Jag tror du behöver lugna ner dig lite och försöka se på saken utifrån.
Så som jag förstått det har du frågat honom om ni bara är kk, och det har han sagt att ni inte är?
Och i helgen kallade han sig för din pojkvän?
Varför litar du inte på vad han säger? Han har ju sagt att han vill se hur ni tillsammans kan utvecklas för framtiden?
Du skriver också att du inte har grejer hos honom, varför inte? Har du försökt lämna kvar en tandborste och lite småprylar?
Du säger också att du ”flippat” flera gånger och ställt honom mot väggen om vad ni är, och han har varje gång svarat att ni inte är kk. Hade en kk flippat flera gånger hade jag sett till att avsluta allt, så bra är inget ligg att jag orkar hålla på med en massa drama.
Du är färgad av din osäkerhet i inläggen och vinklar dem till att få honom att framstå som oseriös. Jag tror snarare tvärtom, när du flippat och frågat har han svarat att han inte ser det så, han har i helgen kallat sig din pojkvän, och du har blivit inbjuden till familjen när du frågat om det. Hur tydligt behöver du ha det?
Även om han sätter en ring på ditt finger kommer den här osäkerheten äta upp dig. Jag tror verkligen du hade mått bra av att ta itu med dina hjärnspöken med proffesionell hjälp. Killen känns inte oseriös utifrån vad du beskriver.