Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det var ju precis likadant i gamla start och målområdet.
Fy tusan för vädret alltså Jag var ju lika dränkt totalt sett men hade ändå tur som hade uppehåll precis när jag red...
Jag hann tänka några gånger under terrängen att typ skidglasögon hade varit en bra ide. Nästa tävling kan det bara inte regna, kvoten är liksom redan fylld.Fy tusan för vädret alltså Jag var ju lika dränkt totalt sett men hade ändå tur som hade uppehåll precis när jag red...
Jag är superförkyld och googla är typ det mest ansträngande jag känner för att göra idag
Så ta-da här är gravhelvetet (fast med totalt o-lövigt ris i år)
Men va? Det är ju en vanlig jävla grav? Var skulle man studsa??? @Novali01 .. alltså jag vet inte om det är en nyhet för er men man ska inte ner i hålet och sen studsa över häcken
Tror inte det var samma hinder som Novas ponnyekipage hade problem med? Var inte det upphopp/bank + häck?
Tyvärr inte, men kan fixa när jag är där nästa gång! A har varit lite osäker på den men vi fick ett bra språng på tävlingen så lite synd att inte fotografen stod där (som han gjorde förra året).@emma-vsm har inte du nån bild framifrån på gravhelvetet med häck???