Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är glad att det fick dig att må bättre just då men det är verkligen ett otyg att män fortfarande gör så.Jag blev glad av att tre ställningsbyggare visslade på mig imorse när jag passerade.
Jag såg förjävlig ut o mådde skit men de gjorde min dag
En kompis är byggnadsarbetare och på ett av hans jobb han var på fick en eller två gå hem från just det jobbet för att dom visslade på tjejer som passerade. Så cheferna på det jobbet accepterade inte det beteendet.Jag är glad att det fick dig att må bättre just då men det är verkligen ett otyg att män fortfarande gör så.
Fantastiskt att höra!En kompis är byggnadsarbetare och på ett av hans jobb han var på fick en eller två gå hem från just det jobbet för att dom visslade på tjejer som passerade. Så cheferna på det jobbet accepterade inte det beteendet.
Riktigt jäkla otygEn kompis är byggnadsarbetare och på ett av hans jobb han var på fick en eller två gå hem från just det jobbet för att dom visslade på tjejer som passerade. Så cheferna på det jobbet accepterade inte det beteendet.
Jag betedde mig också jättekonstigt på jobbet i början när vår relation var ny och dessutom lite hemlig. Vågade helt plötsligt inte ens hälsa eller prata normaltTänkte också ta upp varför jag är så konstig på jobbet, om hans tänker på det.
Min närmsta kollega tycker jag är en tönt som inte kan uppföra mig normalt. Men ja, jag är en introvert tönt som blir extremt blyg när det är någon jag tycker är snygg
Att jag träffat honom i snart tre månader hjälper tydligen inte alls
Jag betedde mig också jättekonstigt på jobbet i början när vår relation var ny och dessutom lite hemlig. Vågade helt plötsligt inte ens hälsa eller prata normalt
Kan tänka mig att det blir extra svårt när relationen liksom är lite odefinierad?
Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få
Jag använder bara Tinder, fungerar bra för mig. Men så dejtar jag kvinnor och inte män.Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få
Haha jag blev också socialt knäpp mot min partner på jobbet i början. Från att vara en väldigt social typ som skojar med alla började jag undvika all form av kontakt. Kunde inte ens se på människan kändes det som värst var det nog från att vi började dejta till att det blev lite offentligt.Tänkte också ta upp varför jag är så konstig på jobbet, om hans tänker på det.
Min närmsta kollega tycker jag är en tönt som inte kan uppföra mig normalt. Men ja, jag är en introvert tönt som blir extremt blyg när det är någon jag tycker är snygg
Att jag träffat honom i snart tre månader hjälper tydligen inte alls
Haha jag blev också socialt knäpp mot min partner på jobbet i början. Från att vara en väldigt social typ som skojar med alla började jag undvika all form av kontakt. Kunde inte ens se på människan kändes det som värst var det nog från att vi började dejta till att det blev lite offentligt.
Jag tycker Tinder funkar bra. Visst, det finns en stor portion ytlighet men om man tröskat igenom det finns det guldkorn att hittaOm jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få
Tinder! Stort utbud, lätt att bli av med folk man inte gillar och ingen kan skriva utan gemensamt intresse.Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få