Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Novali01 Då hoppade hon ju ändå nästan hela banan och de allra flesta svårigheterna. Hälsa henne att jag var mycket imponerad över hennes ridning på Sunken road, där jag satt hindervakt!

@emma-vsm ha ha, det var det första hon pep när hon kommit över besvikelsen, "din kompis Emma hejade på mig i sunken road"!:D

Ja jag är så otroligt stolt över detta lilla modiga ekipage. De kommer från ingenstans med noll pengar och noll erfarenhet o tar sig själva från P70 till *-igt på 1,5 säsong, fantastiskt.:bow: Och nu är dom ju där de ska vara, nu är det bara att träna på o få mer erfarenhet så kommer snart *-igt kännas som en walk in the park...gissar att jag inte får behålla min fälttävlanshäst så himla länge nästa år...:o

@Murray jag menade Vallaspetsen, den var rejäl.

Och ang graven med häck, jo visst är det så att det sitter i mitt huvud, Grå var ju totalt osäkrad på öppna gravar så jag hade ju aldrig ens kommit på tanken att hoppa den. Förhoppningsvis är min lilla nya inte alls sån, han ska ju ha hoppat både det ena o det andra så jag hoppas han är gravsäkrad!:D

Minns inte ens vallaspetsen?? Ändå måste jag ha hoppat den både en och tre ggr typ. Ingen som har en bild på den och det där andra med grav?

@fio På den här bilden syns den längst till vänster! *produktiv dag på jobbet*
Banan.JPG

Fy tusan för vädret alltså :yuck: Jag var ju lika dränkt totalt sett men hade ändå tur som hade uppehåll precis när jag red...
Jag hann tänka några gånger under terrängen att typ skidglasögon hade varit en bra ide. Nästa tävling kan det bara inte regna, kvoten är liksom redan fylld.

Tacka Birgitta för fotot också :)

Jag är superförkyld och googla är typ det mest ansträngande jag känner för att göra idag :down:
Så ta-da här är gravhelvetet (fast med totalt o-lövigt ris i år)
dsc_0040_53838ff0e087c35809d90423.jpg

Bild på grav/bank/häck med grav /studs eller vad sjutton det nu var?? Har någon det? Eller ännu hellre headcam :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 442
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 665
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar