Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu du @Speedway kommer bildbevis :D
Enligt Lilla häst var denna stiliga drake 0% livsfarlig - han är rutinerad på området nu :laugh:
20150506_212443.jpg

ha hah hahaaha eller inte?? Måste vara en 6-åring som ritat lite...:D
Pffff... gå nu och tvätta din mun! Detta är seriös konst i den naivistiska skolan :p

Omkring 1910 bildades en naivistisk skola som kom att influera flera av modernismens konstnärer som Marc Chagall, Paul Klee, senare verk av Pablo Picasso och Sven Erixson [x]

Jag tittar typ inte på tv, webbtv o speciellt inte ridsport så har noll koll :o
Men näääää?! Inte jag heller, därav frågan:angel:
Sambon är iväg hela dagen och jag är ledig så tänkte jag kunde passa på:p
Min trötta hjärna orkade bara inte lista ut hur det fungerade, kanske går om jag gör ett nytt försök efter lunch:confused::D

Men näääää?! Inte jag heller, därav frågan:angel:
Sambon är iväg hela dagen och jag är ledig så tänkte jag kunde passa på:p
Min trötta hjärna orkade bara inte lista ut hur det fungerade, kanske går om jag gör ett nytt försök efter lunch:confused::D

Det kostar 120 spänn typ för en månad. Du måste registrera dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 447
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 672
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV