Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis, lika med mitt jobb. Stort med många avdelningar och flera som träffats via jobbet. Men vad hjälper det när jag är på mitt rum hela dagen 😅

Och hade någon knackat på hade jag ändå inte öppnat 🤣

Haha 😁
Jag träffar ju många på jobbet men jag kan verkligen inte flirta och är alldeles för blyg för att ta den sortens kontakt med någon.
Det är väl därför det aldrig blivit något med A eftersom han är likadan. Så blev det S istället och det gick ju strålande 😅
 
Blev inte av att jag avslutade det med brasilianskan, tänkte efter lite och kände att jag kan ge det lite tid. Tycker ändå att hon är rolig att hänga med, så vi ska träffas imorgon igen. Dumt att inte ge det en chans till.
Kanske är okänsligt mot henne, men ja.. Jag vill se henne igen.

Jag tror det är lite så. Ibland är man för snabb ibland är nån annan för snabb.
 
Vet inte om det passar in här egentligen men känner att jag behöver hjälp att bolla med utomstående. Försöker skriva så kort jag kan.
Jag träffade en kille när jag var och jobbade på annan ort för några veckor sen, som jag tyvärr inte hade tillräckligt med mod för att fråga om snap förens sista dagen. Vi skrev mycket veckan efter och han var i allmänhet en väldigt trevlig person. Men sen kom helgen och han fick jättemycket att göra i sitt jobb och jag fick smått panik och var nog lite väl på. Efter det så svalnade han väldigt mycket p.g.a. det samt att hans jobb är i högsäsong nu och de har väldigt mycket att göra.
Jag konstaterade för honom att vi kan ta upp det här när hans liv har lugnat ner sig.

Förstår ju såklart att hans intresse för mig har svalnat/ försvunnit men är det en jättedum idé att fortsätta sporadiskt snapa honom när han snapar mig? Jag stänger såklart inte dörren till andra killar så ingen tror det.
 
Vet inte om det passar in här egentligen men känner att jag behöver hjälp att bolla med utomstående. Försöker skriva så kort jag kan.
Jag träffade en kille när jag var och jobbade på annan ort för några veckor sen, som jag tyvärr inte hade tillräckligt med mod för att fråga om snap förens sista dagen. Vi skrev mycket veckan efter och han var i allmänhet en väldigt trevlig person. Men sen kom helgen och han fick jättemycket att göra i sitt jobb och jag fick smått panik och var nog lite väl på. Efter det så svalnade han väldigt mycket p.g.a. det samt att hans jobb är i högsäsong nu och de har väldigt mycket att göra.
Jag konstaterade för honom att vi kan ta upp det här när hans liv har lugnat ner sig.

Förstår ju såklart att hans intresse för mig har svalnat/ försvunnit men är det en jättedum idé att fortsätta sporadiskt snapa honom när han snapar mig? Jag stänger såklart inte dörren till andra killar så ingen tror det.
Förstår inte riktigt. Varför skulle det vara dumt tänker du?
 
Imorgon kanske. Då kanske det blir en liten dejt minsann. Annars på söndag. Både imorgon och söndag hade ju varit toppen. Söndag är egentligen bättre än imorgon eftersom jag då hinner sova ikapp lite. Men då måste jag släpa med mig hunden. Han gillar hundar så det gör inget men hunden gillar inte folk 😂

Lite så går min överarbetade hjärna som längtar efter semester.
 
Inte idag. Först sket sig mitt jobb och sen åkte han och täckte upp på sitt extrajobb. Hade vi känt varandra hade jag plockat upp vovven jag ska vakta och kört efter.

Nytt försök på söndag.

(Jag tycker det är lite roligt 😂😂 ).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
192
Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 163
Senast: Idas
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
751
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
100
· Visningar
14 228
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp