Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur mår du?

Jomen tack att du frågar!
förutom att vädret är piss och att vi är mitt inne i en pandemi, att jag inte haft någon vettig nära relation på evigheter att jag dricker för mycket och har grava sömnproblem, det gått hyfsat kasst i skolan och företaget är ett kämpande så visst jag mår så fint så!

Eller kanske inte ska svara så utan mer jorå mår fint! Tack själv?

🧐

Helt skumt men när jag försöker svara på Migos inlägg så dyker inte mitt inlägg upp? Eller så plockas det bort kanske?

Hur mår du?

Jomen tack att du frågar!
förutom att vädret är piss och att vi är mitt inne i en pandemi, att jag inte haft någon vettig nära relation på evigheter att jag dricker för mycket och har grava sömnproblem, det gått hyfsat kasst i skolan och företaget är ett kämpande så visst jag mår så fint så!

Eller kanske inte ska svara så utan mer jorå mår fint! Tack själv?

🧐
Jag orkar då inte hålla upp min fasad särskilt högt. Står de inte ut med mitt svammel, långa utläggningar och sarkasm så är vi inte meant to be.

Du är ju The Queen of the Fucking Karamells, det understår dig icke att göra dig mindre än vad du är. <3

Jag söker på karlar runt 40. Själv är jag något yngre. 🙂
Det är ju en del av åldrandet som man att tappa håret. Det är lite som att någon kille skulle klaga på rynkiga kvinnor eller övrig kroppslig förändring som kommer med åldern (och ja det är olika hur den förändringen sker både individuellt och genetiskt). Jag tycker det är rätt trist när man luftar sina egna önskemål på det där nedsättande sättet kring andras utseende.

Det är ju en del av åldrandet som man att tappa håret. Det är lite som att någon kille skulle klaga på rynkiga kvinnor eller övrig kroppslig förändring som kommer med åldern (och ja det är olika hur den förändringen sker både individuellt och genetiskt). Jag tycker det är rätt trist när man luftar sina egna önskemål på det där nedsättande sättet kring andras utseende.
Som man som snart nog kommer ha detta hår-problem så ser jag inga som helst problem med detta. Eller att man snackar om andra ytliga egenskaper, eller värderar dem. Vi värderar alla utseenden och har preferenser, att faktiskt prata om dem öppet är inget fel alls.

Jag kommer med 93,7% sannolikhet ha nån slags håravfall inom typ 10 år. Så då passar jag in i den här grejen. ....och? Det är naturligt. Ingen är perfekt. Antingen äger man såna här saker och inser att vi alla åldras och förändras, eller så låter man det besvära en och dra ner ens självförtroende helt i onödan. Ena valet är bättre än det andra.. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 145
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 345
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar