Jobbar?
Menar du att det skulle vara ett hinder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar?
Pfff, hon måste kvala in som västgöte vid det här laget? Och de kan springa även på gräs, det vet jag@PrinceFair Neee, hon är ju från Holland och där BETAR djur på gräsvallarna, inte springer... Däremot går det veeldigt bra att galoppa fort fort i snö!
Såg förresten precis att Hööks har kommit ut med sina terrängskydd i nya färger. Turkos och cerise!!!
Menar du att det skulle vara ett hinder?
Vet du inte att vi är underbemmanade inom vården? @Marvin har fullt upp med att skära i människor och jag, @Novali01 , har fullt upp med att skriva ner vad såna som Marvin pysslar med. Samt att se till att de kommer åt rätt program på datorn, skriver rätt remisser, att de får patienter osv. osv.Menar du att det skulle vara ett hinder?
Klart det ska spöregna i Tranemo, det är därför vi proffs åker till Mantorp....
Hmm.. Väderprognosen ser inte så kul ut för imorgon, inte ens i Mantorp.Klart det ska spöregna i Tranemo, det är därför vi proffs åker till Mantorp....
Fast det hade ju varit lite kul om du sagt till narkosläkaren: Kan du hålla h*n nersövd lite till, jag ska bara uppdatera fejan o buke lite...
@Marvin
Den här lilla filmen är matnyttig tycker jag. Speciellt precis i slutet när min kära tränare visar att hon är en mycket engagerad tränare som gärna visar vägen.
Ponnyn är för övrigt väldigt schysst och stabil i vanliga fall och en riktig liten rosettplockare både i dressyr och hoppning. Detta var dock första terrängträningen för den lilla ryttaren.
Är det inte lite överdrivet att skaffa lunginflammation för att slippa rida Tranemo?Ett tranemo i regn är ingen hit.. tack gode gud för lunginflammation
Dessvärre rider jag idag. Det är nästan inte kul alls.Tyst @emma-vsm! Solen lyser ALLTID dit jag ska!! och vi ska inte dit förrän imorgon, dvs lördag, du rider väl idag fredag?