Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg förresten precis att Hööks har kommit ut med sina terrängskydd i nya färger. Turkos och cerise!!! :nailbiting:

:banghead: Jag förstår inte vem som tipsat dem om att min unghästs färg är just turkos. Tyckte det var nog jobbigt när det dök upp turkosa senskydd och boots som jag var tvungen att köpa. :eek: Jag menar, han är ju bara två år och inte behöver han terrängskydd redan... Dessutom har han fått ärva sin mammas svarta terrängskydd eftersom hon behövde nya röda. :angel:

Vet du inte att vi är underbemmanade inom vården?:nailbiting: @Marvin har fullt upp med att skära i människor och jag, @Novali01 , har fullt upp med att skriva ner vad såna som Marvin pysslar med. Samt att se till att de kommer åt rätt program på datorn, skriver rätt remisser, att de får patienter osv. osv.:angel:

Så med tanke på hur mycket tid ni spenderar här, @Marvin och @RostKaptenen, så förstår vi nu alla med en gång var vårdköerna kommer ifrån!!:D

Den här lilla filmen är matnyttig tycker jag. Speciellt precis i slutet när min kära tränare visar att hon är en mycket engagerad tränare som gärna visar vägen. :laugh:

Ponnyn är för övrigt väldigt schysst och stabil i vanliga fall och en riktig liten rosettplockare både i dressyr och hoppning. Detta var dock första terrängträningen för den lilla ryttaren. :)

Jag älskar att de är färgmatchade! :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 444
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 665
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar