Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att du har skaffat dig en selfiepinne!Själv ägnar jag mig åt detta:
@Lady_D Din häst ser jättekäck ut tycker jag men vad drömde Shane om? Dvs vad är det för stam?
Nä jag har ev lunginflammation.. Måste släpa mig till läkaren.. Nått Tranemo blir det inte och knappast gärds heller. Orkar bara vara upprätt i 10 min. Förutom den stunden jag tvingas vara i stallet och mocka, fylla vatten, göra höpåsar och kraft och ta in dom.
Nej, jag ska ju naturligtvis försöka få någon att filma. Om alla andra är ok med det så kanske tränaren kan strunta i att instruera och istället vara min personliga filmare?
Men vafan vad tröttsamt! Helt fel tid på året ju, sådär sjuk kan man passa på att vara över jul istället.Nä jag har ev lunginflammation.. Måste släpa mig till läkaren.. Nått Tranemo blir det inte och knappast gärds heller. Orkar bara vara upprätt i 10 min. Förutom den stunden jag tvingas vara i stallet och mocka, fylla vatten, göra höpåsar och kraft och ta in dom.
Fråga @pink_angel vad hon har för erfarenhet av gravar så kommer du inte känna dig ensam.
Och @Gabby_Ossi , 55cm är för kort, så jag kan inte köpa din gjord. Har lagt ett bud på en likadan på 65 cm. Snygg var den! Varför vill du sälja din? Var det något kass med den som jag inte kunde upptäcka?
Och alla ni andra VAD GÖR NI?????
Målet denna vecka är att jag ska ta på mig regnkläder och åka och titta i Tranemo på lördag. Har jag tur får jag åtminstone se @Speedway sitta blöt vid något hinder :P