Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men är det nödvändigt att sitta och klaga här i forumet på att män har dåliga hårfästen?
jag tycker det är härligt och uppfriskande med sådan ärlighet. Nödvändigt? Nja, men det är ju nästan inget på forumet som är nödvändigt. Bra? Ja! Underhållande? Ja! Upplysande? Ja!

jag tycker det är härligt och uppfriskande med sådan ärlighet. Nödvändigt? Nja, men det är ju nästan inget på forumet som är nödvändigt. Bra? Ja! Underhållande? Ja! Upplysande? Ja!
Uppfriskande med någon som öppet klagar på andras utseenden?
Speciellt när det gäller något som många män mår dåligt över. Även om inte du mår dåligt över det bör du väl kunna ha lite empati med andra.

Fast hur är det upplysande när någon sitter och spyr galla över andra människors utseenden? Att det finns fler idioter?
Det ger mig insikt i hur folk (i detta fall en del kvinnor) tänker om saker och ting = upplysande och informativt. Alla anser inte att allt som möjligtvis kan vara känsligt för någon därmed inte ska yttras. Antar att vi står ganska långt från varandra rent filosofiskt här.

För övrigt inte sett någon sitta och spy galla. Bara skriva kommentarer som faktiskt är ganska harmlösa och enbart kanske minimalt stötande. Skoj!

I helgen flyttade vi in i vår gemensamma lägenhet 😍
Känns så galet bra! Har packat, burit, packat upp, målat, byggt och fixat, allt är i princip klart 😁
Älskar hur lika vi är och hur bra vi samarbetar med allt. Inte en enda sur min trots att vi slitit tolv timmar i sträck varje dag utan paus för mat, sånt har vi inte tid med när saker ska göras 😁
Kommer fortsätta läsa men inte skriva så mycket, vill ju veta hur det går för alla andra dejtare.

Uppfriskande med någon som öppet klagar på andras utseenden?
Speciellt när det gäller något som många män mår dåligt över. Även om inte du mår dåligt över det bör du väl kunna ha lite empati med andra.
Absolut! Jodå, jag kan visst ibland må sisådär över att jag kommer förlora håret om x antal år, det är trots allt trist att det är så. Men vet du? Allt i livet är inte tjolavipp och perfekt, man kan faktiskt ha vissa saker man mår dåligt över och ändå klara sig riktigt fint på den här planeten. :)

Men att för den skull bli upprörd för att en anonym tjej på ett internetforum tycker det är trist att många män hon kollar på via tinder har glest hår vilket hon inte gillar? Nej, that ain't it homie. Not at all.

Jag vidhåller att det är uppfriskande när folk öppet säger vad de tycker och tänker om sånt här! :)

Absolut! Jodå, jag kan visst ibland må sisådär över att jag kommer förlora håret om x antal år, det är trots allt trist att det är så. Men vet du? Allt i livet är inte tjolavipp och perfekt, man kan faktiskt ha vissa saker man mår dåligt över och ändå klara sig riktigt fint på den här planeten. :)

Men att för den skull bli upprörd för att en anonym tjej på ett internetforum tycker det är trist att många män hon kollar på via tinder har glest hår vilket hon inte gillar? Nej, that ain't it homie. Not at all.

Jag vidhåller att det är uppfriskande när folk öppet säger vad de tycker och tänker om sånt här! :)
Jag tycker det är uppfriskande med ett kallt bad en varm sommardag.

Eller att mänskligheten någon gång fokuserade på lite mer relevanta saker än ytlighet.

Jag har väl inte påstått att de är annat än ytligt men när karlar väljer att inte ha en presentation finns ju inte så mycket annat att gå på.
Men uppenbarligen så kräks folk på det och jag är tydligen en idiot. Jag har alltid tänkt mig att bukefalos är rätt högt i tak men att vi ändå är trevliga mot varandra. :meh:

Jag har väl inte påstått att de är annat än ytligt men när karlar väljer att inte ha en presentation finns ju inte så mycket annat att gå på.
Men uppenbarligen så kräks folk på det och jag är tydligen en idiot. Jag har alltid tänkt mig att bukefalos är rätt högt i tak men att vi ändå är trevliga mot varandra. :meh:

Fast är det ett så himla konstigt uttalande tycker du att man hade hoppats att mänskligheten någon gång fokuserade på mer relevanta saker? Du säger ju själv att det är ytligt?

Tycker till skillnad från @Sezziyanen att sådant här bara förstärker fokuset på allt som kan vara fel utseendemässigt. Jag gillar varken att fokusera på fel eller på utseende därav mina inlägg i dessa frågor (detta är inte första vändan i dessa trådar).

Fast är det ett så himla konstigt uttalande tycker du att man hade hoppats att mänskligheten någon gång fokuserade på mer relevanta saker? Du säger ju själv att det är ytligt?

Tycker till skillnad från @Sezziyanen att sådant här bara förstärker fokuset på allt som kan vara fel utseendemässigt. Jag gillar varken att fokusera på fel eller på utseende därav mina inlägg i dessa frågor (detta är inte första vändan i dessa trådar).

Ja men tinder och dylikt är väl ändå gjort för att vara ytligt. :)

Haha men kom igen. Ni kan ju inte ärligt påstå att folk inte pratat om ytligheter i den här tråden i en halv evighet nu? Hint hint: Det är inte bara utseende-faktorer som kan orsaka att nån möjligtvis kanske kan ta illa upp. Som kille som läser den här tråden finns det bra mycket värre saker man läser än att nån säger nått om tunnhårighet på tinder haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 145
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 345
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar