Jag googlade "helt sund hundtant" åt dig @Monstermom. Detta var första träffen:
Fattar inte kopplingen till nåt av sökorden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag googlade "helt sund hundtant" åt dig @Monstermom. Detta var första träffen:Fattar inte kopplingen till nåt av sökorden...
Så här?
Eller så här?
@Pegasus63 om du inte är född i en grotta så får du bli en maka, så det så!
Eh, kanske inte ska praktisera nötätning om du får tag på någon vän med ben, bål, armar och två huvuden samt en relativt mänsklig färg. KAN bli liite avtändande liksom Plus att om du gör det på en full body doll så får den punka och det vore ju inte kul
Ohh noooo - det behöver du inte göra i dessa dagar av genus, feminism och populism...Då får jag genast låta snorren lägga sig i vägen för klippagräsetdraken, köra lite östrogen doping på gymmet (så att det inte bara är lönnfet norrmann boobs som synes) och fixa en Sinead O´Connor frisyr
Tålamod är en dygd... Något som denna tråd (och föregångarna) generellt sett tycks vara i stor avsaknad av. EDIT: fan vad jobbigt när man har paddan på magen och tuttarna vill vara med och skriva förresten...Ja @Barret, hur går det med det där?!
I'm on it. Måste bara återuppfinna elden eftersom isdrakarnas näste är för nära...Tror jag har hittat en bild på Isdrakeuppfödaren, nu återstår bara att identifiera honom så att @Barret kan skicka sättaeldibakendrakarna efter honom.
http://www.dildoteket.se/for-henne/stavar-parlstavar/jelly-krystal-undeniableTja, inte en utan el då. Jag tror inte riktigt på multikulti i det avseendet (och inte han heller!). Plus att det dröjer ju inte så länge, han kommer till helgen igen
Har planer på det men hoppades att @Barret ska få tummen ur snart och köpa en ersättare till den lila så man kan få lite konsumentkritik innan man handlar
Öh... Jag tror inte kombinationen "sunda" och "hundtanter" är vare sig godkänd eller vedertagen språkligt sett. Det är nog i samma kategori som brandmän, ärligt talat. Sorry...Fick ju till och med in lite drakande där, med eldblåsningen!
Finns dock ingenting för... öh, helt sunda hundtanter...
Extrastark kirurgtejp (alternativt vetwrap i någon rolig färg), ett Sex & the city-maraton eller tio och en peruk fixar biffen, ska du se.Då får jag genast låta snorren lägga sig i vägen för klippagräsetdraken, köra lite östrogen doping på gymmet (så att det inte bara är lönnfet norrmann boobs som synes) och fixa en Sinead O´Connor frisyr
Extrastark kirurgtejp (alternativt vetwrap i någon rolig färg), ett Sex & the city-maraton eller tio och en peruk fixar biffen, ska du se.
Om dammkorn i ögonen vid filmtittande är kriterie för femininitet så failar jag... Finns det någon regelbok för sånt där? Kanske de i feminism-tråden vet? För ärligt talat, och när man hör om det där med vad som är manligt och kvinnligt, undrar jag ibland om jag är felkonstruerad... Jag gillar inte romantik, jag blir obekväm av så kallade chick flicks (min favoritfilm är trots allt Ichi the Killer... Inte mycket romans i den, men Kakihara äger) och jag kan ofta inte göra två saker samtidigt...Får se vad de har av tejp utbud på Biltema då, beställa hem alla säsonger av Sex and the city samt köpa nytt "mopphuvud"( köra rasta stejll ju nåvv) Och inte minst åberopa min feminina sida (= får ofta något dammkorn e.l. i ögonen när jag tittar på vissa typer film).
Nej jag är inte blödig....
Jag har aldrig riktigt fattat det där med genus osv. Men så var jag frånvarande vid universitets genusdag också. Jag var för upptagen med att städa, tvätta och laga mat (fast det slutade med att jag surfade på japansk hentai, förstås... )Kanske uttrycker mig lite klumpigt genom att använda en stenåldersformulering rörande feminin sida, men menar inget ont med det.
Nej, romantik tycker inte jag heller om så där, men får lätt en tår i ögat när jag tittar på The Champ (utmaningen), Black Beauty och andra filmer med halv sorgliga handlingar så där.
Jag har aldrig riktigt fattat det där med genus osv. Men så var jag frånvarande vid universitets genusdag också. Jag var för upptagen med att städa, tvätta och laga mat (fast det slutade med att jag surfade på japansk hentai, förstås... )
@Barret Vaddå, vill man veta vad hentai är är det väl bara att googla?