Gabby_Ossi
Trådstartare
De ligger 18 nu men har 15 som tidigare strykresultat så i så fall stryks detta loppet. Frankrike klättrar just nu upp till ledning från 2a plats totalt men Sverige är kvar 3a och Nederländerna 2a.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh där blev Marta utvisad i forbollen... Blir nog svårt för Brasilien att gå vidare då, så inget nytt OS-rekord i gjorda mål för Marta
Ja håller med! Saknade verkligen Wagner i början men dom två nu är otroligt kunniga och pedagogiska.Bra och kunnig kommentering i gymnastiken (i alla fall vad jag fattar), även om jag gillar Veronica Wagner så saknar jag inte Anna-Maria som bisittare. Nu är det uppenbart två som är kunniga i sporten men som förklarar på ett intressant sätt även för oss okunniga amatörer.
Tog det 40 eller 50 min förut tyckte jag de sa.Tittar på bordtennisen. Hur lång tid brukar en match ta? Tänkte se simning 20.30 så funderar på om det är risk att det är avgörande skede i bordtennisen då.
Och Truls verkar ha tagit andra set, han låg under när jag bytte till simningen.