Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag orkade inte stanna på vägen, dagens hembesök blev jätte jättelångt. Men han jobbar närmare jobbet så kan ta det då.

4s övernattar i Umeå idag. Som jag gjorde igår. Det är lite lite surt ändå.
 
Haha, han är generation äldre och det var inte direkt allvarligt menat även om jag fattar att han är urless på att behöva väcka honom hela tiden 😅
Han har tjatat om att jag ska dejta A sen jag gjorde slut med mitt ex.
Sjukt osexigt med en person som inte ens kan göra det mest basala: gå upp på morgonen 😅 (tycker jag då) Känns ju inte som att det är någon som passar dig heller? Du är ju pigg.
 
En kollega som samåker med A tycker att det är dags för oss att flytta ihop 😆
Av den enkla anledningen att han är trött på att ringa och väcka honom varje morgon.
"Nu får du ta hand om honom, han behöver någon som kan styra upp hans liv"
Tack men nej tack 🤣
Jag gillar A och han är jättegullig, på jobbet. Hade troligtvis kastat ut honom från balkongen efter två dagar om jag behövt bo med honom 🙄

S är också för jäkla söt. Han berättade om ett spel som verkade fantastiskt. Nu har han letat upp det och laddat ner det till sitt ps5 så jag kan spela det 😍
Usch får hemska flashbacks till ett av ina ex. Han ville jag skulle ringa å väcka honom. Inte varje dag men ibland vilket va fina när jag trodde att det var ring en gång så går jag upp. Men inte i närheten. Ringde - han svarade sa ring mig om en halvtimme/timme. Detta kunde på gå i flera timmar som standard 4-5 timmar. Jag sa ifrån efter en stund då det förstörde mina lediga dagar med att behöva sitta å hålla koll på klockan hela jäkla tiden. Efter det fick han nöja sig med ett samtal.
 
Usch får hemska flashbacks till ett av ina ex. Han ville jag skulle ringa å väcka honom. Inte varje dag men ibland vilket va fina när jag trodde att det var ring en gång så går jag upp. Men inte i närheten. Ringde - han svarade sa ring mig om en halvtimme/timme. Detta kunde på gå i flera timmar som standard 4-5 timmar. Jag sa ifrån efter en stund då det förstörde mina lediga dagar med att behöva sitta å hålla koll på klockan hela jäkla tiden. Efter det fick han nöja sig med ett samtal.

Men fy 😅
Jag hade aldrig ringt och väckt någon vuxen människa.
Det är ju sjukt osexigt att inte kunna ta hand om sig själv. Han ska ha ordning på sitt liv, kunna och vilja hålla snyggt och rent hemma, sköta sitt yttre osv och självklart kunna ta sig upp på morgonen 🤣
 
Har även väldigt dåligt tålamod 🙄
Vill liksom sparka folk som går långsamt i affären 😆
Same here. Kan bli galen när folk står och slöar i affären och börjar babbla om nån fest de ska gå på tillsammans med sommarjobbaren som sitter i kassan eller nån pensionär som ska berätta sin livshistoria sen Moses tid. Sicksackar mig fram genom affären som en slalomåkare mellan alla som låååååångsamt släpar sig fram i gången. Har också hänt att jag i ren frustration råkat smacka för att få dem att röra sig fortare framåt. :angel:
 
Same here. Kan bli galen när folk står och slöar i affären och börjar babbla om nån fest de ska gå på tillsammans med sommarjobbaren som sitter i kassan eller nån pensionär som ska berätta sin livshistoria sen Moses tid. Sicksackar mig fram genom affären som en slalomåkare mellan alla som låååååångsamt släpar sig fram i gången. Har också hänt att jag i ren frustration råkat smacka för att få dem att röra sig fortare framåt. :angel:
Därav självskanning :bow:
 
Nu börjar jag bli lite irriterad. Igår var hon jätteintresserad och ville ses igen. Vi skrev till varandra efter vi hade setts o.s.v.
Men idag har jag skickat ett meddelande och frågat hur läget idag är, det har hon inte svarat på.
Sånt tycker jag är märkligt.
Det är märkligt. Det tar inte så lång tid att svara på ett meddelande men kanske har hon världens skitdag? Hoppas du får svar snart.
 
Vi hade ett gemensamt möte med S avdelning idag och när vi kom upp satt han med en av tjejerna, ung och snygg.
Jag blev svartsjuk, tror jag iaf 😅 Kände mig så obekväm och hälsade knappt. Jag har inte känt mig svartsjuk sen jag gick i skolan om ens då. Antar att jag bryr mig mer än jag trodde eller om det är pga att jag inte riktigt vet vad vi är.

Helt orimligt egentligen med tanke på att jag själv kom med ett helt entourage av män som jag satt och skrattade och tramsade med innan mötet började. När vi gick försökte dessutom han som gick bakom att kittla mig.

Hoppas vi kan ses i helgen som vanligt, fira in att han går på semester och att jag ska fortsätta jobba 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 709
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
760
Senast: Raderad medlem 149639
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 440
Senast: Sassy
·
Svar
378
· Visningar
38 594
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp