Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dejtar inte längre direkt alls. Alla notiser har jag avinstallerat för blir bara stressad av sånt. Gick igår kväll ganska sent av nån anledning in på Tinder bara för att kolla om någon skrivit något och jösses vad vissa får det att låta man blir mörkrädd 😳
Denna snubbe tar nog priset ändå. Han har alltså skrivit till mig nästan varje dag i mer än tre veckor. Ehh…

Bifogade filer

• IMG_7336.webp
    IMG_7336.webp
    46,4 KB · Visningar: 348
Jag dejtar inte längre direkt alls. Alla notiser har jag avinstallerat för blir bara stressad av sånt. Gick igår kväll ganska sent av nån anledning in på Tinder bara för att kolla om någon skrivit något och jösses vad vissa får det att låta man blir mörkrädd 😳
Denna snubbe tar nog priset ändå. Han har alltså skrivit till mig nästan varje dag i mer än tre veckor. Ehh…
Det där är verkligen inte okej! 😳

Samtliga av mina väl utvalda matchningar är trevliga, engagerade och skriver långa meddelanden med mycket frågor. Kanske för att jag drog upp åldern lite, dock för att undvika att få upp mina och S kollegor 😆
Henrik är dock fortsatt jokern i leken som mest är underhållande.
Kanske ska träffa den som bor närmast på fredag.

Gnällde till en kollega för ett par veckor sedan över att det är så svårt.
"Du är en snygg tjej, hur svårt kan det vara?"
Note to self, klaga aldrig till rn man 🙃
Fick ju även väldigt peppande ord från en annan när jag berättade att det tagit dött med min sambo.
"Jaha, vad tråkigt men du är ju snygg så du hittat snart en ny"
Alltså visst att det kanske underlättar på en ytlig app som Tinder men man ska ju hitta någon som är vettig på rätt många plan också 😒

Samtliga av mina väl utvalda matchningar är trevliga, engagerade och skriver långa meddelanden med mycket frågor. Kanske för att jag drog upp åldern lite, dock för att undvika att få upp mina och S kollegor 😆
Henrik är dock fortsatt jokern i leken som mest är underhållande.
Kanske ska träffa den som bor närmast på fredag.

Gnällde till en kollega för ett par veckor sedan över att det är så svårt.
"Du är en snygg tjej, hur svårt kan det vara?"
Note to self, klaga aldrig till rn man 🙃
Fick ju även väldigt peppande ord från en annan när jag berättade att det tagit dött med min sambo.
"Jaha, vad tråkigt men du är ju snygg så du hittat snart en ny"
Alltså visst att det kanske underlättar på en ytlig app som Tinder men man ska ju hitta någon som är vettig på rätt många plan också 😒
De har fått det om bakfoten, det är ju inte ens egen attraktivitet man oroar sig över.

Haha, ja 😁
Men eftersom jag jobbar med 90% män är jag van.
Det gör även att jag jag noll intresse av att träffa en man efter arbetstid, det får ske på helger eller lediga fredagar när jag hunnit få lite distans till män 😆

Vad är det som gör att du inte vill dejta han du jobbar med?

En vill bjuda mig på lunch i morgon. Jag behöver ju äta och kan åka direkt till jobbet efter, blir perfekt 😄
Några år äldre än mig och lite annorlunda mot de jag brukar träffa så det kommer bli intressant.
I text är han iaf väldigt trevlig och ser bra ut på sina bilder.

4s har installerat sig i sin nya bil så nu kan planerandet påbörjas igen. Det är verkligen halva grejen, att tillsammans leta efter ställen och lämplig tid. Eftersom jag reser lite i tjänsten under sommaren utefter ungefär samma sträckning som han kör kanske det t.o.m. går att få till ngt på annan ort. (Jag planerar inte mitt resande i tjänsten utifrån det förstås men är ganska flexibel).

Skriver också lite med en trevlig prick. Men han bor egentligen alldeles för långt bort.

Hahaha! Ingen kan sova med ngn annan och det är nog för trångt ens om jag hade varit ”head over heals”. Och varmt. Men fint utan tidspress.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 108
Senast: gullviva
·
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
55 56 57
Svar
1 129
· Visningar
49 182
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
769
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat