Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt osexigt med en person som inte ens kan göra det mest basala: gå upp på morgonen (tycker jag då) Känns ju inte som att det är någon som passar dig heller? Du är ju pigg.Haha, han är generation äldre och det var inte direkt allvarligt menat även om jag fattar att han är urless på att behöva väcka honom hela tiden
Han har tjatat om att jag ska dejta A sen jag gjorde slut med mitt ex.
Usch får hemska flashbacks till ett av ina ex. Han ville jag skulle ringa å väcka honom. Inte varje dag men ibland vilket va fina när jag trodde att det var ring en gång så går jag upp. Men inte i närheten. Ringde - han svarade sa ring mig om en halvtimme/timme. Detta kunde på gå i flera timmar som standard 4-5 timmar. Jag sa ifrån efter en stund då det förstörde mina lediga dagar med att behöva sitta å hålla koll på klockan hela jäkla tiden. Efter det fick han nöja sig med ett samtal.En kollega som samåker med A tycker att det är dags för oss att flytta ihop
Av den enkla anledningen att han är trött på att ringa och väcka honom varje morgon.
"Nu får du ta hand om honom, han behöver någon som kan styra upp hans liv"
Tack men nej tack
Jag gillar A och han är jättegullig, på jobbet. Hade troligtvis kastat ut honom från balkongen efter två dagar om jag behövt bo med honom
S är också för jäkla söt. Han berättade om ett spel som verkade fantastiskt. Nu har han letat upp det och laddat ner det till sitt ps5 så jag kan spela det
Sjukt osexigt med en person som inte ens kan göra det mest basala: gå upp på morgonen (tycker jag då) Känns ju inte som att det är någon som passar dig heller? Du är ju pigg.
Usch får hemska flashbacks till ett av ina ex. Han ville jag skulle ringa å väcka honom. Inte varje dag men ibland vilket va fina när jag trodde att det var ring en gång så går jag upp. Men inte i närheten. Ringde - han svarade sa ring mig om en halvtimme/timme. Detta kunde på gå i flera timmar som standard 4-5 timmar. Jag sa ifrån efter en stund då det förstörde mina lediga dagar med att behöva sitta å hålla koll på klockan hela jäkla tiden. Efter det fick han nöja sig med ett samtal.
Same here. Kan bli galen när folk står och slöar i affären och börjar babbla om nån fest de ska gå på tillsammans med sommarjobbaren som sitter i kassan eller nån pensionär som ska berätta sin livshistoria sen Moses tid. Sicksackar mig fram genom affären som en slalomåkare mellan alla som låååååångsamt släpar sig fram i gången. Har också hänt att jag i ren frustration råkat smacka för att få dem att röra sig fortare framåt.Har även väldigt dåligt tålamod
Vill liksom sparka folk som går långsamt i affären
Därav självskanningSame here. Kan bli galen när folk står och slöar i affären och börjar babbla om nån fest de ska gå på tillsammans med sommarjobbaren som sitter i kassan eller nån pensionär som ska berätta sin livshistoria sen Moses tid. Sicksackar mig fram genom affären som en slalomåkare mellan alla som låååååångsamt släpar sig fram i gången. Har också hänt att jag i ren frustration råkat smacka för att få dem att röra sig fortare framåt.
Bortsett från att nymodigheten inte kommit till mitt lokala Ica och jag är för lat för att köra sex mil tur och retur till en butik som har det.Därav självskanning
Därav självskanning
Ja, det är märkligt. Och tristNu börjar jag bli lite irriterad. Igår var hon jätteintresserad och ville ses igen. Vi skrev till varandra efter vi hade setts o.s.v.
Men idag har jag skickat ett meddelande och frågat hur läget idag är, det har hon inte svarat på.
Sånt tycker jag är märkligt.
Det är märkligt. Det tar inte så lång tid att svara på ett meddelande men kanske har hon världens skitdag? Hoppas du får svar snart.Nu börjar jag bli lite irriterad. Igår var hon jätteintresserad och ville ses igen. Vi skrev till varandra efter vi hade setts o.s.v.
Men idag har jag skickat ett meddelande och frågat hur läget idag är, det har hon inte svarat på.
Sånt tycker jag är märkligt.
Hoppas på det. Men ja, känner mig dissad.Det är märkligt. Det tar inte så lång tid att svara på ett meddelande men kanske har hon världens skitdag? Hoppas du får svar snart.