Den stora OS-tråden 2024

Ändå fina historier bakom de svenska medaljerna. "Debutanterna" Tara, Victor och Truls som går in och bara äger. Och så comeback queensen Jenny och Sarah. Seglingstjejerna har man inte sett lika mycket om men de verkar också härliga. :heart
 
Tittat ikapp på lite sport. Jag säger bara Truls, Truls, Truls gud vad bra han spelar :banana::bump: Får ju nästan kanske fundera på om jag ska titta live på söndag. Men går ju också bra att titta i efterhand så länge jag undviker medier och att titta i såna här trådar på buke. Truls min idag efter han vunnit kommer verkligen vara ett sånt sportögonblick som blir klassiskt i framtiden tror jag. :) Sen känner jag också att herregud grabben är ju 22 år bara vad kommer hända i framtiden om han spelar så här nu?
 
Nu är det snart dags för Vanessa Kamga i diskuskval, hoppas hon kan få till det, har haft uppåtgående form! Jag började följa henne på Instagram efter EM :).
 
Vanessa Kamga hade totalt 4e bästa resultat i kvalet! Väldigt starkt 🤩 ! (Nu kastar de ju bara ett kast om de klarar 64 så finns ju många som nog kan förbättra sig ganska mycket, men ändå! )

Jag kollade vilket resultat bronsmedaljören hade i Tokyo! 65,72m är en bit ifrån 65,14 men inte extremt långt bort att det känns helt och hållet orimligt.
 

Liknande trådar

Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
24 808
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 453
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Mina kollegor och jag kommer från totalt 6 olika länder, så det tenderar att bli väldigt intressanta diskussioner om kulturella...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 007
Senast: Anders
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 2 i Eurovision Song Contest är det nu dags att även starta denna inför-tråd :banana::banana::banana...
Svar
12
· Visningar
529
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp