Haha, ja
Men eftersom jag jobbar med 90% mÀn Àr jag van.
Det gör Àven att jag jag noll intresse av att trÀffa en man efter arbetstid, det fÄr ske pÄ helger eller lediga fredagar nÀr jag hunnit fÄ lite distans till mÀn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja
Men eftersom jag jobbar med 90% mÀn Àr jag van.
Det gör Àven att jag jag noll intresse av att trÀffa en man efter arbetstid, det fÄr ske pÄ helger eller lediga fredagar nÀr jag hunnit fÄ lite distans till mÀn
Lite avundsjuk att du redan har tvĂ„ att skriva med, jag fĂ„r aldrig ânappâJag har lyckats med att skaffa tinder igen, mest för att kolla runt lite tror jag.
Men alltsÄ.. Visst, jag har inget ovanligt namn, men heller inget jÀttevanligt. Men kÀnns som att varenda en heter samma sak som mig.
Skriver med tvÄ stycken som heter mitt namn nu.
Matchade med en ânĂ€stan granneâ. I alla fall enligt avstĂ„ndet som var 3 km. KĂ€ndes lite spĂ€nnande. Skrev en rad, inget svar Ă€nâŠ
Jaa, det förstÄr jagFör nÄn mÄnad sedan var jag vagt pÄ vÀg att matcha med en riktig granne. Han bor pÄ nÀsta gÄrd alltsÄ Men jag bestÀmde mig för att det var alldeles för nÀra och kunde bli lite vÀl jobbigt om det gick dÄligt, och avstod.
Jag bor ju i lite större stad Ă€n dig, lite större utbud.Lite avundsjuk att du redan har tvĂ„ att skriva med, jag fĂ„r aldrig ânappâ
DÀremot har jag ocksÄ sett nÄgra med mitt namn pÄ sistone, dock inte med ditt vad jag minns
Jaa, men ÀndÄ! Mitt Tinder har ju fÄtt spel och visar folk frÄn hela vÀrlden iblandJag bor ju i lite större stad Àn dig, lite större utbud.
SÄ kan det vara, jag hittar iaf nÄgra intressanta.Jaa, men ÀndÄ! Mitt Tinder har ju fÄtt spel och visar folk frÄn hela vÀrlden ibland
(Kan det ha att göra med att jag inte gillar nÄgot jag ser?! )
Blev för nyfiken pÄ mina likes och köpte en veckas Tinder gold. Jag som alltid sagt att det Àr för dyrt
Men jag har en veckas semester kvar, det kan vara en sommarpresent eller nÄgot.
En som har gillat mig jobbar pÄ samma sjukhus som mig. LÀskigt och lite kul. Jag vet inte vem det Àr. Vill gilla tillbaka men törs inte riktigt. Sjukhuset Àr stort. SÄ vi Àr inte direkt kollegor lixom.
Klart att du ska gilla tillbaka! Om inte annat sÄ kanske det leder till en vÀnskap?Blev för nyfiken pÄ mina likes och köpte en veckas Tinder gold. Jag som alltid sagt att det Àr för dyrt
Men jag har en veckas semester kvar, det kan vara en sommarpresent eller nÄgot.
En som har gillat mig jobbar pÄ samma sjukhus som mig. LÀskigt och lite kul. Jag vet inte vem det Àr. Vill gilla tillbaka men törs inte riktigt. Sjukhuset Àr stort. SÄ vi Àr inte direkt kollegor lixom.
SÄ dÀr kÀnde jag med U i början, var verkligen ingen klockren "honom ska jag ha"TrÀffade S idag. TrÀffade honom Àven förra helgen och det kÀndes lite sÄdÀr, kan dock lika gÀrna bero pÄ att jag var vÀldigt sliten efter sex dagars jobb och sen en vÀldigt sen lördag med mycket prosecco
Idag var det dÀremot toppen! SÄ himla fint och roligt