Var det EN som dömde nu?
Tror inte det, är ganska oläslig signatur men är ett G eller C i börjanVar det EN som dömde nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det EN som dömde nu?
Tror inte det, är ganska oläslig signatur men är ett G eller C i börjanVar det EN som dömde nu?
Tror inte det, är ganska oläslig signatur men är ett G eller C i början
Jo var där jag var, så var kanske EN. Men som sagt, ganska oläsligt namn .Aha, tyckte det stod på Öveds facebook att det var EN. Eller det var inte där du var?
Jo var där jag var, så var kanske EN. Men som sagt, ganska oläsligt namn .
Fel, fick 52% förra gången jag var iväg med gamla lc:2. Var kompisens häst som fick 46.Förra gången fick jag 46% så lite bättre är det, men tycker att själva ridningen var bättre idag.
Var det EN som dömde nu?
Amen va fanNäe, det var TVÅ!!! ha ha hahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tänkte det var säkrast att fråga dig som sas redan är på fel sida om strecket...Behöver du ens fråga det???
Makalöst vilket dåligt morronhumör en del vuxna människor har då...
Har fått min nya sadel, en Ergo-X i kalvskinn. Red ut i den igår o idag har jag träningsvärk i höger ben som ffffffffffff------nnnnnnnn!!! Mitt högra ben lever nämligen ett eget liv, tappar konstant högra stigbygeln i vänster sväng t ex och kämpar överhuvudtaget med mig själv när jag hoppar. Får verkligen tvinga mig ned i sadeln o slappna av men enligt ÅF ska alla mina bekymmer nu vara över! Antagligen hoppar jag världscupen nästa vecka....angel:
Men skämt åsido, den var väldigt välbalanserad o när jag stod upp i galopp igår flaxade inte mina skänklar alls. Ska bli intressant att se om jag även kan sitta ned i den idag.
Ja den är riktigt skön måste jag säga och det var faktiskt inga problem att behålla foten i stigbygeln i vänster svängar så nåt rätt måste den ju göra!
@Habina nej, den var inte dyr, såklart ngt mer än Hööks men inte i jämförelse med t ex min Antares eller annat sånt märke. Gå in på deras hemsida så ser du.