@Equilina verkar ju inte som connemaran behöver tyglar alls efter hennes tidigare inlägg så ta bort dom bara!
Hur var det med läsförståelsen egentligen tant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Equilina verkar ju inte som connemaran behöver tyglar alls efter hennes tidigare inlägg så ta bort dom bara!
"Sätter på mig läsglasögonen" @Equilina verkar som om Påwnimaran behöver en halsring, fixar du det? Men tyglar går tvärbort.
Ok då är det lätt, bara ta av tyglarna!
Själv ägnar jag mig åt detta:
Min häst tycker likadant om gravar, skillnaden mot din film var dock att det var jag som ramlade i backen och inte tränaren... och inte kom vi över den yttepytelilla graven heller.Den här lilla filmen är matnyttig tycker jag. Speciellt precis i slutet när min kära tränare visar att hon är en mycket engagerad tränare som gärna visar vägen.
Ponnyn är för övrigt väldigt schysst och stabil i vanliga fall och en riktig liten rosettplockare både i dressyr och hoppning. Detta var dock första terrängträningen för den lilla ryttaren.
Min häst tycker likadant om gravar, skillnaden mot din film var dock att det var jag som ramlade i backen och inte tränaren... och inte kom vi över den yttepytelilla graven heller.
Eftersom jag anser att golfbanor bara har ett enda existensberättigande, dvs de går att galoppera på vintertid, så är det definitivt inte en golfbag!