Så starkt och fint att du orkade ta tag i alltihop ❤ Det kommer gå bra för dig!
Ska försöka sätta upp tavlan från dig själv nu, blev bara distraherad av The Guy och vi är lika ohändiga båda
Tack
Skulle du inte ha en hylla att ställa den på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så starkt och fint att du orkade ta tag i alltihop ❤ Det kommer gå bra för dig!
Ska försöka sätta upp tavlan från dig själv nu, blev bara distraherad av The Guy och vi är lika ohändiga båda
Tack
Skulle du inte ha en hylla att ställa den på?
Want me to shaporon?GK kommer förbi i morgon!
nä då. Tack i alla fall, Hon kommer med sina barn och jag har min dotter här så vi får inte en minut för oss själva. men jag måste städa!Want me to shaporon?
Man kan ju se om det kan bli något i alla fall.Pratar på Tinder med en hästtjej som håller på med brukskörning, mycket bra grund för ett förhållande.
Problemet är väl att hon bor 7 mil norr från mina föräldrar och jag egentligen bor 75 mil söder om dom.. Men jaja.
Kan ju börja med att ses iaf. Får se hur länge jag stannar här.Man kan ju se om det kan bli något i alla fall.
Rätt människa gör att avstånd blir irrelevanta.Pratar på Tinder med en hästtjej som håller på med brukskörning, mycket bra grund för ett förhållande.
Problemet är väl att hon bor 7 mil norr från mina föräldrar och jag egentligen bor 75 mil söder om dom.. Men jaja.
Om inte annat så lite vänner är inte fel heller!Kan ju börja med att ses iaf. Får se hur länge jag stannar här.
Det har du rätt i!Rätt människa gör att avstånd blir irrelevanta.
Daniel Sloss har en rätt kul standup om det på Netflix. "Det finns sju miljarder människor på planeten. Hur stor sannolikhet är det att din perfekta partner finns inom bekvämt promenadavstånd?"
(Vi har bott ihop i drygt 2 månader nu och det blir fortfarande bara bättre och bättre ❤)
Rätt människa gör att avstånd blir irrelevanta.
Daniel Sloss har en rätt kul standup om det på Netflix. "Det finns sju miljarder människor på planeten. Hur stor sannolikhet är det att din perfekta partner finns inom bekvämt promenadavstånd?"
(Vi har bott ihop i drygt 2 månader nu och det blir fortfarande bara bättre och bättre ❤)
Allt är långt över förväntningarna underbart Han har kommit till ro och börjar landa i att bli svensk, tar initiativ och fixar på gården, hundarna älskar honom och han har så fin hand med dem att han utan problem kan ta ut och jobba med dem hos fåren.Amen inte sätta det inom (), vill gärna läsa uppdateringar här i tråden även av er som inte längre dejtar
Allt är långt över förväntningarna underbart Han har kommit till ro och börjar landa i att bli svensk, tar initiativ och fixar på gården, hundarna älskar honom och han har så fin hand med dem att han utan problem kan ta ut och jobba med dem hos fåren.
Allt är lättare, roligare, trivsammare och enklare tillsammans. Tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv ❤
Han bodde på gård ett tag som barn/i tidiga tonåren och haft några hundar genom åren men får är nytt för honom. Och Svensk vinter/mörker/leraSå otroligt glad för din skull Var han van vid gårdsliv och hundar sedan innan eller det har också varit en stor omställning? Så imponerad över att ni vågade följa era hjärtan (oh, så klyschigt sorry ) ❤