Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men herregud vad dött det är här??? @fio kravla dig ur sjuksängen och din självömkan nu, här behöver skrivas lite! @LenaH vad har Åke-Bråke gjort i veckan?? @Speedway bara för att du hasar dig runt i skogen och däremellan låtsasjobbar så är du inte undantagen att rapportera här. @RostKaptenen dags att sluta gilla allas inlägg och lägga in nåt matnyttigt själv! Och alla ni andra VAD GÖR NI?????:D

Själv ägnar jag mig åt detta:
cool.jpg

Den här lilla filmen är matnyttig tycker jag. Speciellt precis i slutet när min kära tränare visar att hon är en mycket engagerad tränare som gärna visar vägen. :laugh:

Ponnyn är för övrigt väldigt schysst och stabil i vanliga fall och en riktig liten rosettplockare både i dressyr och hoppning. Detta var dock första terrängträningen för den lilla ryttaren. :)

Den här lilla filmen är matnyttig tycker jag. Speciellt precis i slutet när min kära tränare visar att hon är en mycket engagerad tränare som gärna visar vägen. :laugh:

Ponnyn är för övrigt väldigt schysst och stabil i vanliga fall och en riktig liten rosettplockare både i dressyr och hoppning. Detta var dock första terrängträningen för den lilla ryttaren. :)
Min häst tycker likadant om gravar, skillnaden mot din film var dock att det var jag som ramlade i backen och inte tränaren... och inte kom vi över den yttepytelilla graven heller.

För övrigt så var det jättejobbigt att titta på terrängträningarna hos Vickan häromdagen. Hon hade ju massa nya hinder som såg jätteroliga ut. Nästan så att jag fick lust att springa ett varv själv och skutta över några av dom. Jag är ju i toppkondis nu så det borde inte vara något problem. :p

Rände runt efter kusen på tömkörningsträning igårkväll och det skulle minsann galoppas över bommar. Inte ok att bara hasa omkring i skritt och trav längre. Och så försökte vi oss på öppna också men då blev det kortslutning i lilla hästens huvud vilket förmodligen berodde på att tömföraren hade glappkontakt mellan sin hjärna och hand. Det är ju SVÅRT! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 443
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 665
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar