Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir så fascinerad över hur snabbt det går för vissa 😅
Då menar jag inte just här utan även när jag pratat med folk på jobbet. Ses några gånger och så är de ett par.
Hur är det ens möjligt?
Eller är det bara jag som är extremt långsam 🙄

Då menar jag inte just här utan även när jag pratat med folk på jobbet. Ses några gånger och så är de ett par.
Hur är det ens möjligt?
Det är så olika.

Detta jag har nu tog 1 år innan vi ens insåg/tyckte vi ville kalla det ngt.

Tidigare ex var vi sambos efter 1 träff o 1 natt isär. Jag tog kudden o blev kvar (höll många år).

Hur är det ens möjligt?
För mig har det varit väldigt olika, men har aldrig blivit ihop med någon efter att vi bara setts några gånger. Flyttade ihop med min exman efter tre månader, det var alldeles för snabbt kan jag känna nu i efterhand men gick ju bra ändå 🙂 Numera är jag betydligt mer långsam.

Hur är det ens möjligt?

Utifrån sett så kan det nog se ut som att det gått fort med A. Men vi har känt varandra i 7 år så det är ju långsamt 😁

För mig har det varit väldigt olika, men har aldrig blivit ihop med någon efter att vi bara setts några gånger. Flyttade ihop med min exman efter tre månader, det var alldeles för snabbt kan jag känna nu i efterhand men gick ju bra ändå 🙂 Numera är jag betydligt mer långsam.

Det där är ju verkligen en lotteri, jag flyttade ihop med mitt ex efter 2 år. Det blev pannkaka 😂

Hur är det ens möjligt?
Ibland vet man bara. 😅 Jag är för gammal för att dra ut på saker. Men sen har jag aldrig känt såhär heller, inte ens under de 10 år jag bodde ihop med mitt ex. 🫣😂

Orkar inte med Tinder men är där ändå. Det går sådär. Ena stunden får jag den här bilden, andra stunden visar de mig tjejer från bland annat Finland och USA. Rimligt 🤷‍♀️😅

IMG_4486.webp

Ibland vet man bara. 😅 Jag är för gammal för att dra ut på saker. Men sen har jag aldrig känt såhär heller, inte ens under de 10 år jag bodde ihop med mitt ex. 🫣😂

Jag är tvärtom, för gammal för att ha bråttom 😁
Jag kan vara helt euforisk i början, sen lägger det sig väldigt snabbt, ännu en anledning för mig att ta det lugnt och verkligen lära känna personen och inte bara ytan.

Det är bara ett fåtal på jobbet som vet att jag och S ses, är inte då lätt att gissa heller eftersom vi aldrig umgås på jobbet och knappt pratar med varandra.
Däremot så pratar jag och hans kompis A väldigt mycket med varandra, det har vi alltid gjort.
Idag fick jag återigen frågan varför inte vi dejtar varandra. Vi är ganska lika, bondade från första stund och har alltid massor att prata om så jag förstår varför folk frågar 😁
Men nej, jag har alltid tyckt att S varit mer intressant även om han tidigare bara varit den snygga men dryga kompisen till A, han som knappt hälsat och inte sagt ett ord till mig när jag och A stått och pratat med varandra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 587
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 285
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar