Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dejt fick förhinder, tyvärr.
Förlåt, nu låter jag bortskämd :bag:, men jag är så frustrerad :arghh:. Jag känner mig som ett fullblod eller en tiger omgiven av lata, bortskämda huskatter :meh:...
Jag måste nog ta upp ultralöpning eller nåt istället och glömma bort att jag är en sexuell varelse 🏃‍♀️.

Jag lär väl vara kvar för evigt 😆
Träffade S på jobbet idag, han har varit hemma en vecka. Fint att se honom, han var lika söt som alltid och skrev till mig under kvällen och frågade om jag vill ses i helgen, så får vi se om det passar tidsmässigt 😄
Hoppas på hyfsat väder så vi kan göra något utomhus, lite variation från att spela spel och gå på bio kan ju vara kul.
Känns ändå som jag landat i att det är såhär vår "relation" till varandra kommer vara tills någon av oss tröttnar. Lite sporadiskt kontakt och ses någon gång på helgen eller varannan helg.

Han vet iaf hur man får mig på fall! 😁

BiEL7w8.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 583
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 284
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar