Nej fy fan, ska inte vara nån glans-skalle hade jag tänkt mig! iaf inte i första taget. Tänkte mig mer snagg!Anmäler mig frivilligt till att vaxa åt dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej fy fan, ska inte vara nån glans-skalle hade jag tänkt mig! iaf inte i första taget. Tänkte mig mer snagg!Anmäler mig frivilligt till att vaxa åt dig
Damit, får jag vaxa nåt annat? Bröstkorgen blir säkert bra XDNej fy fan, ska inte vara nån glans-skalle hade jag tänkt mig! iaf inte i första taget. Tänkte mig mer snagg!
jag tycker det är härligt och uppfriskande med sådan ärlighet. Nödvändigt? Nja, men det är ju nästan inget på forumet som är nödvändigt. Bra? Ja! Underhållande? Ja! Upplysande? Ja!Men är det nödvändigt att sitta och klaga här i forumet på att män har dåliga hårfästen?
Jag föredrar att slippaDamit, får jag vaxa nåt annat? Bröstkorgen blir säkert bra XD
jag tycker det är härligt och uppfriskande med sådan ärlighet. Nödvändigt? Nja, men det är ju nästan inget på forumet som är nödvändigt. Bra? Ja! Underhållande? Ja! Upplysande? Ja!
Uppfriskande med någon som öppet klagar på andras utseenden?jag tycker det är härligt och uppfriskande med sådan ärlighet. Nödvändigt? Nja, men det är ju nästan inget på forumet som är nödvändigt. Bra? Ja! Underhållande? Ja! Upplysande? Ja!
Det ger mig insikt i hur folk (i detta fall en del kvinnor) tänker om saker och ting = upplysande och informativt. Alla anser inte att allt som möjligtvis kan vara känsligt för någon därmed inte ska yttras. Antar att vi står ganska långt från varandra rent filosofiskt här.Fast hur är det upplysande när någon sitter och spyr galla över andra människors utseenden? Att det finns fler idioter?
Absolut! Jodå, jag kan visst ibland må sisådär över att jag kommer förlora håret om x antal år, det är trots allt trist att det är så. Men vet du? Allt i livet är inte tjolavipp och perfekt, man kan faktiskt ha vissa saker man mår dåligt över och ändå klara sig riktigt fint på den här planeten.Uppfriskande med någon som öppet klagar på andras utseenden?
Speciellt när det gäller något som många män mår dåligt över. Även om inte du mår dåligt över det bör du väl kunna ha lite empati med andra.
Jag tycker det är uppfriskande med ett kallt bad en varm sommardag.Absolut! Jodå, jag kan visst ibland må sisådär över att jag kommer förlora håret om x antal år, det är trots allt trist att det är så. Men vet du? Allt i livet är inte tjolavipp och perfekt, man kan faktiskt ha vissa saker man mår dåligt över och ändå klara sig riktigt fint på den här planeten.
Men att för den skull bli upprörd för att en anonym tjej på ett internetforum tycker det är trist att många män hon kollar på via tinder har glest hår vilket hon inte gillar? Nej, that ain't it homie. Not at all.
Jag vidhåller att det är uppfriskande när folk öppet säger vad de tycker och tänker om sånt här!
Jag tycker både trevliga badstunder, ärlighet och kunskap är uppfriskande! Kan iofs göra listan på det jättelång, men det hör nog inte hemma här.Jag tycker det är uppfriskande med ett kallt bad en varm sommardag.
Jag tycker det är uppfriskande med ett kallt bad en varm sommardag.
Absolut!Eller att mänskligheten någon gång fokuserade på lite mer relevanta saker än ytlighet.
Eller att mänskligheten någon gång fokuserade på lite mer relevanta saker än ytlighet.
Jag har väl inte påstått att de är annat än ytligt men när karlar väljer att inte ha en presentation finns ju inte så mycket annat att gå på.
Men uppenbarligen så kräks folk på det och jag är tydligen en idiot. Jag har alltid tänkt mig att bukefalos är rätt högt i tak men att vi ändå är trevliga mot varandra.
Fast är det ett så himla konstigt uttalande tycker du att man hade hoppats att mänskligheten någon gång fokuserade på mer relevanta saker? Du säger ju själv att det är ytligt?
Tycker till skillnad från @Sezziyanen att sådant här bara förstärker fokuset på allt som kan vara fel utseendemässigt. Jag gillar varken att fokusera på fel eller på utseende därav mina inlägg i dessa frågor (detta är inte första vändan i dessa trådar).
Ja, men måste man sprida ytligheten till Buke för det?Ja men tinder och dylikt är väl ändå gjort för att vara ytligt.
Ja men tinder och dylikt är väl ändå gjort för att vara ytligt.
Det otrevliga är att yttrycka sig negativt om människors kroppar. Det går ypperligt att ha utseendepreferenser utan att göra ner folk.Jag har alltid tänkt mig att bukefalos är rätt högt i tak men att vi ändå är trevliga mot varandra.