Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dejtar ni alla ni som är aktiva i tråden? Varför skriver ni inte mer om det då istället för en massa tjafs?
Jag har fastnat för en men har nu börjat bli nojig och tänker att är något för bra för att vara sant så är det för bra för att vara sant.
så just nu avvaktar jag tills mina nerver är i fas igen.
Sedan vet jag inte hur man ska göra nu rent praktiskt? Mötas på en fika utomhus kanske? Med avstånd.
Heja dig! Min bror började tappa hår redan som nyss fyllda 20 år. Det är som det är, går inte att göra något åt och dessutom jäkligt vanligt. Inget jag skulle bry mig ett skit om hos en partner precis som att jag inte vill att min partner bryr sig om mina celluliter eller vad fan som helstJag vill inte kicka igång diskussionen igen, men vill bara säga att jag skulle uppskatta om vi kunde skippa att gnälla på utseende och sådana egenskaper som faktiskt inte går att göra något åt. Tog det inte personligt men vill gärna bli peppad av tråden och inte bli påmind om sådant som gör dejting svårare som jag inte kan göra något åt. Tack och hej/man under 30 med högt hårfäste
Ska föreslå det !Promenad och fika om det känns bra under promenaden kanske?
Tack för peppen! Jag bryr mig inte så mycket egentligen, tycker nog jag är ganska snygg ändå (och även många andra män med högt hårfäste/skallighet) och det verkar det ju vara flera som tycker med tanke på att jag matchar med folk ganska oftaHeja dig! Min bror började tappa hår redan som nyss fyllda 20 år. Det är som det är, går inte att göra något åt och dessutom jäkligt vanligt. Inget jag skulle bry mig ett skit om hos en partner precis som att jag inte vill att min partner bryr sig om mina celluliter eller vad fan som helst
Alltså nu skiter jag i detta. Orkar inte övaranalysera allt. Så nu tar jag och skriver lite random till diverse så får vi se.Nu har jag på riktigt panik igen. Över smågrejer men jag panikar oavsett
Enkla konversationer fixar jag inte ens. Vad är det för fel på mig!
Alltså nu skiter jag i detta. Orkar inte övaranalysera allt. Så nu tar jag och skriver lite random till diverse så får vi se.
Men varför så knepiga frågor? Vad gillar du att göra? Men inte fan vet jag
Jag ska själv börja fråga grejer istället. Vad är detta. En arbetsintervju ??!
Jag vet inte! Kan inte prata alls känns det somVad vill du att konversationerna ska bestå av istället? Att uttrycka det till de du konverserar med är väl det viktigaste.
Självklart! Du kan avmatcha när som helstJag vet inte! Kan inte prata alls känns det som
Kan man ta bort vissa? Två känns jätteskumma
Jag vet inte! Kan inte prata alls känns det som
Tusen tackSjälvklart! Du kan avmatcha när som helst
Tryck på skölden uppe i högra hörnet (om du är inne i chatten) och avmatcha!
Jag vet inte! Kan inte prata alls känns det som
Kan man ta bort vissa? Två känns jätteskumma
Avmatchade en som skrev tre inlägg om nått jäkla tåg och en annan om jag ville ha herrsällskap nu. Ingen att hänga i årets julgran precisDet är inget konstigt! Det var svårt i början tycker jag. Jag känner igen mig mycket i överanalyserandet och inte veta vad man vill osv. Tyckte det mest vara att kasta sig ut med skräckblandad förtjusning och med stämma av lite då och då efterhand. Blir jag glad av denna personens meddelanden? Är jag rädd att skriva fel fortfarande? Får jag positiva eller negativa vibbar? Känns det som att vi är lika mycket engagerade? Flyter det ändå hyfsat?
Men att tänka på det för VARJE meddelande (som iaf jag gärna gjorde i början) blir ju helt övermäktigt som jag tror är lite det du märker nu?
Avmatchade en som skrev tre inlägg om nått jäkla tåg och en annan om jag ville ha herrsällskap nu. Ingen att hänga i årets julgran precis