Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske uttrycker mig lite klumpigt genom att använda en stenåldersformulering rörande feminin sida, men menar inget ont med det.

Nej, romantik tycker inte jag heller om så där, men får lätt en tår i ögat när jag tittar på The Champ (utmaningen), Black Beauty och andra filmer med halv sorgliga handlingar så där.

Nu lämnar jag över till nattskiftet, så att jag orkar köra hela dagen imorgon med.
Ha en riktigt god natt.

Jag gråter inte av romantik men när det blir stark handling (kombinerat med rätt musik) så brukar jag få lite damm i ögonen (tex slutet på "The Last of the Mohicans". Allt går liksom bara åt helvete).

Era morgontrött eländen, en annan har redan varit vid golfbanan och lämnat av det blivande golfproffset/mammas pensions inbringare. Rätt skönt att jag tog med BARNET hem igår kväll, tre föräldrar hade fått åka ut i natt och hämta sina BARN... :D
Nu ska jag tillbaka in till stan för möte och så ska jag handla färg...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 851
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama