Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, det finns en teknisk funktion i det alltså. Jag är van vid det bara när man måste blockera personer som trakasserar en, men då förstår jag hur det fungerar i dejtingappar.

Man kan vara en glad och kul typ men samtidigt kunna diskutera samhällsfrågor, det är ingen motsättning i det 🙂

Visst kan man det men jag vill ha någon som tycker livet är en fest. Spela, dricka vin, se på film och hitta på roliga grejer. Inte diskutera samhällsproblem och absolut inte politik 🥱
 
Visst kan man det men jag vill ha någon som tycker livet är en fest. Spela, dricka vin, se på film och hitta på roliga grejer. Inte diskutera samhällsproblem och absolut inte politik 🥱

De bästa festerna är de med en lagom blandning av ytliga och djupa ämnen, särskilt roligt med folk man inte känner sedan tidigare 😁 Spela, dricka vin, se på film och hitta på roliga saker får plats det också!

Men det viktiga är ju att man hittar någon man matchar med, och gillar du ytligt och ogillar djup och seriositet så är det ju bra att du är tydlig med det 🙂
 
De bästa festerna är de med en lagom blandning av ytliga och djupa ämnen, särskilt roligt med folk man inte känner sedan tidigare 😁 Spela, dricka vin, se på film och hitta på roliga saker får plats det också!

Men det viktiga är ju att man hittar någon man matchar med, och gillar du ytligt och ogillar djup och seriositet så är det ju bra att du är tydlig med det 🙂

Det går dock utmärkt att vara seriös utan att vara intresserad av den typen av djupa diskussioner.

Kan prata om katter en hel dag utan problem, eller hästar, eller chips eller film 😁
 
Det finns ju gränser för hur seriösa samtalsämnen det finns också. Jag vill väl inte ha någon som alltid är helt oseriös och bara tramsar även om jag är åt det oseriösa hållet själv. Men den här snubben verkade ju mer än lovligt bitter. Jag skulle inte säga att hans seriösa samtalsämnen var problemet utan hans bitterhet…
 
Det finns ju gränser för hur seriösa samtalsämnen det finns också. Jag vill väl inte ha någon som alltid är helt oseriös och bara tramsar även om jag är åt det oseriösa hållet själv. Men den här snubben verkade ju mer än lovligt bitter. Jag skulle inte säga att hans seriösa samtalsämnen var problemet utan hans bitterhet…

Ja, alltså jag kan prata om seriösa saker som är viktiga för mig. Som kattens låga status och problemen med alla hemlösa katter 💔

Men det där 😅 Hej men nej.
Toxisk positivitet 😑🔫
 
Det går dock utmärkt att vara seriös utan att vara intresserad av den typen av djupa diskussioner.

Kan prata om katter en hel dag utan problem, eller hästar, eller chips eller film 😁

Ja, jag borde lagt till "samhällsviktig" till seriositeten. Det finns förstås seriösa frågor även i ens personliga sfär och omgivning.
 
”Jaha, är du sjuksköterska?”
Nej, medicinsk sekreterare.
Det står i min text.

”Var brukar du hänga i Stockholm?”
Jag brukar inte hänga i Stockholm?
”Jaha, missade Eskilstuna.”
Det står i min text.

Snälla, du kan väl försöka läsa lite innan? 🙄
 
Jag känner mig lite off nu. Gillar verkligen inte Tinder, tycker det är tråkigt att skriva med okända människor och jättejobbigt att behöva träffa nya människor 😒
Samtidigt har det ju inte varit någon succé direkt att träffa män från jobbet 😅
Kanske bara skulle köpa ett par katter till och gå all in på crazy catlady.

Eftersom jag inte är helt hjärtlös så sörjer jag även S och att det blev som det blev.
Tycker synd om både mig själv och honom 💔
 
Jag känner mig lite off nu. Gillar verkligen inte Tinder, tycker det är tråkigt att skriva med okända människor och jättejobbigt att behöva träffa nya människor 😒
Samtidigt har det ju inte varit någon succé direkt att träffa män från jobbet 😅
Kanske bara skulle köpa ett par katter till och gå all in på crazy catlady.

Eftersom jag inte är helt hjärtlös så sörjer jag även S och att det blev som det blev.
Tycker synd om både mig själv och honom 💔
Var det S som du bodde ihop med?
 
Blev inte av att jag avslutade det med brasilianskan, tänkte efter lite och kände att jag kan ge det lite tid. Tycker ändå att hon är rolig att hänga med, så vi ska träffas imorgon igen. Dumt att inte ge det en chans till.
Kanske är okänsligt mot henne, men ja.. Jag vill se henne igen.
 
Jag känner mig lite off nu. Gillar verkligen inte Tinder, tycker det är tråkigt att skriva med okända människor och jättejobbigt att behöva träffa nya människor 😒
Samtidigt har det ju inte varit någon succé direkt att träffa män från jobbet 😅
Kanske bara skulle köpa ett par katter till och gå all in på crazy catlady.
Känner samma. Jag skulle gärna träffa någon på jobbet, det är ju bara där jag är utanför hemmet. Så märkligt att det inte funkar 😅
 
Känner samma. Jag skulle gärna träffa någon på jobbet, det är ju bara där jag är utanför hemmet. Så märkligt att det inte funkar 😅

Ja 😅
Det lär ju inte komma någon och knacka på varken här hemma eller i stallet. Utanför jobbet är jag ju dessutom totalt socialt inkompetent och undviker att prata om jag absolut inte måste.

Jag är egentligen inte emot att träffa någon på jobbet iom att det är så stort. På företaget finns det massor med par som har träffats genom jobbet. Men man ska ju välja rätt också, inte bara dejta sig igenom om en massa 😅
 
Ja 😅
Det lär ju inte komma någon och knacka på varken här hemma eller i stallet. Utanför jobbet är jag ju dessutom totalt socialt inkompetent och undviker att prata om jag absolut inte måste.

Jag är egentligen inte emot att träffa någon på jobbet iom att det är så stort. På företaget finns det massor med par som har träffats genom jobbet. Men man ska ju välja rätt också, inte bara dejta sig igenom om en massa 😅
Precis, lika med mitt jobb. Stort med många avdelningar och flera som träffats via jobbet. Men vad hjälper det när jag är på mitt rum hela dagen 😅

Och hade någon knackat på hade jag ändå inte öppnat 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Tänkte ut och plocka blåbär imorgon och tänkte baka paj. Ska bjuda och en person äter dessvärre inte gluten så de sorter jag brukar göra...
Svar
1
· Visningar
192
Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 163
Senast: Idas
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
751
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
100
· Visningar
14 228
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp