Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Absolut, men eftersom vi inte har någon gemensam vän som kan bistå som referens och han inte ville berätta det minsta om sig själv så kändes det inte helt bra. Han behövde naturligtvis inte redogöra för hela sitt liv och visa upp alla skelett i sin garderob, men jag vill inte träffa någon som duckar enkla frågor om sig själv. Jobbar han som hemlig agent är han nog ändå inget för mig. :D
Helt rätt, otroligt obehagligt beteende från hans sida!

Vi träffades idag och ska ses igen så fort det bara går. Kanske redan ikväll. Eller imorgon. Så man kan lugnt säga att det var lyckat.
Nästan två veckor senare verkar det finnas en eventuell lucka imorgon att ses på. Han har årets intensivaste jobbperiod nu och resten av sommaren. Dessutom gamla sjuka föräldrar på hemorten som ska råddas med. Men imorgon förhoppningsvis 🥰

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 587
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 284
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar