! Och efter det har de hållit mig gisslan i en och en halv efterföljande tråd... Att man aldrig kan få vara ifred och stalka folk...
Jag brukade vara en sådan, en korsning mellan psycho-stalker och ninja. Sedan var ju @athena_arabians och de andra tvungna att dra in mig i det hela genom att prata skit om hålan jag bor i... Allt är deras fel!!!
Alltså, hallå eller !?Är det inte lite fel det här? Är det inte vi som ska fjäska för dig istället för tvärtom?
Förresten, jag hade tänkt gilla ditt inlägg i förra tråden... men insåg att det inte är bra att mata beroendet... plus att jag fortfarande är purken för att du ska få sista ordet jämt...
Roll call:
@Mammas @athena_arabians @mandalaki @bumpo @Scata @Blacksmithfarm @Trani @Snurrfian @niphredil @Pegasus63
pay it forward
Vadå?! Falsk anklagelser om försummelse?! Jag taggade ju visst dig! Ta på dig läsglasögonen och titta igen.Alltså, hallå eller !?
Varför har ingen taggat mig?! Tycker ni inte om mig??