Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Era morgontrött eländen, en annan har redan varit vid golfbanan och lämnat av det blivande golfproffset/mammas pensions inbringare. Rätt skönt att jag tog med BARNET hem igår kväll, tre föräldrar hade fått åka ut i natt och hämta sina BARN... :D
Nu ska jag tillbaka in till stan för möte och så ska jag handla färg...

En gång (inte den första) när jag sov hos mormor och morfar vaknade jag och ville HEM! Väldigt konstigt eftersom jag älskade att vara hos dem. Mina underbara morföräldrar skjutsade hem mig och det hände aldrig igen att jag ville hem :D

Jag hoppas du sagt åt BARNET att träna ordentligt, någon kompensation måste du ju få för avsaknaden av hästintresse!

Era morgontrött eländen, en annan har redan varit vid golfbanan och lämnat av det blivande golfproffset/mammas pensions inbringare. Rätt skönt att jag tog med BARNET hem igår kväll, tre föräldrar hade fått åka ut i natt och hämta sina BARN... :D
Nu ska jag tillbaka in till stan för möte och så ska jag handla färg...
Men hallå!! Uppe sen 05.30. ätit frukost (havregrynsgröt för extra stamina), rastat HUNDEN, packat saker som ska med till FAlsterbo, kört till jobbet. "Jobbat" lite...

@stjarnhimmel det är inte snällt att stejka ihop med Drakarna :meh:. OM du är drakdrottning så borde DU om någon kunna befalla dom att ge oss lite värme igen :devil:.
Mig har dom slutat lyssna på... :(

@Jannice har Rolf kommit fram? Inte i datorn, där får du bara fika - kolla i brevlådan!!! :p

Meh, jag glömde ju kolla brevlådan igår! Jag får kolla idag, jag tror han ligger där och ollar min post :up:

Går det att se på utséendet på något sätt? Blir lättare att kolla då, om de har tentakler eller getögon eller något!

Nja, du får nog göra någon form av enkät. Hittills har jag inte märkt några speciella attribut (förutom en sabla värk i axlar, rygg och knän men det kan ju andra yrken ge också). Du måste kolla ordentligt, du vill ju inte skicka några män som inte håller hög standard!

Nja, du får nog göra någon form av enkät. Hittills har jag inte märkt några speciella attribut (förutom en sabla värk i axlar, rygg och knän men det kan ju andra yrken ge också). Du måste kolla ordentligt, du vill ju inte skicka några män som inte håller hög standard!

Meh, det var då snablar vad krångligt det skulle bli! Jag tror för övrigt att @Barret blir glad oavsett vad hon får för ollon i buketten, nu när hon vart utan så länge :up:

nV5s7RZ.gif

Hoff... Idag var jag ju faktiskt tvungen att JOBBA!! Det tog på en, kan jag säga... Och under tiden har ni hållit tråden vid liv. Så rörande.

@Barret Vaddå, vill man veta vad hentai är är det väl bara att googla? :angel:
Jo, fast det är mer underhållande att läsa på Uncyclopedia.

Jag gör så klart. Bor praktiskt taget här

Jaharå jag är här, always and forever..typ!
Och ändå hörs ni så sällan av?.. Skärpning, damer (eller herrar eller hennar eller vad ni nu vill kalla er)

Sant, sant. Fast det vore ju trevligt om det var ett riktigt praktenhörningsollon hon fick så hon blir riktigt glad :)

@Barret: Har du några önskemål?
Limegrönt är fina...

En gång (inte den första) när jag sov hos mormor och morfar vaknade jag och ville HEM! Väldigt konstigt eftersom jag älskade att vara hos dem. Mina underbara morföräldrar skjutsade hem mig och det hände aldrig igen att jag ville hem :D

Jag hoppas du sagt åt BARNET att träna ordentligt, någon kompensation måste du ju få för avsaknaden av hästintresse!
Jag har hämtat mina BARN lite här och där när de har kommit på att de vill hem helt plötsligt... ;) Men barnet hade tränat ordentligt, han stod och nötte på ranchen när jag kom! Så jag hoppas på en riktigt bra pension!
Annars har jag bott i min bil idag... Jag var hem och vände efter första lämningen på golfen, sen har jag varit och handlat färg, träffa syon (det trodde jag väl aldrig att jag skulle göra igen) och anmält mig till fyra kurser för att få behörighet till högskoleutbildningen jag vill gå... Handlat tandborste, tandkräm, toapapper och hushållspapper åt svärmor. Varit till henne och lämnat av och dessutom letat fram strumpor (tänk låg de i garderoben, jag som trodde att någon hade stulit dem) letat fram den gamla tandborsten och slängde den i och med att jag hade köpt nya, tack och lov i samma färg så det borde hon inte märka. ;) Pratat om boendets trädgård som det aldrig är någon i, vilket i praktiken betyder hon ser så dålig så de som är där ser hon inte... Och hon själv är aldrig där fast jag har varit där med henne flera gånger... Lagt smutsiga kläder i tvättkorgen, letat på en handduk som hon hade lagt på ett element ute i korridoren, lirkat mig mot utgången och kom äntligen in i hissen och kunde åka och hämta BARNET som hade slutat lägret, full fart hemåt för att möta upp kopieringskillen för att skriva serviceavtal, tack och lov för att slippa allt sånt elände sen, bara att ringa när det börjar ta slut på toner och annat. Säkerligen betydligt dyrare än göra det själv men väldigt mycket smidigare!
Nu ska jag försöka få i mig något att äta innan det är dags att skjutsa på fotbollen... Jag åt frukost kl 8 och så en kopp kaffe vid 11 så nu börjar jag bli lite grinig...

Hoff... Idag var jag ju faktiskt tvungen att JOBBA!! Det tog på en, kan jag säga... Och under tiden har ni hållit tråden vid liv. Så rörande.

Jo, fast det är mer underhållande att läsa på Uncyclopedia.

Och ändå hörs ni så sällan av?.. Skärpning, damer (eller herrar eller hennar eller vad ni nu vill kalla er)

Limegrönt är fina...

Jag är en sån där som smyger lite i bakgrunden och kommer fram på nätterna...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 851
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama