Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det var Eken. Du och @Novali01 har väl aldrig varit så långt norrut som Enköping?
Ja precis, misstänkte det. Eken är ju Norrköping.Segersjö är max norrut som jag varit.
Den helgen är det inga andra ft och övriga helger i juni passar dåligt i min planeringMen @emma-vsm det är ju miljoner mil till Enköping, det måste väl finnas något närmre? (och bättre)?
Jo, Stora Wäsby har där 13/6.Är det inga tävlingar på Runsten längre?
Är Nynäs gård samma som Runsten?Jo, Stora Wäsby har där 13/6.
Nä, Nynäs är ju Enköping? Runsten är ju på Södertörn i Stockholm.Är Nynäs gård samma som Runsten?
Därav min förvirring. Kändes lite väl överambitiöst att samma klubb har tävling på två olika platser samma helgNä, Nynäs är ju Enköping? Runsten är ju på Södertörn i Stockholm.
edit:
Och det hade ju varit bra om jag hade kollat tidigare, jag utgick ifrån att SWFRK skulle ha på Runsten men det stämmer, de har på Enköpings bana.
Dvs, @fio - nej, ingen fälttävlan på Runsten i år.
Det måste blivit nåt galet på beställningen. Men vad ROLIGT att det gick så bra för er, grattis!!Det blev nåt fel med väderbeställningen igår? @emma-vsm, du måste ju ha lite bättre KOLL när du lägger in beställningar?? Idag är det ju 13 grader o sol i Mantorp. Vi klarade dock själva starterna utan regn men satt ju hindervakter i tre klasser och blev då dränkta. Snyft.
Men vad gjorde väl det när ungen kom 2:a i sin klass, fullkomligt seglade runt i både hoppning o terräng o sen slog hon till o VANN connemara SM!! Yeay!
Njae det är väl 25 mil typ så det är inte så fasligt långt. Dock är midsommar heligt eftersom jag firar med kusinerna på sommarstället på ÖlandÅk till Trossnäs istället på midsommar @emma-vsm där är det garanterat bra underlag i terrängen. Det kan ju inte vara såå långt dit för dig?