Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu du @Speedway kommer bildbevis :D
Enligt Lilla häst var denna stiliga drake 0% livsfarlig - han är rutinerad på området nu :laugh:
20150506_212443.jpg

ha hah hahaaha eller inte?? Måste vara en 6-åring som ritat lite...:D
Pffff... gå nu och tvätta din mun! Detta är seriös konst i den naivistiska skolan :p

Omkring 1910 bildades en naivistisk skola som kom att influera flera av modernismens konstnärer som Marc Chagall, Paul Klee, senare verk av Pablo Picasso och Sven Erixson [x]

Jag tittar typ inte på tv, webbtv o speciellt inte ridsport så har noll koll :o
Men näääää?! Inte jag heller, därav frågan:angel:
Sambon är iväg hela dagen och jag är ledig så tänkte jag kunde passa på:p
Min trötta hjärna orkade bara inte lista ut hur det fungerade, kanske går om jag gör ett nytt försök efter lunch:confused::D

Men näääää?! Inte jag heller, därav frågan:angel:
Sambon är iväg hela dagen och jag är ledig så tänkte jag kunde passa på:p
Min trötta hjärna orkade bara inte lista ut hur det fungerade, kanske går om jag gör ett nytt försök efter lunch:confused::D

Det kostar 120 spänn typ för en månad. Du måste registrera dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 129
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 859
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 870
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024