Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner nog också likt de övriga att jag ser inte det som något konstigt att man inte hinner träffas på två veckor i början, särskilt inte om det är en nätdejt. Som jag har fattat det så har @Nepenthe inte heller träffat mannen ifråga ännu, utan det är första gången de ska ses?Det kanske inte är så kul ändå att ha en relation med någon som inte har tid att ses på två veckor.
Ändå sjukt intressant ämne!Pratar med en tjej på tinder och på bara några meddelanden fram och tillbaka har vi kommit in på detaljer kring avfolkningen i norrlands inland. Rimligt.
Jag skrattade gott åt det där med seriös i 10 minuter, känner igen mig starkt i det. Skyller på arvet från min omogna far.Är lite fascinerad över att han blir så nervös när vi setts. Han är 10 år äldre än mig och chef, jag kan knappt vara seriös i 10 minuter innan det blir haveri och asgarv
Jag hade skrivit till flickvännen.Suck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret
Och han har fortsatt skriva varje dag och kollar hur det är med mig mm.
Det jag inte fattar om man precis startat ett seriöst förhållande varför man vill gå bakom ryggen då på den personen typ det första man gör.
AssholeSuck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret
Det jag inte fattar om man precis startat ett seriöst förhållande varför man vill gå bakom ryggen då på den personen typ det första man gör.
Asshole
Jag också. @karamelldrottningen, varför känner du dig villrådig?Håller med, jäkla as
Suck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret
Jag hade skrivit till flickvännen.
Exakt! Skillnad om han vore öppen med det såklart.Eftersom han vill ses diskret är det ju inget öppet där hans partner vet om det. Jag hade bara blockat och gått vidare.