DejtingtrÄden del 37

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Idag har vi spelat ps5 i 7 timmar 😄
Spelade inte ens minut pĂ„ det mitt ex hade, men sĂ„ anstrĂ€ngde inte han sig att leta upp spel som jag skulle kunna gilla 🙄
Vi spelade igenom ett idag, han fick hjĂ€lpa mig lite ibland. Det var asbra och lagom stort, jag gillar inte fri vĂ€rld med en miljon uppdrag som tar flera veckor. Jag vill bli klar pĂ„ nĂ„gra timmar, nu blev det lite fler timmar eftersom jag var ganska kass pĂ„ vissa saker 😆
Men det var sÄ himla roligt och jag ser fram emot att spela mer med honom.
KĂ€nns vĂ€ldigt mycket som nĂ€r jag hĂ€ngde med mina killkompisar pĂ„ högstadiet 😆
Men jag gillar honom pĂ„ en lite lagom nivĂ„ 😄
 
Idag har vi spelat ps5 i 7 timmar 😄
Spelade inte ens minut pĂ„ det mitt ex hade, men sĂ„ anstrĂ€ngde inte han sig att leta upp spel som jag skulle kunna gilla 🙄
Vi spelade igenom ett idag, han fick hjĂ€lpa mig lite ibland. Det var asbra och lagom stort, jag gillar inte fri vĂ€rld med en miljon uppdrag som tar flera veckor. Jag vill bli klar pĂ„ nĂ„gra timmar, nu blev det lite fler timmar eftersom jag var ganska kass pĂ„ vissa saker 😆
Men det var sÄ himla roligt och jag ser fram emot att spela mer med honom.
KĂ€nns vĂ€ldigt mycket som nĂ€r jag hĂ€ngde med mina killkompisar pĂ„ högstadiet 😆
Men jag gillar honom pĂ„ en lite lagom nivĂ„ 😄
Vilket spel?

(Det Ă€r ju mkt viktigare o veta Ă€n o gratulera till ett bra hĂ€ng. đŸ€ŁđŸ™ƒ)
 
4s Ă€r faktiskt vĂ€ldigt rolig. Men inte min person. Men hĂ„ller vi oss till att göra det vi gör bĂ€st ( đŸ«  ) Ă€r det bra.

Imorgon kanske kanske det blir en dejt pÄ vÀg hem. Med den dÀr som bor alldeles pÄ tok för lÄngt bort. Jag ska ditÄt imorgon i jobbet och Àr sjÀlv i bilen pÄ vÀgen hem.
 
Jag har haft brasilianaren pÄ besök ikvÀll. Trevligt och mysigt. Men har insett att jag nog inte vill trÀffa henne igen. KÀnner verkligen inget pirr av att kyssa henne.
SÄ nu mÄste jag vara vuxen och ta tag i att skriva det. SÄ jobbigt!
 
SĂ„ himla trĂ„kigt @parellikusken ❀
Jag hoppas att hon tar det bra.

Jag behöver ocksÄ ta tag i det dÀr. Nu har jag verkligen pressat mitt tÄlamod till det yttersta men det funkar verkligen inte för mig.
Jag vet att det inte Àr personligt, han Àr bara sÄn. Men jag vill ha ha mer engagemang, mer driv och intresse. Det hjÀlper inte att det Àr jÀttebra nÀr vi ses.
Sen kanske det inte blivit bĂ€ttre av senaste veckan pĂ„ jobbet, my god vad vuxna mĂ€n kan vara dramatiska 😅
(S har inte jobbat, bÀst att tillÀgga)
Nu vill jag tillbringa min semester med sĂ„ fĂ„ manliga inslag som möjligt sĂ„ kan jag förhoppningsvis komma tillbaka med nya krafter och tĂ„lamod 😅
NÄgot positivt Àr iaf att den gulliga som blev sur pÄ mig nÀr jag inte ville ses pga för pÄ har kommit över det och vi har nu en jÀttebra relation till varandra pÄ jobbet. Pratar en hel del och vi har hjÀlpt varandra med olika saker, det kÀnns vÀldigt bra.
 
DÄ var det gjort och det verkar vÀl inte tagits emot asbra men det gör det ju sÀllan.
Förhoppningsvis har det gÄtt över om tre veckor nÀr vi börjar jobba igen.
Min kollega. SÄ vad har vi lÀrt oss av detta?
Troligen inget 🙄
Jo! Vi har lÀrt oss att inte ragga pÄ nÄgon frÄn den avdelningen och om nÄgon raggar pÄ dig sÀger du bestÀmt nej!
Ska göra mitt bĂ€sta đŸ€Ł
 
4s Ă€r faktiskt vĂ€ldigt rolig. Men inte min person. Men hĂ„ller vi oss till att göra det vi gör bĂ€st ( đŸ«  ) Ă€r det bra.

Imorgon kanske kanske det blir en dejt pÄ vÀg hem. Med den dÀr som bor alldeles pÄ tok för lÄngt bort. Jag ska ditÄt imorgon i jobbet och Àr sjÀlv i bilen pÄ vÀgen hem.

NÀ det blir sen nÀr han jobbar i grannkommunen igen. Det blir bra.
 
Under gĂ„rdagens drinkkvĂ€ll blev jag övertalad av tjejerna att skaffa Tinder igen. DĂ„ kĂ€ndes det som en rolig idĂ©, idag, not so much 😅
KÀnns inte dom oddsen att hitta vad jag söker Àr jÀttebra.
Bo max 3 mil bort, inte ha eller vilja ha barn, rÀtt Älder, se bra ut, bra humor, kunna matcha min energi, ha egna intressen, vill vara sÀrbo, tycka om katter, inga mentala problem och tar livet med en klackspark.
Lycka till med det 😆
 
TĂ€nker nog ocksĂ„ lĂ€gga ner Tinder ett tag (igen). Skrivit med nĂ„gra men det rinner bara ut i sanden eller sĂ„ kĂ€nns det inte bra. Önskar jag kunde trĂ€ffa nĂ„gon i verkliga livet istĂ€llet
. Men det har ju inte gĂ„tt sĂ„ bra heller hittills sĂ„ đŸ€·â€â™€ïž
 
"Skulle du vara intresserad av att trÀffa mig och min manlige dejt?"

"Nej, har inget intresse av det."

"Är det okej om han bara tittar pĂ„?"

"Nej."

Blev glad över att ha matchat med en snygg kvinna, besvikelsen kom dock ganska direkt..
NĂ„got som jag uppmĂ€rksammade nĂ€r jag var ute pĂ„ dejtingsidorna förr var att de dĂ€r normsnygga ”straight passing” tjejerna sĂ„ gott som alltid var dĂ€r för att söka tjej till trekant tillsammans med sin man/pojkvĂ€n/kk. I princip aldrig sökte de pĂ„ egen hand. Det var som att det bara var aktuellt att ha tillfĂ€lligt sex med en tjej (eller sex med en tjej öht?) nĂ€r det var en man inblandat. Jag finner det mĂ€rkligt.
 
NĂ„got som jag uppmĂ€rksammade nĂ€r jag var ute pĂ„ dejtingsidorna förr var att de dĂ€r normsnygga ”straight passing” tjejerna sĂ„ gott som alltid var dĂ€r för att söka tjej till trekant tillsammans med sin man/pojkvĂ€n/kk. I princip aldrig sökte de pĂ„ egen hand. Det var som att det bara var aktuellt att ha tillfĂ€lligt sex med en tjej (eller sex med en tjej öht?) nĂ€r det var en man inblandat. Jag finner det mĂ€rkligt.
Ja, sjukt mÀrkligt. Denna kvinna var dock nÄgra Är Àldre Àn vad de tjejerna brukar vara. Men ja.. "Straight passing" ÀndÄ.
Brukar lyckas undvika dom bra, men ibland sÄ uppstÄr den situationen ÀndÄ.

Och vad jag skulle fÄ ut av att en man tittar pÄ nÀr jag har sex med en kvinna förstÄr jag inte..
 
Ja, sjukt mÀrkligt. Denna kvinna var dock nÄgra Är Àldre Àn vad de tjejerna brukar vara. Men ja.. "Straight passing" ÀndÄ.
Brukar lyckas undvika dom bra, men ibland sÄ uppstÄr den situationen ÀndÄ.

Och vad jag skulle fÄ ut av att en man tittar pÄ nÀr jag har sex med en kvinna förstÄr jag inte..

Nej det Àr ju vÀldigt oklart.
 
Ja, sjukt mÀrkligt. Denna kvinna var dock nÄgra Är Àldre Àn vad de tjejerna brukar vara. Men ja.. "Straight passing" ÀndÄ.
Brukar lyckas undvika dom bra, men ibland sÄ uppstÄr den situationen ÀndÄ.

Och vad jag skulle fÄ ut av att en man tittar pÄ nÀr jag har sex med en kvinna förstÄr jag inte..

Det var nog mest fokus pÄ vad han fÄr ut av det.

đŸ€·â€â™€ïž
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 643
Senast: gullviva
·
R
Kropp & SjĂ€l Detta kanske Ă€r ett lite annorlunda Ă€mne, sĂ„ jag Ă€r beredd pĂ„ att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nĂ„n gör det sĂ„ kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
758
Senast: Raderad medlem 149639
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 mÄnader. VÀldigt mkt kÀrlek mellan oss. Vi bor pÄ olika orter men trÀffas sÄ ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 424
Senast: Sassy
·
Svar
369
· Visningar
37 093

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp