Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om 14 dagar landar R på Arlanda ❤
Om 14 dagar landar R på Arlanda ❤
Å underbart
Äntligen! ❤
Vågar knappt fira, livrädd att de ska smälla till med nytt inreseförbud eller att nått ska gå fel
Har du berättat hur ditt liv ser ut för personen?Ja exakt så. Jag känner mig helt slut, pms-vecka oxå naturligtvis. Det har jag ju iofs 3 av 4v normalt sett... så å andra sidan är ju mitt liv såhär mer än det är glatt och energifyllt. Kanske dumt att försöka måla upp nån annan bild om en bara visar sig de bra dagarna? Vet inte riktigt hur jag ska tänka. Det är också anledningen till att jag valt bort kärleken. Men blir ju påminnd då när jag råkar träffa nån, att jag är för knepig för att orka med sånt i längden. Även om det vissa dagar känns som att även en sån som jag kanske kunde slippa leva i ensamhet amen. Äh jag vet inte. Ekvationen går inte ihop.
Vi flyttar utomlands tillsammans (Norge) strax efter årskiftet, för att kunna vara tillsammans. Svenska migrationsregler gör det omöjligt för honom att flytta hit nu.Jag hoppas allt går vägen! ❤ Kommer han stanna för alltid nu, eller hur ser det ut?
Skulle det kanske kunna vara aktuellt att prata med snickaren om hur du känner? Det kanske ger dig några svar, och lättar på spänningarna för dig?Fortfarande väldigt oklart med snickaren. Vi hade ett bra snack igår där jag fick svar på en hel del funderingar jag haft. Känns skönt att han tog steget själv till det.
Annars så har det varit ganska lugnt, han är tacksam att jag backade och att han får komma när han själv orkar. Från ingenstans så ville han ses nu i helgen, för att han saknar mig, så vi får se om vi får ihop något. Jag jobbar i morgon iallafall så det går bort.
Känner att jag har sånt behov av att bara få prata av mig allt som varit, men vill inte outa han heller såklart, så får brottas med allt själv i huvudet och det är nog det som är det värsta och självklart frustrerande.
Sen har jag tänkt massor själv också. Eftersom jag varit på total botten för några år sen så vet jag hur lätt det är att hamna där, och jag tror att jag är rädd att detta ska kicka igång något igen. Den här osäkerheten, fram och tillbaka, och gör jag fel eller rätt? Jag har kommit fram till att det också gör så att jag blir rädd, och det känns lättare att bara strunta i allt, men jag vill ju inte det heller! Men det har faktist känts okej att bara låta saker ha sin gång, och än så länge så har ju det funkat bra för oss båda.
Jag hoppas han orkar ses så kanske det lättar upp ytterligare.
Skulle det kanske kunna vara aktuellt att prata med snickaren om hur du känner? Det kanske ger dig några svar, och lättar på spänningarna för dig?
Vi flyttar utomlands tillsammans (Norge) strax efter årskiftet, för att kunna vara tillsammans. Svenska migrationsregler gör det omöjligt för honom att flytta hit nu.
Om det är en person du trivs med och som kan få dig att må bättre så verkar det väldigt dumt att välja bort personen, låt den istället avgöra om den tycker att det blir för jobbigt med allt eller inte. Kan tex nämna att unga klättraren jag träffar nu var lite avvaktande ibland när vi precis börjat umgås, han tyckte inte att jag skulle behöva "utsättas" för att han vid något tillfälle inte mådde bra pga stress. Jag själv var avvaktande för att jag vet att jag ofta till hösten kraschar och om det då kombineras med mycket på jobbet blir jag allt annat än rolig att vara med.Nej alltså dejting som föteteelse har aldrig varit intressant. Jag söker inte upp nån att dejta för sakens skull, det har jag aldrig gjort. Snarare så har jag råkat träffa på nån under skeenden i livet så att det lett till nån relation helt oplanerat. Precis som nu. Men när allt är nytt vill jag ju inte visa upp alla mina nackdelar även om jag tycker att personen intresserar mig och vill umgås därför.
Träffade min vad-det-nu-är igår kväll för första gången på 10 dagar. Naturligtvis hade min dagsplan gått i stöpet så jag blev sen, men kunde inte påverka det då det handlade om först jobb hela dagen och sedan bekymmer med båda mina djur. Som vanligt när jag försöker ha ett liv utanför plikterna. Kändes väl sisådär men å andra sidan är ju mitt liv alltid mer eller mindre kaosartat. Vill han lära känna mig så ingår det tyvärr. Annat ocharmigt som ingår i paketet är uruselt humör (oftare än motsatsen), ständig brist på ork och längtan efter döden. Ja som ni hör är jag inget vidare pepp på nånting. Känns helt befängt att ens försöka avsätta utrymme för nån sorts relation, jag har jämnt upp att hinna och orka med jobb, djur och alla vardagsbestyr. Inser verkligen varför jag valt bort kärleksrelationer. Finns helt enkelt ingen ork över bortsett från de förhållandevis korta stunderna av positivism.
Hur orkar folk med dejting? Jag är ett vrak när jag jobbar hela dagarna och har häst och hund på det, gärna toppat av allergisk hund med allt extrajobb det innebär. Jag sover 3-4 timmar per natt pga all stress just nu. Jag vill verkligen inte visa upp dessa sidor av mig så jag håller mig undan, men känner mig stressad av att inte passa på att ses då vi inte kommer kunna ses alls på nästan 2v till framöver.
Jag hade också varit ett vrak med heltidsjobb, häst och hund. Det är väl helt enkelt så att "folk" i allmänhet inte har den situationen du har och därför har tid och ork att dejta.
Jag har heltidsjobb och hund. Lite träning/fritidsintressen också, men om jag hade haft en häst att sköta också så vettefan alltså, då hade jag nog aldrig haft tid för annat än att jobba-hund-häst-försöka hinna sova.. Om jag vore ensam om att hinna med allt, dvs. Nu behöver det ju inte vara nått fel med det, om man tycker det räcker. Men väldigt svårt om man vill finna tid/ork att göra nått mer.
Hade det varit jag så hade jag försökt få in dejterna i djursammanhangen då. Dvs dejtat via skogspromenader med hunden, eller varför inte ta med dejten förbi stallet. Massvis av killar, mig inkluderat, tycker inte att det är nått fel. Sålänge man inte är 110% upptagen med djuren och totalt ignorerar sin dejt, förstås.