Dejtingtråden del 37

Jag dejtar inte längre direkt alls. Alla notiser har jag avinstallerat för blir bara stressad av sånt. Gick igår kväll ganska sent av nån anledning in på Tinder bara för att kolla om någon skrivit något och jösses vad vissa får det att låta man blir mörkrädd 😳
Denna snubbe tar nog priset ändå. Han har alltså skrivit till mig nästan varje dag i mer än tre veckor. Ehh…
 

Bifogade filer

  • IMG_7336.jpeg
    IMG_7336.jpeg
    81,7 KB · Visningar: 303
Jag dejtar inte längre direkt alls. Alla notiser har jag avinstallerat för blir bara stressad av sånt. Gick igår kväll ganska sent av nån anledning in på Tinder bara för att kolla om någon skrivit något och jösses vad vissa får det att låta man blir mörkrädd 😳
Denna snubbe tar nog priset ändå. Han har alltså skrivit till mig nästan varje dag i mer än tre veckor. Ehh…
Det där är verkligen inte okej! 😳
 
Samtliga av mina väl utvalda matchningar är trevliga, engagerade och skriver långa meddelanden med mycket frågor. Kanske för att jag drog upp åldern lite, dock för att undvika att få upp mina och S kollegor 😆
Henrik är dock fortsatt jokern i leken som mest är underhållande.
Kanske ska träffa den som bor närmast på fredag.

Gnällde till en kollega för ett par veckor sedan över att det är så svårt.
"Du är en snygg tjej, hur svårt kan det vara?"
Note to self, klaga aldrig till rn man 🙃
Fick ju även väldigt peppande ord från en annan när jag berättade att det tagit dött med min sambo.
"Jaha, vad tråkigt men du är ju snygg så du hittat snart en ny"
Alltså visst att det kanske underlättar på en ytlig app som Tinder men man ska ju hitta någon som är vettig på rätt många plan också 😒
 
Samtliga av mina väl utvalda matchningar är trevliga, engagerade och skriver långa meddelanden med mycket frågor. Kanske för att jag drog upp åldern lite, dock för att undvika att få upp mina och S kollegor 😆
Henrik är dock fortsatt jokern i leken som mest är underhållande.
Kanske ska träffa den som bor närmast på fredag.

Gnällde till en kollega för ett par veckor sedan över att det är så svårt.
"Du är en snygg tjej, hur svårt kan det vara?"
Note to self, klaga aldrig till rn man 🙃
Fick ju även väldigt peppande ord från en annan när jag berättade att det tagit dött med min sambo.
"Jaha, vad tråkigt men du är ju snygg så du hittat snart en ny"
Alltså visst att det kanske underlättar på en ytlig app som Tinder men man ska ju hitta någon som är vettig på rätt många plan också 😒
De har fått det om bakfoten, det är ju inte ens egen attraktivitet man oroar sig över.
 
4s har installerat sig i sin nya bil så nu kan planerandet påbörjas igen. Det är verkligen halva grejen, att tillsammans leta efter ställen och lämplig tid. Eftersom jag reser lite i tjänsten under sommaren utefter ungefär samma sträckning som han kör kanske det t.o.m. går att få till ngt på annan ort. (Jag planerar inte mitt resande i tjänsten utifrån det förstås men är ganska flexibel).

Skriver också lite med en trevlig prick. Men han bor egentligen alldeles för långt bort.

Hahaha! Ingen kan sova med ngn annan och det är nog för trångt ens om jag hade varit ”head over heals”. Och varmt. Men fint utan tidspress.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
574
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 993
Senast: inverterad
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
928
Senast: Pritchel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp