Dejtingtråden del 38

Det kanske inte är så kul ändå att ha en relation med någon som inte har tid att ses på två veckor.
Jag känner nog också likt de övriga att jag ser inte det som något konstigt att man inte hinner träffas på två veckor i början, särskilt inte om det är en nätdejt. Som jag har fattat det så har @Nepenthe inte heller träffat mannen ifråga ännu, utan det är första gången de ska ses?

Jag har heltidsjobb och två hästar, det äter upp mycket tid. Har man barn kan jag bara tänka mig att ekvationen blir ännu mer svårlöst. Och så lägg till vänner, någon kräftskiva i dessa tider och dylikt så hade jag också haft svårt att bestämma något. Därmed inte alls sagt att jag hade prioriterat så längre fram. En partner hade seglat förbi ytliga bekanta och liknande prioritetsmässigt, självklart.
 
Träffade äntligen min dejt igår, senast var i slutet på maj... Men det har gått bra i sommar, jag bestämde ju att vi inte skulle höras förrän han var hemma i vardagen igen och det har gått över förväntan, jag har inte saknat honom så mkt som jag trodde. Men det var väldigt fint att ses igår, blev liksom lite varm i magen, men inte pirrig, så känns liksom tryggt. Berättade att jag var glad att han ville fortsätta ses då han är ett trevligt inslag i mitt liv och det lät som en lagom nivå sa han😁
 
Chefen vill väldigt gärna träffa mig igen. Jag är tveksam till att jag kommer känna något mer men har varken sagt ja eller nej.
Är lite fascinerad över att han blir så nervös när vi setts. Han är 10 år äldre än mig och chef, jag kan knappt vara seriös i 10 minuter innan det blir haveri och asgarv 😅
Han är mycket för att ställa frågor och har väldigt mycket mer djup än vad jag har vilket gör att jag knappt kan svara eftersom det är saker jag inte tänker på eller reflekterar över.
 
Är lite fascinerad över att han blir så nervös när vi setts. Han är 10 år äldre än mig och chef, jag kan knappt vara seriös i 10 minuter innan det blir haveri och asgarv 😅
Jag skrattade gott åt det där med seriös i 10 minuter, känner igen mig starkt i det. Skyller på arvet från min omogna far.

(Känner för övrigt likadant angående att träffa någon från mitt jobb. Alla mina kollegor är überseriösa och jag känner mig som någons fnittriga lillebror som inte kan ta något på allvar när de sätter igång med sina fruktansvärt komplicerade diskussioner.)
 
Suck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret 🙄
Och han har fortsatt skriva varje dag och kollar hur det är med mig mm.
Det jag inte fattar om man precis startat ett seriöst förhållande varför man vill gå bakom ryggen då på den personen typ det första man gör.
 
Suck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret 🙄
Och han har fortsatt skriva varje dag och kollar hur det är med mig mm.
Det jag inte fattar om man precis startat ett seriöst förhållande varför man vill gå bakom ryggen då på den personen typ det första man gör.
Jag hade skrivit till flickvännen.
 
Suck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret 🙄
Och han har fortsatt skriva varje dag och kollar hur det är med mig mm.
Det jag inte fattar om man precis startat ett seriöst förhållande varför man vill gå bakom ryggen då på den personen typ det första man gör.
Asshole :down:
 
Suck känner mig villrådig. En jag träffat under en tid berättade senast vi sågs att han nu är i ett förhållande. Detta klämde han ut sig precis när jag var på väg därifrån. Jag blev lite förvånad och sa grattis. Men han vill fortsätta ses men då diskret 🙄
Och han har fortsatt skriva varje dag och kollar hur det är med mig mm.
Det jag inte fattar om man precis startat ett seriöst förhållande varför man vill gå bakom ryggen då på den personen typ det första man gör.

Eftersom han vill ses diskret är det ju inget öppet där hans partner vet om det. Jag hade bara blockat och gått vidare.
 
Jag fortsätter vara lite lätt narcissistisk och känner mig lite kränkt om jag drar höger på någon utan att matcha 😒
Sen när matchningen trillar in så reagerar jag med ett, tänkte väl det! Utan att ha något större intresse av att skriva dock, tillhör uppenbarligen de som mest svajpar som tidsfördriv.
Skriver med S istället, tryggt och bra 😄
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 643
Senast: gullviva
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 137
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
90 91 92
Svar
1 821
· Visningar
89 407
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Startar ny tråd då den gamla är låst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
97 254
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp