Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla dog av den söta prickikorven...50 minuter då ingen skrivit?
Alla dog av den söta prickikorven...
50 minuter då ingen skrivit?
Jodå, alla skrev. Men jag anmälde allt och moderullan fick jobba
Ctrl + Skift + DelHur är det man rensar historiken? Har glömt bort.. Obs.. seriös fråga..
Få se jag har hunnit jobba lite, hjälpt barnen att baka, mycket trevligt när de börjar kunna göra sånt själva, nu har jag massor av kladdkakemuffins! Pratat med förvirrad svärmor och då behöver jag lite buke för att få balans på livet igen.50 minuter då ingen skrivit?
Välj Grekland oftare än migrän...När jag inte är här är jag antingen i Grekland eller har migrän.
50 minuter då ingen skrivit?
För att jag vill ha ensamrätt på ollonen... Har ni redan glömt att min lila pojkvän fortfarande inte fått någon ersättare? Och nötter är gott.
Vill du ha olika färger och åldrar på dem så det blir lite variation i buketten? Jag kan erbjuda allt från typ 20 till 65 och alla möjliga färger och former. Första buketten är gratis och sedan kostar de 42.000:- /styck!
Jag läste retsina istället för rensar
@stjarnhimmel det är inte snällt att stejka ihop med Drakarna . OM du är drakdrottning så borde DU om någon kunna befalla dom att ge oss lite värme igen .
Mig har dom slutat lyssna på...
@Jannice har Rolf kommit fram? Inte i datorn, där får du bara fika - kolla i brevlådan!!!