ush Buke, idag ar jag ledsen
Det ar slut mellan mig och juristen som jag skrivit lite om har i traden.
Han har tva langa relationer bakom sig, och har mer eller minde inte varit singel som vuxen, sa for nagra veckor sedan sa fragade jag honom om han inte hade funderat over att vara singel ett tag nar hans senaste relation slutat i mars detta aret (vi traffades i juni), och sedan gjorde jag ocksa klart att jag tycker det ar viktigt att han aktivit vill dejta MIG, och inte bara glider in i detta for att det ar latt och trevligt att umgas med mig och han ar sa van att vara i ett par.
Mina radslor var tyvarr begrundade.
Uppbrottet var helt otroligt daligt hanterat pa hans sida ocksa. Vi hade bestamt att vi skulle prata om "framtiden" under var dejt pa fredag, da har bade har en utlandsplacering med jobb snart, och vi inte har pratat vidade om vad vi vill gallande t.ex. familj. Nar fredag val kommer har vi en jattefin dejt- middag och vin hemma hos mig, fint fredagsmys, men bara "vanligt" snack.
Nasta morgon kryper det dock i mig och jag tar upp amnet nar vi fortfarande ligger i sangen, och da kryper det fram att han inte ar saker, att han tycker att vi inte har tillrackligt mycket gemensamt (WTF! exemplet han ger ar vi gillar olika sporter, och att han kan see en framtid dar jag ar ute och rider nar han ar ute och golfar (later val jattebra!?)), och historiskt sett sa hade han nog ignorerat detta da han overlag tycker om att umgas med mig, men att mina fragor har fatt honom att borja tanka och sjalvreflektera, och kanske ar det bast att han inte "glider in" i ytterligare ett forhallande. (detta har han ratt i iofs)
Kul att man far vara gratis terapist typ.
Blev arg gallande ursakten om sporterna och kallade det bullshit, sa att jag garna lar mig nya sporter om det ar viktigt att vi sportar tillsammans, men att det handlar om nagot annat.
Skallde ocksa pa honom gallande nar han hade tankt ta upp det har, om jag inte tvingat konversationen pa morgonen, och att han "spelade med" pa en helt vanlig dejt, samtidigt som han visste att han skulle gora slut med mig. Feg kallade han sig, och jag holl med. Vi satt i sangen och pratade ett tag, sedan gick vi pa promenad dar han fick kopa mig frukost och sedan satt vi i en park tills jag hade slut pa fragor/visste att jag inte skulle fa nagra tillfredsställande svar.
Kanner mig ledsen, arg, frustrerad, bitter och mycket mer.