Dejtingtråden del 38

Chefen vill väldigt gärna träffa mig igen. Jag är tveksam till att jag kommer känna något mer men har varken sagt ja eller nej.
Är lite fascinerad över att han blir så nervös när vi setts. Han är 10 år äldre än mig och chef, jag kan knappt vara seriös i 10 minuter innan det blir haveri och asgarv 😅
Han är mycket för att ställa frågor och har väldigt mycket mer djup än vad jag har vilket gör att jag knappt kan svara eftersom det är saker jag inte tänker på eller reflekterar över.

Är det din chef? Eller en chef på jobbet? Han låter ju sympatisk men hade aldrig velat dejta en chef som är för nära i organisationen.
 
Är det din chef? Eller en chef på jobbet? Han låter ju sympatisk men hade aldrig velat dejta en chef som är för nära i organisationen.

Nej, han är absolut inte min chef 😆
Det hade varit helt fucked up.
Jag jobbar på ett stort företag med över 2500 anställda, han är chef låååångt bort från min avdelning och vi har inget med dem att göra alls. Visste inte ens att de fanns innan jag träffade honom 😅
 
Jag har sagt ett vänligt men bestämt tack men nej tack till den senaste potentiella kk:n efter tre träffar.
Det lyfter inte helt enkelt. Och jag är ju kär i någon annan och fortfarande 100% monogram, tydligen :meh:.
Han var iaf en perfekt gentleman. Tackade så mycket för tydligheten och önskade mig allt gott. Jag hoppas att han hittar någon annan att ligga med snart:).

Jag tror att det har varit bra för mig ändå, för jag känner ett större lugn inom mig nu när jag ändå testat lite och konstaterat att det inte är för mig.
Det spelar ju liksom ingen roll att en har tillgång till hur mycket sex en vill om det är med fel partner. Då går jag hellre en promenad i skogen eller kör ett träningspass.
Och när en kyss av min Familyman (i smyg så att inga ungar ska se) får alla fyrverkerier att smälla av och en stund med gentlemannens odelade uppmärksamhet resulterar i en axelryckning, så är det väl inte mer att säga om det :p.
 
Fortsätter skriva med S och det känns fint och enkelt, han känner mig, jag känner honom.
Jag undrar lite om det är därför jag inte fastnar för någon annan? För att jag någonstans fortfarande vill ha honom?
Och vill jag då ha honom för att jag vet att det inte går?
Som en ursäkt till att bara få fortsätta vara själv eftersom jag faktiskt trivs bra med det.
Älskar att ha en övertänkande och krånglig hjärna 😆
 
Skulle träffat dejten från förra helgen den här helgen också, men känner mig verkligen inte på humör för det. Har en massa att plugga och är allmänt trött.
Så det blir ingen dejt i helgen ändå.
 
Fortsätter skriva med S och det känns fint och enkelt, han känner mig, jag känner honom.
Jag undrar lite om det är därför jag inte fastnar för någon annan? För att jag någonstans fortfarande vill ha honom?
Och vill jag då ha honom för att jag vet att det inte går?
Som en ursäkt till att bara få fortsätta vara själv eftersom jag faktiskt trivs bra med det.
Älskar att ha en övertänkande och krånglig hjärna 😆
Relaterar, hjärnan är bra märklig ibland 🙃
 
Fortsätter skriva med S och det känns fint och enkelt, han känner mig, jag känner honom.
Jag undrar lite om det är därför jag inte fastnar för någon annan? För att jag någonstans fortfarande vill ha honom?
Och vill jag då ha honom för att jag vet att det inte går?
Som en ursäkt till att bara få fortsätta vara själv eftersom jag faktiskt trivs bra med det.
Älskar att ha en övertänkande och krånglig hjärna 😆
Förstår precis känslan och har samma funderingar själv. Jag faller alltid för omöjliga män, för gamla, upptagna eller olämpliga på andra sätt och oftast alltihop på en gång. Och någonstans tror jag att jag gör det för att det är som du säger tryggt eftersom det aldrig kommer gå. (Eller ja, rent krasst kan ju en upptagen man faktiskt göra slut, men de andra delarna är lite svårare att göra något åt.)
 
Förstår precis känslan och har samma funderingar själv. Jag faller alltid för omöjliga män, för gamla, upptagna eller olämpliga på andra sätt och oftast alltihop på en gång. Och någonstans tror jag att jag gör det för att det är som du säger tryggt eftersom det aldrig kommer gå. (Eller ja, rent krasst kan ju en upptagen man faktiskt göra slut, men de andra delarna är lite svårare att göra något åt.)

Jag läste lite om anledningen till att man faller för emotionellt otillgängliga män.
En anledning är att man är emotionellt otillgänglig själv och det kan nog stämma bra för mig.
Jag är självupptagen, prioriterar mitt liv och mina intressen först och är inte jättepepp på att släppa in någon.
Sen att det är lite av en utmaning och när jag då träffar öppna och tillgängliga män som verkligen är intresserade blir det för enkelt och ointressant istället.
 
ush Buke, idag ar jag ledsen

Det ar slut mellan mig och juristen som jag skrivit lite om har i traden.
Han har tva langa relationer bakom sig, och har mer eller minde inte varit singel som vuxen, sa for nagra veckor sedan sa fragade jag honom om han inte hade funderat over att vara singel ett tag nar hans senaste relation slutat i mars detta aret (vi traffades i juni), och sedan gjorde jag ocksa klart att jag tycker det ar viktigt att han aktivit vill dejta MIG, och inte bara glider in i detta for att det ar latt och trevligt att umgas med mig och han ar sa van att vara i ett par.

Mina radslor var tyvarr begrundade.
Uppbrottet var helt otroligt daligt hanterat pa hans sida ocksa. Vi hade bestamt att vi skulle prata om "framtiden" under var dejt pa fredag, da har bade har en utlandsplacering med jobb snart, och vi inte har pratat vidade om vad vi vill gallande t.ex. familj. Nar fredag val kommer har vi en jattefin dejt- middag och vin hemma hos mig, fint fredagsmys, men bara "vanligt" snack.
Nasta morgon kryper det dock i mig och jag tar upp amnet nar vi fortfarande ligger i sangen, och da kryper det fram att han inte ar saker, att han tycker att vi inte har tillrackligt mycket gemensamt (WTF! exemplet han ger ar vi gillar olika sporter, och att han kan see en framtid dar jag ar ute och rider nar han ar ute och golfar (later val jattebra!?)), och historiskt sett sa hade han nog ignorerat detta da han overlag tycker om att umgas med mig, men att mina fragor har fatt honom att borja tanka och sjalvreflektera, och kanske ar det bast att han inte "glider in" i ytterligare ett forhallande. (detta har han ratt i iofs)

Kul att man far vara gratis terapist typ.
Blev arg gallande ursakten om sporterna och kallade det bullshit, sa att jag garna lar mig nya sporter om det ar viktigt att vi sportar tillsammans, men att det handlar om nagot annat.
Skallde ocksa pa honom gallande nar han hade tankt ta upp det har, om jag inte tvingat konversationen pa morgonen, och att han "spelade med" pa en helt vanlig dejt, samtidigt som han visste att han skulle gora slut med mig. Feg kallade han sig, och jag holl med. Vi satt i sangen och pratade ett tag, sedan gick vi pa promenad dar han fick kopa mig frukost och sedan satt vi i en park tills jag hade slut pa fragor/visste att jag inte skulle fa nagra tillfredsställande svar.

Kanner mig ledsen, arg, frustrerad, bitter och mycket mer.
 
ush Buke, idag ar jag ledsen

Det ar slut mellan mig och juristen som jag skrivit lite om har i traden.
Han har tva langa relationer bakom sig, och har mer eller minde inte varit singel som vuxen, sa for nagra veckor sedan sa fragade jag honom om han inte hade funderat over att vara singel ett tag nar hans senaste relation slutat i mars detta aret (vi traffades i juni), och sedan gjorde jag ocksa klart att jag tycker det ar viktigt att han aktivit vill dejta MIG, och inte bara glider in i detta for att det ar latt och trevligt att umgas med mig och han ar sa van att vara i ett par.

Mina radslor var tyvarr begrundade.
Uppbrottet var helt otroligt daligt hanterat pa hans sida ocksa. Vi hade bestamt att vi skulle prata om "framtiden" under var dejt pa fredag, da har bade har en utlandsplacering med jobb snart, och vi inte har pratat vidade om vad vi vill gallande t.ex. familj. Nar fredag val kommer har vi en jattefin dejt- middag och vin hemma hos mig, fint fredagsmys, men bara "vanligt" snack.
Nasta morgon kryper det dock i mig och jag tar upp amnet nar vi fortfarande ligger i sangen, och da kryper det fram att han inte ar saker, att han tycker att vi inte har tillrackligt mycket gemensamt (WTF! exemplet han ger ar vi gillar olika sporter, och att han kan see en framtid dar jag ar ute och rider nar han ar ute och golfar (later val jattebra!?)), och historiskt sett sa hade han nog ignorerat detta da han overlag tycker om att umgas med mig, men att mina fragor har fatt honom att borja tanka och sjalvreflektera, och kanske ar det bast att han inte "glider in" i ytterligare ett forhallande. (detta har han ratt i iofs)

Kul att man far vara gratis terapist typ.
Blev arg gallande ursakten om sporterna och kallade det bullshit, sa att jag garna lar mig nya sporter om det ar viktigt att vi sportar tillsammans, men att det handlar om nagot annat.
Skallde ocksa pa honom gallande nar han hade tankt ta upp det har, om jag inte tvingat konversationen pa morgonen, och att han "spelade med" pa en helt vanlig dejt, samtidigt som han visste att han skulle gora slut med mig. Feg kallade han sig, och jag holl med. Vi satt i sangen och pratade ett tag, sedan gick vi pa promenad dar han fick kopa mig frukost och sedan satt vi i en park tills jag hade slut pa fragor/visste att jag inte skulle fa nagra tillfredsställande svar.

Kanner mig ledsen, arg, frustrerad, bitter och mycket mer.
Vänta lite läser jag fel eller menar han att anledning till ett avslut är att du gillar hästar och han gillar golf :confused: ?
 
Jag skulle se det som en jättefördel, att båda har ett intresse som tar tid. Låter mest skumt.

Jepp, håller med. Dessutom är det ett påhittat problem på så sätt att jag inte ens har häst, vem vet om jag kommer ha det i framtiden - och utöver det är jag jätteöppen för att lära mig nya sporter..

Bara dumheter. Av någon anledning vill han ju inte fortsätta träffa mig och så får han ju tycka men det är väldigt frustrerande att inte få någon "riktig" anledning.

Tror det mer handlar om att han fått "kalla fötter" då han aldrig riktigt funderat på vad det är han faktiskt letar efter i en relation
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 643
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 137
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
90 91 92
Svar
1 822
· Visningar
89 407
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 254
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp