Men åååååååååhIgår sa jag till A att jag är kär i honom
Och han är kär i mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åååååååååhIgår sa jag till A att jag är kär i honom
Och han är kär i mig
Men åh vad fintIgår sa jag till A att jag är kär i honom
Och han är kär i mig
F a n t a s t i s k helg!
Nu är jag hemma igen och har skickat hem A, mitt sociala batteri tog tvärslut idag så jag har varit på lite halvkasst humör nu har han fått se den sidan också, stackarn.
Vi betade av att träffa hans mormor, mamma och styvpappa på vägen hem, det gick bra!
Jag hade nog tolkat det rätt neutralt.”Aha du har barn alltså”
Lät som att det inte var en bra grej? Också, det stod i min presentation så det borde inte varit en överraskning.
Det är ok att låta vara.Svarar ni på alla meddelanden? Jag i ett svagt ögonblick la jag upp en profilbild på min happypancakeprofil vilket gjort att jag nu får meddelanden. Ska jag liksom svara (tack men nej tack) på dom eller är det ok att bara låta det vara?
Svarar ni på alla meddelanden? Jag i ett svagt ögonblick la jag upp en profilbild på min happypancakeprofil vilket gjort att jag nu får meddelanden. Ska jag liksom svara (tack men nej tack) på dom eller är det ok att bara låta det vara?
Jag tror vi har sagt hejdå till lastbilen. Det känns nästan lite sorgligt
Är lite svårt med tid fram tills han bytt jobb (om en evighet) och då blir det i nya bilen. På nya ställen. Slut på skogsvägar och vändplaner. Det känns lite märkligt, hann ju bli nästan ett och ett halvt år. Det är lång tid men det känns också som ingen tid alls.
Skulle någon googla mig ser det ut som om jag har en sambo. Vilket jag inte har sen 4 år tillbakaJag gav mig på Tinder igen eftersom vore kul att dejta lite. Tydligen har en snubbe jag skulle träffa i höstas svept höger på mig igen. Då avbokade och avmatchade jag när han visade sig råkat glömma han hade en fru
Men tydligen är han en sann optimist och försöker igen! Jag dubbelkollade på nätet, han har fortfarande en fru... och är numera blockad av mig.
Samma med bror min. Han är skild sedan ganska länge nu men det tog ett bra tag innan det syntes online.Skulle någon googla mig ser det ut som om jag har en sambo. Vilket jag inte har sen 4 år tillbaka
Vad är grejen med bilarna? Varför ses ni inte hemma hos nån av er?
Om man får fråga.
Mitt ex är fortfarande skriven här. Jag tror inte hans ställe som han hyr har vare sig adress eller brevlåda . Kunde inte bry mig mindre.Samma med bror min. Han är skild sedan ganska länge nu men det tog ett bra tag innan det syntes online.
Mitt ex är fortfarande skriven här. Jag tror inte hans ställe som han hyr har vare sig adress eller brevlåda . Kunde inte bry mig mindre.
Det är helt sant, tänkte inte på den fördelenSom kvinna kan det ju tyvärr vara praktiskt att ha en man skriven på samma adress i vissa situationer.