Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så där kände jag med U i början, var verkligen ingen klockren "honom ska jag ha" :rofl:

Haha, det är svårt.
Jag har ju varit intresserad av S länge pga het som fan 😆
Första gångerna vi sågs var skitbra, sen har det varit lite ojämnt och det som får mig att vara tveksam till att vi skulle kunna bli ett par på riktigt är att vi är väldigt olika när det handlar om driv och energinivå.
Men när det är bra då är det riktigt bra, sen har det aldrig känts dåligt utan mer att jag saknar engagemang.

En kollega sa att jag är för snabb för honom.
Jag tänker snabbt, agerar snabbt, pratar snabbt, beslut och handling är samma sak, allt ska hända nu på en gång, helst igår!
S är mer långsam och genomtänkt, tänker först, agerar sen, låter saker ta tid osv.
Där krockar det lite för mig 😅
Men det är ett problem som ligger hos mig, inte hos honom.
 
Haha, det är svårt.
Jag har ju varit intresserad av S länge pga het som fan 😆
Första gångerna vi sågs var skitbra, sen har det varit lite ojämnt och det som får mig att vara tveksam till att vi skulle kunna bli ett par på riktigt är att vi är väldigt olika när det handlar om driv och energinivå.
Men när det är bra då är det riktigt bra, sen har det aldrig känts dåligt utan mer att jag saknar engagemang.

En kollega sa att jag är för snabb för honom.
Jag tänker snabbt, agerar snabbt, pratar snabbt, beslut och handling är samma sak, allt ska hända nu på en gång, helst igår!
S är mer långsam och genomtänkt, tänker först, agerar sen, låter saker ta tid osv.
Där krockar det lite för mig 😅
Men det är ett problem som ligger hos mig, inte hos honom.
Eller. Så kan man vända på det. Att det är vad din energi behöver. Som motvikt. 🙂

För så har jag det. Som exempel. Jag är som du. Han är som S.
 
Haha, det är svårt.
Jag har ju varit intresserad av S länge pga het som fan 😆
Första gångerna vi sågs var skitbra, sen har det varit lite ojämnt och det som får mig att vara tveksam till att vi skulle kunna bli ett par på riktigt är att vi är väldigt olika när det handlar om driv och energinivå.
Men när det är bra då är det riktigt bra, sen har det aldrig känts dåligt utan mer att jag saknar engagemang.

En kollega sa att jag är för snabb för honom.
Jag tänker snabbt, agerar snabbt, pratar snabbt, beslut och handling är samma sak, allt ska hända nu på en gång, helst igår!
S är mer långsam och genomtänkt, tänker först, agerar sen, låter saker ta tid osv.
Där krockar det lite för mig 😅
Men det är ett problem som ligger hos mig, inte hos honom.
Jag känner igen mig, @Bison. Jag fungerar nog ungefär som du.
Jag tycker att alla är så himla sega :D. Även jag, har landat i samma insikt, att det är mitt problem.
Någonstans kan det säkert vara bra med en partner som är något av en motpol. Dvs om det känns bra i övrigt, förstås :heart.
 
Han jag träffar eller iallafall vill träffa har högsäsong på sitt jobb nu.
Han verkar dessutom ha ganska kort horisont för planering så det är minst sagt utmanande att hitta ett tillfälle att ses. Jag tror knappt vi kommer hinna ses under Juli om det inte blir en lucka mellan detta evenemang och det som kommer mot slutet av Juli och han har bandbredd då och att jag också har det.
 
En kollega som samåker med A tycker att det är dags för oss att flytta ihop 😆
Av den enkla anledningen att han är trött på att ringa och väcka honom varje morgon.
"Nu får du ta hand om honom, han behöver någon som kan styra upp hans liv"
Tack men nej tack 🤣
Jag gillar A och han är jättegullig, på jobbet. Hade troligtvis kastat ut honom från balkongen efter två dagar om jag behövt bo med honom 🙄

S är också för jäkla söt. Han berättade om ett spel som verkade fantastiskt. Nu har han letat upp det och laddat ner det till sitt ps5 så jag kan spela det 😍
 
En kollega som samåker med A tycker att det är dags för oss att flytta ihop 😆
Av den enkla anledningen att han är trött på att ringa och väcka honom varje morgon.
"Nu får du ta hand om honom, han behöver någon som kan styra upp hans liv"
Tack men nej tack 🤣
Jag gillar A och han är jättegullig, på jobbet. Hade troligtvis kastat ut honom från balkongen efter två dagar om jag behövt bo med honom 🙄

S är också för jäkla söt. Han berättade om ett spel som verkade fantastiskt. Nu har han letat upp det och laddat ner det till sitt ps5 så jag kan spela det 😍
Alltså folk som tycker att kvinnor ska behöva styra upp vuxna mäns liv. :yuck:
 
Alltså folk som tycker att kvinnor ska behöva styra upp vuxna mäns liv. :yuck:

Haha, han är generation äldre och det var inte direkt allvarligt menat även om jag fattar att han är urless på att behöva väcka honom hela tiden 😅
Han har tjatat om att jag ska dejta A sen jag gjorde slut med mitt ex.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 709
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
760
Senast: Raderad medlem 149639
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 440
Senast: Sassy
·
Svar
378
· Visningar
38 594
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp