Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Lever jag imorgon ska jag gå tillbaka och kolla det mer noggrant. Annars får någon annan göra det. Hade jag röstat för att rösta ut någon nu hade jag röstat på LenaH, är långt ifrån övertygad om din ondhet.

Men det här är det teoriinlägg du skrivit idag och det verkar främst handla om röstningen:

Har du tankar om det som skrivits i övrigt, utöver röstningen?

Det inlägget tog nästan 2 timmar, huvudet är rätt mosigt.

Jag är dödstrött, har varit aktiv och ute hela dagen och det har tagit på krafterna - har varit magsjuk nästan 2 veckor och är tämligen matt. Om jag lever så ska jag försöka skriva mer i morgon.
 
Plockar upp det jag tidigare under dagen sammanfattat
Mirtai är fortfarande högt upp på min lista som trolig ulv. Inget hon teoriat om (knappt några teorier alls ) har fått mig att ändra uppfattning
Röstningen känns utstickande och kan vara aliniröstningar. I så fall får det mig att fundera över harrysens tillhörighet Ånyo

Jag har också för många kanske /troligen onda
Habina verkar ha spottat upp sig så pass att hon börjar iaf kännas neutral men på intet sätt godförklarad

Men ska jag rangordna dem så ser listan ut i fallande ordning
Mirtai
Elo
Lobelia
Harrysen

Längre Hopp neråt
Sedan kommer
Habina
Cirkus
Artline
Heffaklumpen
Hedinn

De som ligger i nedre botten är jag egentligen inte särskilt fundersam över med brasklapp att jag kan vara lurad framför allt av de översta där 😅
Heffaklumpen, är det bara för rösten på hemlig igår, eller finns det annat?
 
Det inlägget tog nästan 2 timmar, huvudet är rätt mosigt.

Jag är dödstrött, har varit aktiv och ute hela dagen och det har tagit på krafterna - har varit magsjuk nästan 2 veckor och är tämligen matt. Om jag lever så ska jag försöka skriva mer i morgon.
Usch vad jobbigt! Krya på dig :heart
 
Jag har pusslet rätt klart
Med tre rätt säkra goda om jag tänkt rätt. Vilket jag nog gjorde på den mindre delfiniga tiden.

Om LenaH dör och är psykopat hoppas vi på att en bybo ryker.
 
Det inlägget tog nästan 2 timmar, huvudet är rätt mosigt.

Jag är dödstrött, har varit aktiv och ute hela dagen och det har tagit på krafterna - har varit magsjuk nästan 2 veckor och är tämligen matt. Om jag lever så ska jag försöka skriva mer i morgon.

Fy vad jobbigt med magsjuka så länge. Minns när jag hade det och drömde om att jag åt apelsiner med saften rinnande längs armen... Hoppas du mår bättre snart och se till att dricka mycket. :heart
 
Jag tänker även LenaH s andra röst på henne i DL1 ? Den kan iofs vara ett snyggt alibi förstås ?Men här har jag faktiskt inte så mycket mer än så på fötterna
Ja, jag tänker att det inte är omöjligt ändå. Tycker heffa varit lite blek i teoriandet. För mig är cirkus betydligt mer trolig god, om än inte för röstningen men för tankar och teorier som tagit leken framåt. Jag skulle i alla fall sätta heffa betydligt närmre ”ulvstrecket”.
 
Ja, jag tänker att det inte är omöjligt ändå. Tycker heffa varit lite blek i teoriandet. För mig är cirkus betydligt mer trolig god, om än inte för röstningen men för tankar och teorier som tagit leken framåt. Jag skulle i alla fall sätta heffa betydligt närmre ”ulvstrecket”.
Aha. Då hade jag en tanke som troligen var fel då tänker jag
 
Uppdatering
Allt är inte riktigt som det verkar på Nevermore. Ju mer Wednesday undersöker desto mer misstänksam blir hon. Men har hon fel om Xavier? Vem kan hon och hennes vänner lita på? Och vilka är hennes vänner?

Varför har Xavier så många målningar av Hyde?






LenaH var Hyde (Psykopaten) och drog med sig Xavier - Qitis (Siare)
 
Vänta va? Var qitis siare? Eh...? Jaha, då får jag börja om med pusslet. Så himla typiskt att psykopaten drog med sig just siaren. :( Men intressant att så många var inne på att just LenaH var psykopat. ;)
 
Uppdatering
Allt är inte riktigt som det verkar på Nevermore. Ju mer Wednesday undersöker desto mer misstänksam blir hon. Men har hon fel om Xavier? Vem kan hon och hennes vänner lita på? Och vilka är hennes vänner?

Varför har Xavier så många målningar av Hyde?






LenaH var Hyde (Psykopaten) och drog med sig Xavier - Qitis (Siare)
Både :bump: Och:arghh:
Heja goda -nu har jag gjort mit
t
 
Uppdatering
Allt är inte riktigt som det verkar på Nevermore. Ju mer Wednesday undersöker desto mer misstänksam blir hon. Men har hon fel om Xavier? Vem kan hon och hennes vänner lita på? Och vilka är hennes vänner?

Varför har Xavier så många målningar av Hyde?






LenaH var Hyde (Psykopaten) och drog med sig Xavier - Qitis (Siare)

När är Natt-DL?
 
Jaha, då är det inte mycket mer att göra än att kolla qitis inlägg lite snabbt… Jag vet att jag inte kommer vara vaken vid natt-DL, så jag måste göra det nu. Jag gissar utifrån #308 att qitis siat hemlig som ulv. Däremot gör hon det alldeles för elegant för mig, så jag missade det fullständigt. Vidare gissar jag utifrån #517 att hon siat LenaH som psykopat. Jag skulle ha lyssnat mer på qitis helt enkelt.
 
Plockar upp det jag tidigare under dagen sammanfattat
Mirtai är fortfarande högt upp på min lista som trolig ulv. Inget hon teoriat om (knappt några teorier alls ) har fått mig att ändra uppfattning
Röstningen känns utstickande och kan vara alibiröstningsr . I så fall får det mig att fundera över harrysens tillhörighet Ånyo

Jag har också för många kanske /troligen onda
Habina verkar ha spottat upp sig så pass att hon börjar iaf kännas neutral men på intet sätt godförklarad

Men ska jag rangordna dem så ser listan ut i fallande ordning
Mirtai
Elo
Lobelia
Harrysen

Längre Hopp neråt
Sedan kommer
Habina
Cirkus
Artline
Heffaklumpen
Hedinn

De som ligger i nedre botten är jag egentligen inte särskilt fundersam över med brasklapp att jag kan vara lurad framför allt av de översta där 😅

Det här får vi väl se som qitis testamente. Om vi utgår ifrån att jag har rätt om att hon siat två onda på raken (snyggt jobbat!) så är resten inte 100 % säkra, men ger iaf en fingervisning om vilka som skulle kunna vara ulvar. Eftersom jag är lite kortsynt så vill jag såklart syna Elo imorgon, så jag hoppas att jag inte blir käk.

Jag har iaf ett hyfsat pussel klart nu (sorry att det tog sån tid qitis) och ser fram emot att få granska lite fler potentiella ulvar imorgon. :sneaky:
 
Cirkus teori om Lena H låter rimlig och efter att ha läst runt och inte riktigt hittar någon som jag tror mer på som ulv, så kommer jag välja att lägga min röst där nu. Är som sagt borta på middag och vet inte om jag kommer junna hänga med så mycket ikväll.

Harrysen röstar på Lena H.
Alltså, nu har jag inte följt den här leken, men vad är det för konstig lek ni kör där ett skojsamt inlägg om dåliga förstdagsteorier som jag gjorde FÖRRA leken citeras för att motivera en röst dag 3? :rofl: :rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 322
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp