Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha men duh det var någon som skrev "gravhelvetet", det var massor av hinder som var häckar jueBild på grav/bank/häck med grav /studs eller vad sjutton det nu var?? Har någon det? Eller ännu hellre headcam
Lite lagom ot men eftersom detta är den enda tråden och dressyr är en gren även i fälttävlan så frågar jag er;
Till en smällfet häst med gräs mage, ska hon ha ett stort vitt schabrak eller ett mindre grått schabrak till den otroligt viktiga pay and ride vi ska på imorgon .
Dvs vad framhäver hennes klotrunda gas mage minst .
Har en 18" sadel med tydligen är hööks dressyr schabrak ändå en dm för långt på både bredden och längden . Det grå är så att det slutar en cm efter sadeln och en cm nedanför, så är ganska mycket mindre men ser inte för litet ut.
Alltså, stort schabrak eller litet till klotrunda heffaklump?
Snälla hjälp mig med detta hemska så att jag slipper skämma ut mig i annat än ridningen
Jag körde med den inställningen på min första dressyrträningen för ny tränare. Nytt schabrak och bössa m bling på båda. Fick kommentaren "snyggt, jag gillar när man anstränger sig" och en hel del beröm, så det funkade för mig! Vi behöver ju iofs inte dölja någon mage, min häst ser ju ut som en vinthund i februari och mars, så lite gräs gör mest att hon ser normal ut...Ja helt rätt inställning!Kan man inte vara bäst kan man iaf vara snyggast! Ta ett svart schabrak o dölj maggen med o sätt sen det blaffigaste blingbling pannbandet du kan hitta på hästapållen så ska du se att alla glor upp i pannan på den istället för maggen!
Tog ett marinblått schabrak, så matchar det transport täcket och min jacka . bling på pannbandet har hon redan ^_^. Ska försöka göra några knoppar också så att vi ser ut som äkta dressyr nördar .Ja helt rätt inställning!Kan man inte vara bäst kan man iaf vara snyggast! Ta ett svart schabrak o dölj maggen med o sätt sen det blaffigaste blingbling pannbandet du kan hitta på hästapållen så ska du se att alla glor upp i pannan på den istället för maggen!
Haha, corina är fet året om, förutom på våren då hon alltid faller ur.Jag körde med den inställningen på min första dressyrträningen för ny tränare. Nytt schabrak och bössa m bling på båda. Fick kommentaren "snyggt, jag gillar när man anstränger sig" och en hel del beröm, så det funkade för mig! Vi behöver ju iofs inte dölja någon mage, min häst ser ju ut som en vinthund i februari och mars, så lite gräs gör mest att hon ser normal ut...
@Buck Tja, 49% är ändå 2% mer än jag fick på Gärds där vi red korrekta och noggranna vägar och inga psykbryt.
Det går bättre nästa gång, satsa på en tävlingsplats utan kossor!
Förra gången fick jag 46% så lite bättre är det, men tycker att själva ridningen var bättre idag.Haha Marvin.. SS var ju domare där! Då måste man verkligen ha ordning på grejorna annars blir man totalsågad, spelar ingen roll om du rider bra vägar osv
@Buck du får ju bestämma själv om det är katastrof eller ok beroende på hur det brukar gå.. Man kan bara jämföra med sig själv.
Förra gången fick jag 46% så lite bättre är det, men tycker att själva ridningen var bättre idag.