Dejtingtråden del 38

Jag har idag tänkt tanken att ”Hon är ju ganska söt!” om en person i min närhet. Samt att jag pratade med en annan jättegullig person i telefon idag via jobbet och sparade helt orimligt hennes nummer :rofl:

Nu kommer väl detta leda exakt ingenstans, men från att ha ett hjärta som är otroligt låst så är det en ganska stor framgång!
Härligt!
 
Vet inte om solen och värmen gav mig sommar och semesterfeeling igen men jag gjorde en ny Tinder med hjälp av min bff på jobbet 😆
Får väl se hur länge den feelingen håller i sig, troligen till på måndag 😬

Är stelt af mellan mig och S på jobbet, jag vet också varför men eftersom det inte påverkar mitt arbete får det vara.
 
Jag blev sugen på att dejta igen och har matchat med en man som bor hyfsat nära, ser trevlig ut och har en söt hund. Skrev till honom och väntar på svar, vill ju veta NU om han är en seriös match. Ytterligare en "jag sveper höger på allt av kvinnokön som finns i närheten och sållar sen"-snubbe har jag inte lust med...
 
Matchade med en som bor väldigt nära mig. Han tyckte jag verkade bekant, är en liten ort så egentligen inte konstigt. Jag är ansiktsblind och känner inte ens igen min bror om jag möter honom någonstans där jag inte förväntar mig att han ska vara så jag känner absolut inte igen honom 😆
Men såklart jobbar vi på samma ställe 😅
Han är dock någon chef på ett av alla kontor men de brukar ju springa runt nere på golvet ibland.
Jag skulle ju inte ha någon mer från mitt jobb 😆
 
Måste berätta om hur det gick. Vi skulle ju mötas på kondis och precis innan det fick jag världens panik :o
Svarade inte på telefonen och bara kunde inte gå in.
Jättekonstigt. Var på väg därifrån men ringde sen min bättre hälft som sa åt mig att vad är det värsta som kan hända du kan gå in och prata bara.
Så då släppte den värsta paniken och han var hur trevlig som helst. Vi fikade. Promenerade. Lyckades undvika regnet.
Så märklig reaktion från min sida. Vet inte vad som hände där 😅
 
Min dag på jobbet var inte bra alls, övervägde att ställa in fikadejten pga allmänt arg på män 😅
Men jag kom dit, i skitiga jobbkläder och ganska pissigt humör.
Jag var trevlig men lite skarpare och mer brutalt ärlig än normalt, försökte inte direkt sälja in mig själv 🙄
Men han tyckte att jag var toppen och vill gärna ses igen.
Jag vet faktiskt inte vad jag tyckte om honom. Han var snygg, kändes väldigt vuxen, seriös och strukturerad.
Tidigare under dagen satt jag och pratade en halvtimme med S och en annan kollega som är väldigt ung, var en väldigt stor kontrast till det samtalet 😆
Men jag får väl träffa honom igen, under lite bättre omständigheter.
Han bor så nära att jag kan gå dit om jag vill.
 
Min dag på jobbet var inte bra alls, övervägde att ställa in fikadejten pga allmänt arg på män 😅
Men jag kom dit, i skitiga jobbkläder och ganska pissigt humör.
Jag var trevlig men lite skarpare och mer brutalt ärlig än normalt, försökte inte direkt sälja in mig själv 🙄
Men han tyckte att jag var toppen och vill gärna ses igen.
Jag vet faktiskt inte vad jag tyckte om honom. Han var snygg, kändes väldigt vuxen, seriös och strukturerad.
Tidigare under dagen satt jag och pratade en halvtimme med S och en annan kollega som är väldigt ung, var en väldigt stor kontrast till det samtalet 😆
Men jag får väl träffa honom igen, under lite bättre omständigheter.
Han bor så nära att jag kan gå dit om jag vill.
Vissa dagar vill man inte ens dejta sig själv 😅😳
 
Såhär veckan senare när dopaminpåslaget lagt sig och jag tittar mer nyktert på det hela så är jag fortfarande betuttad, men jag inser att detta inte kommer leda till någonting. Det var en kul partyhelg helt enkelt och våra vägar kanske korsas igen, men han är helt enkelt not just that into me så att säga. Tråkigt, men sant. Vi hörs fortfarande varje dag, men varje försök att försöka ses kollrar han bort eller byter ämne. Hade han varit mer intresserad hade han löst det. Så än en gång blir jag bortvald...
Uppdatering!

Okej, okej, jag ska sluta överanalysera allting och inte lyssna på andra människor än honom vad gäller "oss". Allting går bra och vi hörs fortsatt varje dag och det blir bättre och bättre konversationer hela tiden. Och lite snusk också. Och så hade vi ett riktigt bra snack om att ses och vad det är som är problemet och då berättar han att han ju är så bunden till boendeorten då han har barnen varannan vecka och jobbar varannan helg och att han inte gillar tanken på att jag ska behöva åka hela vägen till honom för att vi ska ses. Men det där redde vi ut och jag är ju mycket mer fri och ledig och har ingenting emot att köra bil. Dessutom bor mina päron halvvägs till honom och jag ska ju ändå leverera en släpkärra till dem inom snar framtid så då är jag ju nästan där. Nu är jag mer pepp igen! :D
 
Favorit nr 1 blev ju sjuk och sen blev mor till hans barn sjuk så har vi inte setts.
Nu är han visst fullbokad i 2 veckor framåt med.. får se om de rinner ur sanden.

Favorit nr 2 gick jag en promenad med i söndags men de va inget klick. Han klagar mycket och mår inge bra så jag orkar inte ta tag i det alls.

Orkar inte Tinder just nu så det är dött här 😅
 
Favorit nr 1 blev ju sjuk och sen blev mor till hans barn sjuk så har vi inte setts.
Nu är han visst fullbokad i 2 veckor framåt med.. får se om de rinner ur sanden.

Favorit nr 2 gick jag en promenad med i söndags men de va inget klick. Han klagar mycket och mår inge bra så jag orkar inte ta tag i det alls.

Orkar inte Tinder just nu så det är dött här 😅

Det kanske inte är så kul ändå att ha en relation med någon som inte har tid att ses på två veckor.
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 643
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 137
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
90 91 92
Svar
1 821
· Visningar
89 407
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 254
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp