Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mamma är min bästa vän och vi är en väldigt tajt familj i övrigt, så känns inte konstigt för mig. Finns inte på tapeten att ta ihop det med någon som inte passar in i flocken.

Modern har mest pushat mig att he mig ut, tycker de är ohult att sitta själv när man är såpass bra på flera sätt (som jag blir bättre å bättre på att se själv).
Se det mer som vänninorna som dricker vin å snackar killar 😅

Du lever ju ditt liv som du vill såklart, men som mamma till en dotter som jag står väldigt nära är det verkligen BIG no-no att på något vis försöka påverka eller vara en del av hennes partnerval. Jag skulle såklart reagera om hon var på väg in i en relation med en grovt kriminell eller på andra sätt extremt olämplig, och jag skulle försöka påverka henne att avsluta en relation där hon uppenbart for illa, men det är det enda. I övrigt får hon sköta sitt dejtande och partnerval på egen hand!

Dejt igår igen med han som inte är min typ. :angel:

Det var trevligt! Väldigt trevligt tom! Hans ord var amazing. 😁 Det kändes väldigt avslappnat och han är väldigt lyhörd. Bara hoppas han står ut med mig ett tag! 😂

Han har varken djur, barn eller exfru.. 😉

Hjälp! Ska jag nappa?

En snubbe öppnar med att skriva att han har så svårt att hitta någon eftersom hans lem är så otroligt stor.

Jag rekommenderade att han får skriva det i sin profil, att han söker nån som får plats med en hel näve, typ. Sen är frågan om man har stora eller små händer att jämföra med :))

Fick inget svar. Lite smått besviken.

Jag blev dissad av nyårsdagen, även om jag kände att han var på väg bort och att det ändå inte fanns så stora möjligheter till något mer så känns det verkligen otroligt tråkigt.
Vi har liksom pratat varenda dag i nästan tre månader och nu är det borta, väldigt sorgligt.

Hjälp! Ska jag nappa?

En snubbe öppnar med att skriva att han har så svårt att hitta någon eftersom hans lem är så otroligt stor.

Jag rekommenderade att han får skriva det i sin profil, att han söker nån som får plats med en hel näve, typ. Sen är frågan om man har stora eller små händer att jämföra med :))

Fick inget svar. Lite smått besviken.
Vad ska du nappa på om du inte fick något svar? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hyresrätt villa
  • Motionscykel?
  • Sånger som du hatar