Paddington
Trådstartare
My raid is running a bit late, update kommer så fort jag är klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lever jag imorgon ska jag gå tillbaka och kolla det mer noggrant. Annars får någon annan göra det. Hade jag röstat för att rösta ut någon nu hade jag röstat på LenaH, är långt ifrån övertygad om din ondhet.
Men det här är det teoriinlägg du skrivit idag och det verkar främst handla om röstningen:
Har du tankar om det som skrivits i övrigt, utöver röstningen?
Heffaklumpen, är det bara för rösten på hemlig igår, eller finns det annat?Plockar upp det jag tidigare under dagen sammanfattat
Mirtai är fortfarande högt upp på min lista som trolig ulv. Inget hon teoriat om (knappt några teorier alls ) har fått mig att ändra uppfattning
Röstningen känns utstickande och kan vara aliniröstningar. I så fall får det mig att fundera över harrysens tillhörighet Ånyo
Jag har också för många kanske /troligen onda
Habina verkar ha spottat upp sig så pass att hon börjar iaf kännas neutral men på intet sätt godförklarad
Men ska jag rangordna dem så ser listan ut i fallande ordning
Mirtai
Elo
Lobelia
Harrysen
Längre Hopp neråt
Sedan kommer
Habina
Cirkus
Artline
Heffaklumpen
Hedinn
De som ligger i nedre botten är jag egentligen inte särskilt fundersam över med brasklapp att jag kan vara lurad framför allt av de översta där
Usch vad jobbigt! Krya på digDet inlägget tog nästan 2 timmar, huvudet är rätt mosigt.
Jag är dödstrött, har varit aktiv och ute hela dagen och det har tagit på krafterna - har varit magsjuk nästan 2 veckor och är tämligen matt. Om jag lever så ska jag försöka skriva mer i morgon.
Jag tänker även LenaH s andra röst på henne i DL1 ? Den kan iofs vara ett snyggt alibi förstås ?Men här har jag faktiskt inte så mycket mer än så på fötternaHeffaklumpen, är det bara för rösten på hemlig igår, eller finns det annat?
Det inlägget tog nästan 2 timmar, huvudet är rätt mosigt.
Jag är dödstrött, har varit aktiv och ute hela dagen och det har tagit på krafterna - har varit magsjuk nästan 2 veckor och är tämligen matt. Om jag lever så ska jag försöka skriva mer i morgon.
Tack Nja jag är nog frisk nu, tror jag, men trött som fan är jag. Det tar nog minst någon vecka till innan jag är som vanligt.Usch vad jobbigt! Krya på dig
Ja, jag tänker att det inte är omöjligt ändå. Tycker heffa varit lite blek i teoriandet. För mig är cirkus betydligt mer trolig god, om än inte för röstningen men för tankar och teorier som tagit leken framåt. Jag skulle i alla fall sätta heffa betydligt närmre ”ulvstrecket”.Jag tänker även LenaH s andra röst på henne i DL1 ? Den kan iofs vara ett snyggt alibi förstås ?Men här har jag faktiskt inte så mycket mer än så på fötterna
Aha. Då hade jag en tanke som troligen var fel då tänker jagJa, jag tänker att det inte är omöjligt ändå. Tycker heffa varit lite blek i teoriandet. För mig är cirkus betydligt mer trolig god, om än inte för röstningen men för tankar och teorier som tagit leken framåt. Jag skulle i alla fall sätta heffa betydligt närmre ”ulvstrecket”.
Både OchUppdatering
Allt är inte riktigt som det verkar på Nevermore. Ju mer Wednesday undersöker desto mer misstänksam blir hon. Men har hon fel om Xavier? Vem kan hon och hennes vänner lita på? Och vilka är hennes vänner?
Varför har Xavier så många målningar av Hyde?
LenaH var Hyde (Psykopaten) och drog med sig Xavier - Qitis (Siare)
Uppdatering
Allt är inte riktigt som det verkar på Nevermore. Ju mer Wednesday undersöker desto mer misstänksam blir hon. Men har hon fel om Xavier? Vem kan hon och hennes vänner lita på? Och vilka är hennes vänner?
Varför har Xavier så många målningar av Hyde?
LenaH var Hyde (Psykopaten) och drog med sig Xavier - Qitis (Siare)
Plockar upp det jag tidigare under dagen sammanfattat
Mirtai är fortfarande högt upp på min lista som trolig ulv. Inget hon teoriat om (knappt några teorier alls ) har fått mig att ändra uppfattning
Röstningen känns utstickande och kan vara alibiröstningsr . I så fall får det mig att fundera över harrysens tillhörighet Ånyo
Jag har också för många kanske /troligen onda
Habina verkar ha spottat upp sig så pass att hon börjar iaf kännas neutral men på intet sätt godförklarad
Men ska jag rangordna dem så ser listan ut i fallande ordning
Mirtai
Elo
Lobelia
Harrysen
Längre Hopp neråt
Sedan kommer
Habina
Cirkus
Artline
Heffaklumpen
Hedinn
De som ligger i nedre botten är jag egentligen inte särskilt fundersam över med brasklapp att jag kan vara lurad framför allt av de översta där
Jamen vafan! Det var ju hur tydligt som helstVänta va? Var qitis siare? Eh...? Jaha, då får jag börja om med pusslet. Så himla typiskt att psykopaten drog med sig just siaren. Men intressant att så många var inne på att just LenaH var psykopat.
Alltså, nu har jag inte följt den här leken, men vad är det för konstig lek ni kör där ett skojsamt inlägg om dåliga förstdagsteorier som jag gjorde FÖRRA leken citeras för att motivera en röst dag 3?Cirkus teori om Lena H låter rimlig och efter att ha läst runt och inte riktigt hittar någon som jag tror mer på som ulv, så kommer jag välja att lägga min röst där nu. Är som sagt borta på middag och vet inte om jag kommer junna hänga med så mycket ikväll.
Harrysen röstar på Lena H.