Ja det är jättekonstigt.Visst är det märkligt beteende?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är jättekonstigt.Visst är det märkligt beteende?!
Alltså, den här mannen jag träffar
Han sov hos mig för en tid sen och sa "heeej djuren godmorgon" till mina husdjur när vi vaknade.
Nästa gång ville han självmant ge dem deras frukost och sitter och bondar med dem. Good man!
En av mina favoritminnen från när min man och jag nyligen börjat dejta var när han, hästrädd och med kraftig dammallergi, erbjöd sig att hjälpa till att borsta min häst. Det resulterade förvisso i ett ordentligt astmaanfall vilket innebar att han var tvungen att sitta i bilen resten av tiden vi var i stallet, men jag känner ändå att det var värt det (tveksamt om han känner likadant)Personer som är bra med djur är
En av mina favoritminnen från när min man och jag nyligen börjat dejta var när han, hästrädd och med kraftig dammallergi, erbjöd sig att hjälpa till att borsta min häst. Det resulterade förvisso i ett ordentligt astmaanfall vilket innebar att han var tvungen att sitta i bilen resten av tiden vi var i stallet, men jag känner ändå att det var värt det (tveksamt om han känner likadant)
Min sambo var en riktig stjärna när jag hade hästarna. Han klev upp supertidigt, lastade min häst (ponnyn rymde såklart under tiden) och körde henne 15+ mil till tävling där jag väntade, utvilad och nöjd hans intresse var och är 0.Har också ett hästrelaterat minne med min man från innan vi blivit tillsammans men förfestade ihop hemma hos mig innan midsommardansen det året. Jag hade en fånghäst i sjukhage då och tog in för natten. Han följde med mig ut och tog min unghingst utan tvekan medan jag trasslade med sjukhagen till den andra hästen och när jag väl kommer till stallet så står han med unghingsten inne i boxen och klappar och spelar musik för honom medan han mumsar mat
Min sambo var en riktig stjärna när jag hade hästarna. Han klev upp supertidigt, lastade min häst (ponnyn rymde såklart under tiden) och körde henne 15+ mil till tävling där jag väntade, utvilad och nöjd hans intresse var och är 0.
Men ja! Tänk att det ska vara så svårt att hitta en hästtjejHerregud! Jag vill också hitta någon som gillar djur mycket. Lyckas aldrig dejta eller ha en relation med en djurmänniska. Visst, de har kunnat följa med till stallet ibland, men aldrig bondat med hästen utan mer stått på avstånd.
Drömmen är att hitta en tjej med samma stora hästintresse som mig.
Jag har dock en plan att organisera ett hästläger via en lesbisk förening jag är med i nästa sommar.Men ja! Tänk att det ska vara så svårt att hitta en hästtjej
Oh, absolut!Jag har dock en plan att organisera ett hästläger via en lesbisk förening jag är med i nästa sommar.
Mest för att få en samlingspunkt för hästintresserade lesbiska dock. Men kom du med!
Jaaaa, men det är väl en toppenidé!!Jag har dock en plan att organisera ett hästläger via en lesbisk förening jag är med i nästa sommar.
Mest för att få en samlingspunkt för hästintresserade lesbiska dock. Men kom du med!
Ja, känns som att det behövs.Jaaaa, men det är väl en toppenidé!!
Min sambo kunde inget om djur, men Floki är typ hans hund nu och när han är ledig tar han alla promenader, går och badar med Floki och tränar saker. Så himla fint. Floki tycker ändå inte om mig så mycket och har aldrig gjort det , men avgudade marken min sambo går på från första sekund.Personer som är bra med djur är