Mm. Grejen är att han själv berättade om henne i höstas, så hon bor där på riktigtSkulle någon googla mig ser det ut som om jag har en sambo. Vilket jag inte har sen 4 år tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm. Grejen är att han själv berättade om henne i höstas, så hon bor där på riktigtSkulle någon googla mig ser det ut som om jag har en sambo. Vilket jag inte har sen 4 år tillbaka
Mm. Grejen är att han själv berättade om henne i höstas, så hon bor där på riktigt
Jag och barnets pappa bodde i samma hus ganska länge, flera år efter ”separation”. Det behöver ju inte betyda något men kan lika gärna göra det.
Det är en del av Du. Ibland kan det där med att vara ifred tillsammans vara underskattat.I morse var det lite ångestigt.
Jag vaknade tidigt och tog ut hans hund på en orden promenad. Sen väckte jag honom och så åt vi sen frukost.
Sen blev det typ överslag i mitt huvud, så jag somnade på soffan kul tjej.
Han åkte hem så jag fick pula på med mitt och nu kommer han snart förbi.
Det är just detta att jag är så van att rodda på med mina helger och dagar själv, jag är väldigt rutinmässig och blir typ lite ställd nu när det är en annan människa med i bilden, vad ska vi göra, är jag tråkig nu, osv osv osv.
Precis som det ska vara.Det känns som jag har vunnit på lotto!
I morse var det lite ångestigt.
Jag vaknade tidigt och tog ut hans hund på en orden promenad. Sen väckte jag honom och så åt vi sen frukost.
Sen blev det typ överslag i mitt huvud, så jag somnade på soffan kul tjej.
Han åkte hem så jag fick pula på med mitt och nu kommer han snart förbi.
Det är just detta att jag är så van att rodda på med mina helger och dagar själv, jag är väldigt rutinmässig och blir typ lite ställd nu när det är en annan människa med i bilden, vad ska vi göra, är jag tråkig nu, osv osv osv.
Vet du? För oss var det samma upplägg. Vi var dessutom i läget ”aldrig ha ett förhållande”.. Så vi hängde o hängde i över ett år i sen erkände vi för varandra att det här hänger visst var ngt mer. Med det sagt. Ett rätt gött upplägg.När vi sa hejdå igår frågade han om jag vill ses nästa helg också. Ja, om det är möjligt tidsmässigt så absolut.
Känns dock mest som jag har en ny kompis som gillar att hänga, spela sällskapsspel och gå på bio. Så mycket som jag gått på bio senaste två månaderna har jag nog inte gjort de senaste 10 åren
Men jag har fortfarande inte lust att prata om vad vi vill och det verkar vara ömsesidigt så det får väl rulla på så får vi se.
Vet du? För oss var det samma upplägg. Vi var dessutom i läget ”aldrig ha ett förhållande”.. Så vi hängde o hängde i över ett år i sen erkände vi för varandra att det här hänger visst var ngt mer. Med det sagt. Ett rätt gött upplägg.
Äsch, 40 mil är ingenting. Folk har flyttat till andra kontinenter för kärlekens skull.Men lite onödigt var det ju då att han bor 40 mil bort
Absolut!Äsch, 40 mil är ingenting. Folk har flyttat till andra kontinenter för kärlekens skull.
Ja, liiite för långt, kan jag hålla med dig om. Jag håller mig inom en två milsradie, jag och det är svårt nog att få till tid till någon dejt ändå .Absolut!
Men för lite vardagligt mys är det orimligt långt borta
Ja, liiite för långt, kan jag hålla med dig om. Jag håller mig inom en två milsradie, jag och det är svårt nog att få till tid till någon dejt ändå .
Tycker mina 25mil med min partner är rätt perfekt. Tillräckligt nära för att kunna åka dit en helg när saknaden blir för stor. Min tillräckligt långt borta för att få ha sitt hus i fred.Absolut!
Men för lite vardagligt mys är det orimligt långt borta