Fokus nu Truls!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste han köra så tajta set, man blir ju helt nervös
Jag har inte vanlig TV utan streamar bara och kan bara se Max på en skärm. Så nu funderar jag på hur jag ska göra idag då det är bordtennis och hoppning samtidigt.
Vill ju egentligen helst se hoppningen live. Men tror jag ser bordtennisen först och hoppningen efter. För att bordtennisen borde vara klar först och då minst risk att de kommentatorerna nämner något om hur det gått i hoppningen. Känns mer risk åt andra hållet. De borde avstå från att säga något om andra sporter tycker jag men det kan man ju inte lita på.
Hur tänker ni andra?
Fast det gör de inte i grensändningarna, det är väl bara i huvudsändningen?Ibland fäller de in en liten ruta i sändningen och rapporterar om svenskar i andra grenar.
Fast det gör de inte i grensändningarna, det är väl bara i huvudsändningen?
Jag har inte vanlig TV utan streamar bara och kan bara se Max på en skärm. Så nu funderar jag på hur jag ska göra idag då det är bordtennis och hoppning samtidigt.
Vill ju egentligen helst se hoppningen live. Men tror jag ser bordtennisen först och hoppningen efter. För att bordtennisen borde vara klar först och då minst risk att de kommentatorerna nämner något om hur det gått i hoppningen. Känns mer risk åt andra hållet. De borde avstå från att säga något om andra sporter tycker jag men det kan man ju inte lita på.
Hur tänker ni andra?
Jag kommer köra dator och tv samtidigtJag har inte vanlig TV utan streamar bara och kan bara se Max på en skärm. Så nu funderar jag på hur jag ska göra idag då det är bordtennis och hoppning samtidigt.
Hur tänker ni andra?
Kollar på "synkroniserad 3m spring board" för män och... Jag förstår inte hur de kan ha på sig så små badbyxor och få dem att sitta kvar på kroppen!!