Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä jag har ev lunginflammation.. Måste släpa mig till läkaren.. Nått Tranemo blir det inte och knappast gärds heller. Orkar bara vara upprätt i 10 min. Förutom den stunden jag tvingas vara i stallet och mocka, fylla vatten, göra höpåsar och kraft och ta in dom.

Själv ägnar jag mig åt detta:
cool.jpg
Vad bra att du har skaffat dig en selfiepinne! :)

Nä jag har ev lunginflammation.. Måste släpa mig till läkaren.. Nått Tranemo blir det inte och knappast gärds heller. Orkar bara vara upprätt i 10 min. Förutom den stunden jag tvingas vara i stallet och mocka, fylla vatten, göra höpåsar och kraft och ta in dom.

Ok då ÄR det synd om dig!!

Åke kommer vara en klippa men att inte någon på HEEEELA terrängbanan skulle kunna ta din mobil och föreviga några språng det tror jag inte på! @LenaH :p

@Lady_D Kul, hur stor är han? Jag är ju löjligt förtjust i connemaror sen vi importerade en D-ponny förra året som är en terrängmaskin!:bump:

@Lady_D Kul, hur stor är han? Jag är ju löjligt förtjust i connemaror sen vi importerade en D-ponny förra året som är en terrängmaskin!:bump:[/QUOTE]

Har inte mätt honom :o köptes som 156cm men det tror jag är lite glädjemått, gissar på 153-4

Åke kommer vara en klippa men att inte någon på HEEEELA terrängbanan skulle kunna ta din mobil och föreviga några språng det tror jag inte på! @LenaH :p

@Lady_D Kul, hur stor är han? Jag är ju löjligt förtjust i connemaror sen vi importerade en D-ponny förra året som är en terrängmaskin!:bump:
Nej, jag ska ju naturligtvis försöka få någon att filma. Om alla andra är ok med det så kanske tränaren kan strunta i att instruera och istället vara min personliga filmare? :idea: :angel:

Men vafan vad tröttsamt! Helt fel tid på året ju, sådär sjuk kan man passa på att vara över jul istället. :(

Tror jag säkert inte är några bekymmer. Du behöver bara förklara att du inte har några riktiga vänner utan de enda du tror att du har är några cybermänniskor som du skriver till dagligen på en obskyr hästsajt.:devil: @LenaH

Say WHAT???:bow::bow: Gud vad skönt för dig att du lyckats köpa en ny....:devil:

Där ser du, @Speedway, undrens tid är inte förbi och du kanske också lyckas spara ihop till att köpa en ny nu när du bara springer i skogen med hästen...:bump:

Fråga @pink_angel vad hon har för erfarenhet av gravar så kommer du inte känna dig ensam. :angel:

Gravar: Definitionen av svarta hål i marken som äter hästar eller hästar använder för att begrava ryttare i.

MEN hon hoppade alla gravarna på Hajjerna sista träningen förra året så tänker mig att hon ska lägga det på minnet ;) om vi nu kommer till någon terrängbana i år om inte annat är kanske medryttaren bättre på att övertyga damen.

Eftersom jag är nyopererad och matt som en 90åring så kan jag inte göra annat än att ynka mig. Mina stallkamrater får ta hand om Lassehästen. Därför kommer det heller inga spännande uppdateringar från mig.. Om det skulle komma någon skulle det vara typ:
-OOOH, nu tog jag mig ur soffan o lyckades göra nr 2 utan smärtor :D !
Eller :
- Jösses, vilka avancerade plåster de har nuförtiden, men måste ju fanken vara ingenjör för att klistra dit dem!
Målet denna vecka är att jag ska ta på mig regnkläder och åka och titta i Tranemo på lördag. Har jag tur får jag åtminstone se @Speedway sitta blöt vid något hinder :P

Och @Gabby_Ossi , 55cm är för kort, så jag kan inte köpa din gjord. Har lagt ett bud på en likadan på 65 cm. Snygg var den! Varför vill du sälja din? Var det något kass med den som jag inte kunde upptäcka?

Och @Gabby_Ossi , 55cm är för kort, så jag kan inte köpa din gjord. Har lagt ett bud på en likadan på 65 cm. Snygg var den! Varför vill du sälja din? Var det något kass med den som jag inte kunde upptäcka?

Inget kass, jag köpte sadeln på chans begagnad och fick gjorden på köpet, men sadeln passade inte hästen jag har nu. Jag hann använda den kanske 5-6 gånger på en annan häst men den har jag inte kvar nu. Så ska sälja både sadel och gjord.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 444
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 665
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Katt i påse