Dejtingtråden del 37

Jag har varit på S avdelning idag, vi samarbetar och ibland är jag där, dock inte tillräckligt ofta för att jag ska bli bra på det 😅
Han var gullig och hjälpte mig, skrev även ett jättegulligt meddelande till mig på rasten.
Sen gick det nog över lite 😆
Vet inte varför men varje gång jag pratar med honom på jobbet slutar min hjärna fungera.
Han ställde en fråga om min avdelning, en fråga jag verkligen borde kunna svara på, speciellt i min yrkesroll.
Mitt svar var dock mer, goddag yxskaft, I know nothing, I'm from Barcelona!
Han bara kollade på mig och jag smet iväg 😂
Så ja, bra jobbat där Bison!
 
Jag har varit på S avdelning idag, vi samarbetar och ibland är jag där, dock inte tillräckligt ofta för att jag ska bli bra på det 😅
Han var gullig och hjälpte mig, skrev även ett jättegulligt meddelande till mig på rasten.
Sen gick det nog över lite 😆
Vet inte varför men varje gång jag pratar med honom på jobbet slutar min hjärna fungera.
Han ställde en fråga om min avdelning, en fråga jag verkligen borde kunna svara på, speciellt i min yrkesroll.
Mitt svar var dock mer, goddag yxskaft, I know nothing, I'm from Barcelona!
Han bara kollade på mig och jag smet iväg 😂
Så ja, bra jobbat där Bison!
Gulligt, tycker jag :love:.
 
Jag fortsätter leverera 😅
Hade först problem med att skicka en bild på messenger, när jag väl lyckades var det en skalle från ett djur som jag ska ha hemma 😆
Vi ska ses i helgen, undrar om han börjar ångra sitt val av tjej att dejta 🙄
Som en liten bonus så kastade jag några av de etiketter jag skulle använda på jobbet tidigare idag, fick gräva upp dem ur papperskorgen 😂
Jag gjorde dock ett prank på hans arbetsledare, det tyckte han var roligt 😁
 
Absolut, men att kombinera *bor tillsammans med "vuxen son", lammkött 18-45 år och rasta av sig lusten* känns rätt ofräscht hos en 51 åring (åldern är säkert justerad neråt dessutom om jag får vara cynisk), det är nog det vi andra reagerar på.

Jag skrev inte att det var fräscht.

Jag menar bara att det sannolikt faktiskt finns en målgrupp.
 
Jag provar ju en ny strategi med annan kategori män. Från de i min ålder där det varit segt, men pålitligt, till de lite yngre som vill ha lite mer snabba puckar. Det märks skillnad i beteendemönstret kan jag konstatera :cautious:.
jag har nu blivit gosthad två gånger på två försök, senast idag.
Först blev det ju två träffar med en man, han skickade gulliga sms även efteråt under några dagar. Därefter tvärtyst. Ja, ja. Det finns fler fiskar i sjön.
Idag hade jag en inplanerad dejt med en annan snubbe (han sökte väldigt casual och flyktigt, men jag tänkte att det kan ju vara kul ändå). En timme innan dejten blev det tyst från honom också. Jag misstänker starkt att jag var en reservdejt i det här fallet.

Ett mellanting mellan den första och senare kategorin skulle ju vara toppen.
Men jag tror att det är nyttigt för mig att testa på lite just nu. Jag har ju aldrig haft någon vild ungdom direkt, så jag tar den nu istället. Om jag orkar med strulpellarna. Det återstår att se. Nåväl. Glad är jag ändå. Och med lite fler erfarenheter i bagaget. :up:
 
Jag provar ju en ny strategi med annan kategori män. Från de i min ålder där det varit segt, men pålitligt, till de lite yngre som vill ha lite mer snabba puckar. Det märks skillnad i beteendemönstret kan jag konstatera :cautious:.
jag har nu blivit gosthad två gånger på två försök, senast idag.
Först blev det ju två träffar med en man, han skickade gulliga sms även efteråt under några dagar. Därefter tvärtyst. Ja, ja. Det finns fler fiskar i sjön.
Idag hade jag en inplanerad dejt med en annan snubbe (han sökte väldigt casual och flyktigt, men jag tänkte att det kan ju vara kul ändå). En timme innan dejten blev det tyst från honom också. Jag misstänker starkt att jag var en reservdejt i det här fallet.

Ett mellanting mellan den första och senare kategorin skulle ju vara toppen.
Men jag tror att det är nyttigt för mig att testa på lite just nu. Jag har ju aldrig haft någon vild ungdom direkt, så jag tar den nu istället. Om jag orkar med strulpellarna. Det återstår att se. Nåväl. Glad är jag ändå. Och med lite fler erfarenheter i bagaget. :up:
Ghostmannen har återuppstått! Jag raderade kontakten, men fick en ny vänförfrågan nu kl 03. Känns ju sådär.
Vi skulle haft en kemidejt igår eftermiddag och/eller stämt av om det inte hanns med och så var planen att jag skulle komma till honom efter jobbet nu på morgonen :o.
Jag är inte intresserad alls längre. Klart man kan skicka ett meddelande om det kör ihop sig och det känns ju som att han varit ute och rumlat runt.
Men jag vill vara en bättre person och inte betala tillbaka med samma mynt.
Är det bara dumt att besvara vänförfrågan och tacka för sig i det här läget? Kan nog bli en del övertalningsförsök misstänker jag.
Hjälp en stackars naiv typ i den hårda dejtingvärlden.
 
Jag godkände vänförfrågan. Han hade "råkat hamna på barjobb" ;).
Jag tackade för mig. Han blev kanske lite besviken, men inga övertalningsförsök.
Det känns bra i magen. Både att jag följde magkänslan och tackade nej när jag tappat lusten och att jag gjorde en schysst sorti.
Hon lär sig!
 
Jag godkände vänförfrågan. Han hade "råkat hamna på barjobb" ;).
Jag tackade för mig. Han blev kanske lite besviken, men inga övertalningsförsök.
Det känns bra i magen. Både att jag följde magkänslan och tackade nej när jag tappat lusten och att jag gjorde en schysst sorti.
Hon lär sig!
Jag hade känt likadant, och gjort likadant. :up:
 
Jag godkände vänförfrågan. Han hade "råkat hamna på barjobb" ;).
Jag tackade för mig. Han blev kanske lite besviken, men inga övertalningsförsök.
Det känns bra i magen. Både att jag följde magkänslan och tackade nej när jag tappat lusten och att jag gjorde en schysst sorti.
Hon lär sig!
Jag tycker du gjorde helt rätt!
Just det där att alla de vanliga oskrivna reglerna inte tycks gälla när man dejtar är sjukt störigt. Att folk får förhinder och har ett liv där de gör saker är självklart, men radiotystnad efter att man bokat/bestämt och no-show är fan inte okej
 
Jag tycker du gjorde helt rätt!
Just det där att alla de vanliga oskrivna reglerna inte tycks gälla när man dejtar är sjukt störigt. Att folk får förhinder och har ett liv där de gör saker är självklart, men radiotystnad efter att man bokat/bestämt och no-show är fan inte okej
Visst är det märkligt beteende?!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
574
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 993
Senast: inverterad
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
928
Senast: Pritchel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • A-kelpie, tollare eller collie?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp