Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
En bra påminnelse tycker jag.
 

Bifogade filer

  • IMG_1182.jpeg
    IMG_1182.jpeg
    42,2 KB · Visningar: 315
S är fortsatt överseende med att jag är knäpp på jobbet och vill ses i helgen som vanligt 😄
Han har laddat ner fler spel som han tror jag kommer gilla. Blir ibland lite stressad över hur mycket pengar han lägger på mig, bara alla biobesök + allt jag äter 😅
Men jag försöker tänka att det är upp till honom och att jag faktiskt erbjuder mig att betala själv. Han blir liksom asglad över att jag alltid köper Monster till honom.
 
Tänkte också ta upp varför jag är så konstig på jobbet, om hans tänker på det.
Min närmsta kollega tycker jag är en tönt som inte kan uppföra mig normalt. Men ja, jag är en introvert tönt som blir extremt blyg när det är någon jag tycker är snygg 🫣
Att jag träffat honom i snart tre månader hjälper tydligen inte alls 😅
 
Tänkte också ta upp varför jag är så konstig på jobbet, om hans tänker på det.
Min närmsta kollega tycker jag är en tönt som inte kan uppföra mig normalt. Men ja, jag är en introvert tönt som blir extremt blyg när det är någon jag tycker är snygg 🫣
Att jag träffat honom i snart tre månader hjälper tydligen inte alls 😅
Jag betedde mig också jättekonstigt på jobbet i början när vår relation var ny och dessutom lite hemlig. Vågade helt plötsligt inte ens hälsa eller prata normalt🫣

Kan tänka mig att det blir extra svårt när relationen liksom är lite odefinierad?
 
Jag betedde mig också jättekonstigt på jobbet i början när vår relation var ny och dessutom lite hemlig. Vågade helt plötsligt inte ens hälsa eller prata normalt🫣

Kan tänka mig att det blir extra svårt när relationen liksom är lite odefinierad?

Det påverkar säkert en del.
Tidigare har vi knappt pratat alls, ingen av oss är ju direkt öppna och sociala på det sättet 😅
S pratar jag med hur mycket som helst, så mycket att han får skäll av sin chef 😆
 
Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få :heart
 
Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få :heart

Kanske inget bra tips eftersom jag inte testat själv, men folk jag känner säger att Hinge är bra om man vill slippa tinder-ytligheten. Själv har jag ju bara varit på dejter med trevliga och seriösa människor från Tinder. :)
 
Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få :heart
Jag använder bara Tinder, fungerar bra för mig. Men så dejtar jag kvinnor och inte män. 😊
 
Tänkte också ta upp varför jag är så konstig på jobbet, om hans tänker på det.
Min närmsta kollega tycker jag är en tönt som inte kan uppföra mig normalt. Men ja, jag är en introvert tönt som blir extremt blyg när det är någon jag tycker är snygg 🫣
Att jag träffat honom i snart tre månader hjälper tydligen inte alls 😅
Haha jag blev också socialt knäpp mot min partner på jobbet i början. Från att vara en väldigt social typ som skojar med alla började jag undvika all form av kontakt. Kunde inte ens se på människan kändes det som 🙈 värst var det nog från att vi började dejta till att det blev lite offentligt. 🫠🫠🫠
 
Haha jag blev också socialt knäpp mot min partner på jobbet i början. Från att vara en väldigt social typ som skojar med alla började jag undvika all form av kontakt. Kunde inte ens se på människan kändes det som 🙈 värst var det nog från att vi började dejta till att det blev lite offentligt. 🫠🫠🫠

Skönt att höra att jag inte är ensam 😅
Att vi ses är ingen hemlighet, vi skyltar inte med det, hade känts så töntigt men frågar någon svarar jag att vi ses 😄
 
Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få :heart
Jag tycker Tinder funkar bra. Visst, det finns en stor portion ytlighet men om man tröskat igenom det finns det guldkorn att hitta :)
 
Om jag skulle se mig omkring i nät/appdejtningvärlden, vilken eller vilka appar tycker ni har varit trevligast? Är det kanske så att de når lite olika målgrupper/syften? Eftersom jag uppenbarligen inte har koll, och vet med mig att jag missar en del som ”alla andra känner till”, så tar jag tacksamt emot alla råd jag kan få :heart
Tinder! Stort utbud, lätt att bli av med folk man inte gillar och ingen kan skriva utan gemensamt intresse.
 
Blev medbjuden på aw med en annan avdelning ikväll, stort företag och jag ränner runt överallt 😁
En tjej där tycker jag är helt fantastisk och om jag tröttnar på män så vet jag var jag hittar henne.
Nu är jag lika straight som ett järnrör men det var ändå smickrande och gulligt av henne 😄
 
Hade en väldigt ogivande diskussion med en som ville se min 🌮
Tillslut blev jag sjukt irriterad och skrev att det är verkligen inte ok att tjata. Ett nej är ett nej! Ska det vara så svårt att fatta??!
Han har nu blockat mig 😂
Bra att idioter rensar ut sig själva 👍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 643
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
758
Senast: Raderad medlem 149639
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 424
Senast: Sassy
·
Svar
369
· Visningar
37 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp