Sett på tinder:
"Är i ett monogamt förhållande och söker enbart vänskapsrelationer"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har upplevt en del sådant, men har aldrig dejtat tillräckligt mycket för att veta hur vanligt det är. Såg något om någon undersökning (vet inte hur seriös den var) där det kommit fram att ganska stor del av de på Tinder inte var singlar. Om det är vanligt där, där de flesta ändå har bild och sitt namn, då är det nog ännu vanligare på andra sidor där det går att vara mer anonym.Länge sedan jag skrev något i en dejtingtråd, vilket iof är ganska talande för hur mycket jag dejtar
Men det är ju inte heller speciellt lätt att hitta nån att dejta när ungefär alla jag kommer i kontakt med på olika sajter visar sig redan ha ett förhållande. Det står verkligen ingenstans att jag har nån önskan att vara nåns "älskarinna" Däremot att jag tycker ärlighet är viktigt. Och när någon helt uppenbart inte är ärlig mot sin partner nu, varför skulle denna någon sedan vara ärlig mot mig? Så nej tack, jag är inte intresserad.
Är det bara jag som upplever att detta ökat? Att dejtsidor mest bara består av en massa folk som inte vågar göra slut med sina nuvarande partners?
Det är väl jättebra att det framgår tydligt i presentationen? Kan tycka det är lite märkligt att söka vänner på tinder, men det görs ju uppenbarligen och då tänker jag att det är bra att det är tydligt redan från börjanSett på tinder:
Det är väl jättebra att det framgår tydligt i presentationen? Kan tycka det är lite märkligt att söka vänner på tinder, men det görs ju uppenbarligen och då tänker jag att det är bra att det är tydligt redan från början
Jag tror att man antagligen kollar utbudet eller kollar om ens partner är där då
Det är väl jättebra att det framgår tydligt i presentationen? Kan tycka det är lite märkligt att söka vänner på tinder, men det görs ju uppenbarligen och då tänker jag att det är bra att det är tydligt redan från början
Det kan jag ju iofs se nån slags funktion i iaf!Hade en bekant/person i min umgängeskrets som använde tinder för att hitta bartenders till sin nattklubb
Har sett flera som søker efter vänner/umgänge på Tinder, då ofta av bägge kön (går ju att ställa in på appen). Vad jag förstår så kan det vara effektivt om man är ny på ett ställe, man kommer i kontakt med folk som är ensamma och har tråkigt (är ju ofta då folk sitter och swipar).
Håller dock med om att det känns lite märkligt ändå.
Träffade min vad-det-nu-är igår kväll för första gången på 10 dagar. Naturligtvis hade min dagsplan gått i stöpet så jag blev sen, men kunde inte påverka det då det handlade om först jobb hela dagen och sedan bekymmer med båda mina djur. Som vanligt när jag försöker ha ett liv utanför plikterna. Kändes väl sisådär men å andra sidan är ju mitt liv alltid mer eller mindre kaosartat. Vill han lära känna mig så ingår det tyvärr. Annat ocharmigt som ingår i paketet är uruselt humör (oftare än motsatsen), ständig brist på ork och längtan efter döden. Ja som ni hör är jag inget vidare pepp på nånting. Känns helt befängt att ens försöka avsätta utrymme för nån sorts relation, jag har jämnt upp att hinna och orka med jobb, djur och alla vardagsbestyr. Inser verkligen varför jag valt bort kärleksrelationer. Finns helt enkelt ingen ork över bortsett från de förhållandevis korta stunderna av positivism.
Hur orkar folk med dejting? Jag är ett vrak när jag jobbar hela dagarna och har häst och hund på det, gärna toppat av allergisk hund med allt extrajobb det innebär. Jag sover 3-4 timmar per natt pga all stress just nu. Jag vill verkligen inte visa upp dessa sidor av mig så jag håller mig undan, men känner mig stressad av att inte passa på att ses då vi inte kommer kunna ses alls på nästan 2v till framöver.
Träffade min vad-det-nu-är igår kväll för första gången på 10 dagar. Naturligtvis hade min dagsplan gått i stöpet så jag blev sen, men kunde inte påverka det då det handlade om först jobb hela dagen och sedan bekymmer med båda mina djur. Som vanligt när jag försöker ha ett liv utanför plikterna. Kändes väl sisådär men å andra sidan är ju mitt liv alltid mer eller mindre kaosartat. Vill han lära känna mig så ingår det tyvärr. Annat ocharmigt som ingår i paketet är uruselt humör (oftare än motsatsen), ständig brist på ork och längtan efter döden. Ja som ni hör är jag inget vidare pepp på nånting. Känns helt befängt att ens försöka avsätta utrymme för nån sorts relation, jag har jämnt upp att hinna och orka med jobb, djur och alla vardagsbestyr. Inser verkligen varför jag valt bort kärleksrelationer. Finns helt enkelt ingen ork över bortsett från de förhållandevis korta stunderna av positivism.
Hur orkar folk med dejting? Jag är ett vrak när jag jobbar hela dagarna och har häst och hund på det, gärna toppat av allergisk hund med allt extrajobb det innebär. Jag sover 3-4 timmar per natt pga all stress just nu. Jag vill verkligen inte visa upp dessa sidor av mig så jag håller mig undan, men känner mig stressad av att inte passa på att ses då vi inte kommer kunna ses alls på nästan 2v till framöver.
Jag känner precis så just nu. Jag är mitt uppe i en helrenovering, har verkligen noll tid över, noll pengar till nöjen och jag känner mig inte ens i form för att dejta seriöst. Jag är helt på det klara med att jag inte är ett kap överhuvudtaget just nu så jag har till och med bestämt mig för att vänta med att återinstallera tinder för att sen komma tillbaka snyggare, rikare och mer dejtingsugen än någonsin tidigareJag tycker det låter självklart att dejting inte får plats i ditt liv just nu. Om du verkligen vill dejta så tror jag att du behöver förändra och omprioritera saker i livet, men dejting kanske inte är så viktigt för dig? Det måste ju verkligen inte vara det.
Som någon annan skrev dejting kanske inte passar just nu?Träffade min vad-det-nu-är igår kväll för första gången på 10 dagar. Naturligtvis hade min dagsplan gått i stöpet så jag blev sen, men kunde inte påverka det då det handlade om först jobb hela dagen och sedan bekymmer med båda mina djur. Som vanligt när jag försöker ha ett liv utanför plikterna. Kändes väl sisådär men å andra sidan är ju mitt liv alltid mer eller mindre kaosartat. Vill han lära känna mig så ingår det tyvärr. Annat ocharmigt som ingår i paketet är uruselt humör (oftare än motsatsen), ständig brist på ork och längtan efter döden. Ja som ni hör är jag inget vidare pepp på nånting. Känns helt befängt att ens försöka avsätta utrymme för nån sorts relation, jag har jämnt upp att hinna och orka med jobb, djur och alla vardagsbestyr. Inser verkligen varför jag valt bort kärleksrelationer. Finns helt enkelt ingen ork över bortsett från de förhållandevis korta stunderna av positivism.
Jag tycker det låter självklart att dejting inte får plats i ditt liv just nu. Om du verkligen vill dejta så tror jag att du behöver förändra och omprioritera saker i livet, men dejting kanske inte är så viktigt för dig? Det måste ju verkligen inte vara det.
Dels för att jag kände att man måste vara glad och energifylld hela tiden, annars kommer den andra inte vilja umgås.
Men ta hand om dig! Och hoppas att du kan få din stress att minska.