Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ingen dejt med Lammköttet i helgen och lär inte bli det framöver heller. Känns lika bra faktiskt, tror vi är för olika.

Har beslutat mig för att om jag inte kommer igång med dejtandet tills typ september, så ska jag lägga det på is tills jag fyller 40 och bara fokusera på mig själv istället.

Jättetrevligt idag som alltid. Vi pratade om en grej vi vill göra tillsammans så det får väl bli nästa gång on vädret är tillräckligt bra då.
Vi har inte pratat något om vad vi har för status eller vad vi vill. Men jag känner inte att det är viktigt och antar att han känner lika eftersom han inte heller tar upp det. Skulle han träffa någon parallellt skulle det inte störa mig, jag har ju inte riktigt den tiden själv
Min morgondag lär bli intensiv, hade redan fullt från 06 på morgonen men klämde in en grej till för att hinna träffa den söte idag 😆

F a n t a s t i s k helg!

Nu är jag hemma igen och har skickat hem A, mitt sociala batteri tog tvärslut idag så jag har varit på lite halvkasst humör :o nu har han fått se den sidan också, stackarn.
Vi betade av att träffa hans mormor, mamma och styvpappa på vägen hem, det gick bra!

Svarar ni på alla meddelanden? Jag i ett svagt ögonblick la jag upp en profilbild på min happypancakeprofil vilket gjort att jag nu får meddelanden. Ska jag liksom svara (tack men nej tack) på dom eller är det ok att bara låta det vara?

När jag kom hem sent i söndags kväll kände jag att jag hade behövt en till helg för att vila upp mig från helgen 😆
Men tre dagar jobb och sen fyra dagar ledigt som då var helt obokade kändes underbart!
Nu två dagar senare är torsdag, fredag och lördag fullbokade från morgon till kväll i vanlig ordning 😁
Kommer träffa den söta två gånger under helgen, Netflix och chill och en friluftsdag 😁

Jag tror vi har sagt hejdå till lastbilen. Det känns nästan lite sorgligt 🙈😢🤣

Är lite svårt med tid fram tills han bytt jobb (om en evighet) och då blir det i nya bilen. På nya ställen. Slut på skogsvägar och vändplaner. Det känns lite märkligt, hann ju bli nästan ett och ett halvt år. Det är lång tid men det känns också som ingen tid alls.

Jag gav mig på Tinder igen eftersom vore kul att dejta lite. Tydligen har en snubbe jag skulle träffa i höstas svept höger på mig igen. Då avbokade och avmatchade jag när han visade sig råkat glömma han hade en fru :grin:
Men tydligen är han en sann optimist och försöker igen! Jag dubbelkollade på nätet, han har fortfarande en fru... och är numera blockad av mig.

Jag tror vi har sagt hejdå till lastbilen. Det känns nästan lite sorgligt 🙈😢🤣

Är lite svårt med tid fram tills han bytt jobb (om en evighet) och då blir det i nya bilen. På nya ställen. Slut på skogsvägar och vändplaner. Det känns lite märkligt, hann ju bli nästan ett och ett halvt år. Det är lång tid men det känns också som ingen tid alls.

Vad är grejen med bilarna? Varför ses ni inte hemma hos nån av er? 😅
Om man får fråga.

Jag gav mig på Tinder igen eftersom vore kul att dejta lite. Tydligen har en snubbe jag skulle träffa i höstas svept höger på mig igen. Då avbokade och avmatchade jag när han visade sig råkat glömma han hade en fru :grin:
Men tydligen är han en sann optimist och försöker igen! Jag dubbelkollade på nätet, han har fortfarande en fru... och är numera blockad av mig.
Skulle någon googla mig ser det ut som om jag har en sambo. Vilket jag inte har sen 4 år tillbaka

Vad är grejen med bilarna? Varför ses ni inte hemma hos nån av er? 😅
Om man får fråga.

Citat: ”det är komplicerat”.

(Och en del av leken.)

Har väldigt osynkade barnveckor.

Jag tror det är ett sätt att hålla distansen. Det är helt okej med mig och i linje med syftet från början. Nu i och med jobb-bytet blir det ännu krångligare (ligger ute på barnfria veckor) om det inte vore för att rutten rätt regelbundet passerar utanför min by med övernattning i (last)bilen i närområdet.

Han är en person jag uppskattar väldigt mycket och det finns ett ömsesidigt ”tyck om” men ingen är kär i någon. Vi pratar om det, vilket är fint. Ärlighet är ju viktigt så man är på hyfsat samma plan, annars blir det tokigt. Jag är också allmänt oftast ganska trött på folk och vill inte ha fler som förväntar sig saker av mig, jag orkar inte det. Sen ibland känner jag att jag ändå vill ha mer och då letar jag upp någon att dejta lite mer seriöst och sen backar jag ur för det blir för mycket. <- Försöker sluta med det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 583
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 283
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar