Den stora OS-tråden 2024

Bordtennis, så spännande match! Heja Truls! 👏🏼

Och fantastiskt simmat av Sarah såklart, otrolig andra halva av loppet!
 
Såg Saras lopp i efterhand. Helt otroligt att hon tar guld i en gren hon inte skulle ställa upp i. I intervjun efteråt bad hon om ursäkt att hon sagt till dem där hemma att hon inte skulle ställa upp i den grenen. Hennes föräldrar var kvar hemma i Sverige och skulle komma senare för hon skulle ju inte tävla redan :rofl:

Tror förövrigt Truls kan vara något stort på spåren!

Heja Sverige 🥇🎉!!
 
Såg Saras lopp i efterhand. Helt otroligt att hon tar guld i en gren hon inte skulle ställa upp i. I intervjun efteråt bad hon om ursäkt att hon sagt till dem där hemma att hon inte skulle ställa upp i den grenen. Hennes föräldrar var kvar hemma i Sverige och skulle komma senare för hon skulle ju inte tävla redan :rofl:

Tror förövrigt Truls kan vara något stort på spåren!

Heja Sverige 🥇🎉!!

Det tror jag med!
 
Nu kl 8 är det dags för gång med Perseus Karlström. Har varit ett medaljhopp men har varit sjuk i uppladdningen så lite oklart hur formen är.
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 800
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 451
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp