@fio är bara nervös för tävlingen imorgon
Fy fan.. Jag kan inte ha mindre lust i ösregnet... Alltså allvarligt talat??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio är bara nervös för tävlingen imorgon
I Flyinge hade vi en 10 min skur runt lunch baraFy fan.. Jag kan inte ha mindre lust i ösregnet... Alltså allvarligt talat??
här har det varit regn/ solsken/ hagel/ solsken och regn/ skyfall/ mer hagel om vartannat hela dagen.I Flyinge hade vi en 10 min skur runt lunch bara
I Flyinge hade vi en 10 min skur runt lunch bara
@LenaH haallåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå nu är det ju inte jag som tramsar var är du dårå????????? "anmäler @fio till disciplinnämnden för spam och anmälan av god vän och för att sen bete sig likadant själv i nästa sekund...."a
och för er då som saknar humor, allmänt kul inställning och allt annat som berikar våra liv så näe, jag menar inte ett ord av vad jag skriver i detta inlägg.
Fast seriöst - du ÅT UPP henne...@LenaH haallåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå nu är det ju inte jag som tramsar var är du dårå????????? "anmäler @fio till disciplinnämnden för spam och anmälan av god vän och för att sen bete sig likadant själv i nästa sekund...."a
och för er då som saknar humor, allmänt kul inställning och allt annat som berikar våra liv så näe, jag menar inte ett ord av vad jag skriver i detta inlägg.
Ja..tog precis in från hagen och han har trampat av halva skon igen.. jag blir så jävla trött när hovslagaren bestämmer sig för att gå upp i storlek på skorna. Mina hästar som inte har trampat av sig en sko på typ över ett år har trampat av tre skor på en vecka. Var likadant i onsdags fick ju åka och terrängträna med en böjd sko som givetvis flög av i vattnet. Jag skiter i detta nu.. jag är inte upplagd för att nått ska gå emot mig just nu... är fortfarande så jävla trött efter den där influensanMen allvar nu @fio, jag vill inte höra talas om att du ballat ur o inte åkt till dagstorp, det ska bli fint väder där imorgon så pallra dig iväg nu!!!
Jag försöker hålla nån slags nivå på det här forumet. Inser dock att jag jobbar i motvind.Haha!! Har du flyttat alla OT-inlägg hit @LenaH ?
Perfekt ju, gör det inget om vi hamnar på fel kurs i de andra trådarna, för allt hamnar ändå här. Vilket återigen bevisar att det bara behövs en tråd
Ibland tänker jag också (korkat/naivt nog) att det vore kul med lite nytt blod här också och att det kanske är lättare att hitta vad man söker om det är lite mer struktur...
Ja för det är ju precis vad jag skulle vilja göra om jag kom ny till ett forum; behöva läsa en tråd med 1154 inlägg i hopp om att hitta något matnyttigt....Det var faktiskt osedvanligt korkat tänkt. Alla fattar väl att det är lättare att hitta nåt om man bara behöver leta på ett ställe. Va?
Ja för det är ju precis vad jag skulle vilja göra om jag kom ny till ett forum; behöva läsa en tråd med 1154 inlägg i hopp om att hitta något matnyttigt....
Nej.
Nykomlingen vet inte vad den söker.Vet du inte att det finns en sökfunktion?
Nykomlingen vet inte vad den söker.