Låter mer som han är ute efter en kk.Så fräscht att han inte vill ha någon i sin egen ålder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter mer som han är ute efter en kk.Så fräscht att han inte vill ha någon i sin egen ålder.
Jag fascineras av den där typen av profiler, kan den ens få några svar? Finns det kvinnor där ute som vill ha den där mannen? Eller är det något smyg för att köpa sex?Så fräscht att han inte vill ha någon i sin egen ålder.
Jag fascineras av den där typen av profiler, kan den ens få några svar? Finns det kvinnor där ute som vill ha den där mannen? Eller är det något smyg för att köpa sex?
Lammköttsgrejen känns ju inte så attraktiv tänker jag?Det är ärligt iaf.
Förutom ”söker seriöst”.
Men självklart finns det även kvinnor som inte vill mer än att ha sex med någon
Lammköttsgrejen känns ju inte så attraktiv tänker jag?
Jo men just när någon kallar en lammkött och så uttalat söker någon som är 30 år yngre? Nåja folk vet väll inte vad som är bra för dom. 18 liksom det måste ju vara i ålder med barnen :P.Nej men det finns ju yngre som vill ha äldre
Absolut, men att kombinera *bor tillsammans med "vuxen son", lammkött 18-45 år och rasta av sig lusten* känns rätt ofräscht hos en 51 åring (åldern är säkert justerad neråt dessutom om jag får vara cynisk), det är nog det vi andra reagerar på.Nej men det finns ju yngre som vill ha äldre
Gulligt, tycker jag .Jag har varit på S avdelning idag, vi samarbetar och ibland är jag där, dock inte tillräckligt ofta för att jag ska bli bra på det
Han var gullig och hjälpte mig, skrev även ett jättegulligt meddelande till mig på rasten.
Sen gick det nog över lite
Vet inte varför men varje gång jag pratar med honom på jobbet slutar min hjärna fungera.
Han ställde en fråga om min avdelning, en fråga jag verkligen borde kunna svara på, speciellt i min yrkesroll.
Mitt svar var dock mer, goddag yxskaft, I know nothing, I'm from Barcelona!
Han bara kollade på mig och jag smet iväg
Så ja, bra jobbat där Bison!
Så fint, @pepp.Jag får inte vara med här längre A frågade om jag vill vara hans flickvän idag
Absolut, men att kombinera *bor tillsammans med "vuxen son", lammkött 18-45 år och rasta av sig lusten* känns rätt ofräscht hos en 51 åring (åldern är säkert justerad neråt dessutom om jag får vara cynisk), det är nog det vi andra reagerar på.
Jo men just när någon kallar en lammkött och så uttalat söker någon som är 30 år yngre? Nåja folk vet väll inte vad som är bra för dom. 18 liksom det måste ju vara i ålder med barnen :P.
Ghostmannen har återuppstått! Jag raderade kontakten, men fick en ny vänförfrågan nu kl 03. Känns ju sådär.Jag provar ju en ny strategi med annan kategori män. Från de i min ålder där det varit segt, men pålitligt, till de lite yngre som vill ha lite mer snabba puckar. Det märks skillnad i beteendemönstret kan jag konstatera .
jag har nu blivit gosthad två gånger på två försök, senast idag.
Först blev det ju två träffar med en man, han skickade gulliga sms även efteråt under några dagar. Därefter tvärtyst. Ja, ja. Det finns fler fiskar i sjön.
Idag hade jag en inplanerad dejt med en annan snubbe (han sökte väldigt casual och flyktigt, men jag tänkte att det kan ju vara kul ändå). En timme innan dejten blev det tyst från honom också. Jag misstänker starkt att jag var en reservdejt i det här fallet.
Ett mellanting mellan den första och senare kategorin skulle ju vara toppen.
Men jag tror att det är nyttigt för mig att testa på lite just nu. Jag har ju aldrig haft någon vild ungdom direkt, så jag tar den nu istället. Om jag orkar med strulpellarna. Det återstår att se. Nåväl. Glad är jag ändå. Och med lite fler erfarenheter i bagaget.
Jag hade känt likadant, och gjort likadant.Jag godkände vänförfrågan. Han hade "råkat hamna på barjobb" .
Jag tackade för mig. Han blev kanske lite besviken, men inga övertalningsförsök.
Det känns bra i magen. Både att jag följde magkänslan och tackade nej när jag tappat lusten och att jag gjorde en schysst sorti.
Hon lär sig!
Jag tycker du gjorde helt rätt!Jag godkände vänförfrågan. Han hade "råkat hamna på barjobb" .
Jag tackade för mig. Han blev kanske lite besviken, men inga övertalningsförsök.
Det känns bra i magen. Både att jag följde magkänslan och tackade nej när jag tappat lusten och att jag gjorde en schysst sorti.
Hon lär sig!
Visst är det märkligt beteende?!Jag tycker du gjorde helt rätt!
Just det där att alla de vanliga oskrivna reglerna inte tycks gälla när man dejtar är sjukt störigt. Att folk får förhinder och har ett liv där de gör saker är självklart, men radiotystnad efter att man bokat/bestämt och no-show är fan inte okej